Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Töre Dergisinde Tarih ve Tarih Eğitimi Tartışmaları

7. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Tokat, Türkiye, 17 Eylül 2021

Töre Dergisinin Eğitime Katkıları

18. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Sakarya, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2020, ss.50

11.Sınıf Tarih Ders Kitabının Resim-Metin İlişkisi Açısından Değerlendirilmesi

2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU(USVES), Elazığ, Türkiye, 9 - 10 Ekim 2020, ss.16

İlkolkul Ve Ortaokul Öğrencilerinin “Kültür Ve Miras” Öğrenme Alanına Yönelik Değerlendirmeleri

2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1214-1221

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN “VATAN, ORDU, BAYRAK, İSTİKLAL MARŞI” ÜZERİNE METAFORİK ALGILARI

2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.491

Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersi Öğrenme Alanlarına Yönelik Değerlendirmeleri

3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu USEAS2019, Muğla, Türkiye, 24 - 20 Nisan 2019, ss.477-487

‘’Determınıng The Readıness Levels Of The Senıor Teacher Candıdates Towards Teahıng Professıon’’

Mediterranean International Conference on Social Sciences MECAS III, Budapeşte, Macaristan, 19 - 22 Haziran 2018, ss.47

The Attitudes of the Senior Teacher Candidates Towards Learning

Third Mediterranean International Congress on Social Sciences (MECAS III), Budapest, Macaristan, 19 - 22 Haziran 2018, cilt.2, ss.45-46

Ortaokul Öğrencilerinin “Vatan Ve Vatanseverlik” Hakkındaki Görüşleri."

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.33

Cumhuriyeten Günümüze İköğretim Sosyal Bilgiler Programlarında Değerler Eğitiminin İncelenmesi

1. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 09 Aralık 2012, ss.172

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ POLİTİKA BİLİMİNE YÖNELİK EĞİLİMLERİ

1. ULUSLARARASI KATILIMLI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE GELİŞTİRME SEMPOZYUMU, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.78

Kitap & Kitap Bölümleri

IF I WERE A HISTORY TEACHER: HIGH SCHOOL STUDENTS’ VIEWS ON HISTORY CLASSES AND HISTORY TEACHERS

The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, ÇETİN TURHAN,İNEL YUSUF,GÜRGİL FİTNAT., Editör, SRA Academic Publishing, Riga, ss.215-233, 2021

Tarih Konularının Öğretiminde Alternatif Bir Yol: Kişi Yer Adlarına Dayalı Tarih Öğretimi

Kuramdan Uygulamaya Ortaokullar İçin Tarih Öğretimi, TURAN Refik, AKHAN Osman, Editör, Nobel, Ankara, ss.365-389, 2021

TARİHİ ROMANLARLA TARİH ÖĞRETİMİNE ÖRNEKLER

PANDEMİ SÜRECİNDE EĞİTİM BİLİMLERİNDE YENİ YÖNELİMLER, ÇETİN Turhan, TÜRKSEVER Ömer, GÖKALP Ali, Editör, Hiper Yayıncılık, ss.386-432, 2021

YENİLİKÇİ TARİH ÖĞRETİMİNE BAKIŞ

KURAMDAN UYGULAMAYA ORTAOKULLAR İÇIN TARIH ÖĞRETIMI, TURAN Refik, AKHAN Osman, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-11, 2021

Preservice Teachers'Opinions About Active Learning Methods and Techniques

New Horizons in Social Studies Education, Turhan Çetin, Bahadır Kılcan, Yusuf İnel, Osman Çepni, Editör, Sra Academic Publishing, Kaunas, ss.257-276, 2020

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sosyoloji Konularının Öğretimi

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sosyoloji Konularının Öğretimi. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar–2, Turan R., Sünbül M., Akdağ H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.126-135, 2014

Muhammed İkbal ve Demokrasi Eğitimi

Beyaz Zambaklar Ülkesinde Muhammed İkbal in Hayatı, ATA Bahri, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.103-122, 2014

Metrikler

Yayın

54

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Tez Danışmanlığı

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları