Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TARİH ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERİNDE AKTİF ÖĞRENME YÖNTEM VE TEKNİKLERİNİ KULLANMALARINA YÖNELİK DENEYİMLERİ
TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
, cilt.26, sa.2, ss.431-444, 2022 (Hakemli Dergi)
Preservice Social Studies Teachers’ Views on Middle School Students’ Levels of Historical Literacy
International Journal of Education and Literacy Studies
, cilt.9, sa.3, ss.158-168, 2021 (Hakemli Dergi)
BİLSEM Tarih Öğretmenlerinin BİLSEM Çalışma Koşulları Hakkındaki Görüşleri
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.133-147, 2021 (Hakemli Dergi)
TARİH ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİMLERİNİ SAĞLAMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.384-398, 2021 (Hakemli Dergi)
TÜRKİYE ABD VE RUSYA LİSE TARİH PROGRAMLARI VE DERS KİTAPLARININ SOĞUK SAVAŞ DÖNEMİ KONULARI ÖRNEĞİNDE KARŞILAŞTIRILMASI
Tarih Okulu Dergisi
, sa.L, ss.363-388, 2021 (Hakemli Dergi)
History Teaching Approaches Preferred by Turkish and Russian History Teachers
World Journal of Education
, cilt.11, sa.1, ss.62-74, 2021 (Hakemli Dergi)
Cumhuriyetin İlanının Konya Basınındaki Yankıları: Babalık Gazetesi (1923-1933)
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Eğitim Bilimleri ve Sosyal araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.27, ss.751-778, 2020 (Hakemli Dergi)
Tarih Öğretmenlerinin Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, sa.15, ss.3901-3918, 2020 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Tarih Konularının Öğretimine Yönelik Görüşleri
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.72-80, 2020 (Hakemli Dergi)
Lise 11. Sınıf Tarih Ders Kitabının Resim-Metin İlişkisi Bakımından Değerlendirilmesi
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.198-219, 2020 (Hakemli Dergi)
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN TARİH DERSİ VE BİLEŞENLERİ İLE İLGİLİ METAFORLARI
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.41, ss.243-259, 2020 (Hakemli Dergi)
SINIF EĞİTİMİNDE HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABI İÇERİSİNDE YER ALAN TARİH KONULARININ İNCELENMESİ
The Journal of Social Science
, cilt.4, sa.8, ss.658-670, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Türk Eğitim Tarihi Dersine Yönelik Tutumları
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.90-100, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının İletişim Becerileri Düzeylerinin İncelenmesi
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.17, ss.473-493, 2019 (Hakemli Dergi)
KARŞILAŞTIRMALI SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNE BİR ÖRNEK: TÜRKİYE VE RUSYA SOSYAL BİLGİLER PROGRAMLARI
ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
, cilt.12, sa.36, ss.746-762, 2019 (Hakemli Dergi)
SON SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUMLARI
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.74, ss.59-72, 2019 (Hakemli Dergi)
‘’Son Sınıf Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Belirlenmesi’’
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi.
, cilt.VI, sa.I, ss.55-64, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin “Vatan Ve Vatanseverlik” Hakkındaki Görüşleri.
ASOS JOURNAL
, sa.6, ss.450-461, 2018 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Çokkültürlü Eğitimin Yeri
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.18, sa.2, ss.23-46, 2016 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Politika Bilimine Yönelik Eğilimlerinin Belirlenmesi.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.6, sa.14, ss.37-68, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Töre Dergisinde Tarih ve Tarih Eğitimi Tartışmaları
7. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Tokat, Türkiye, 17 Eylül 2021
9.SINIF TARİH DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI’NDAKİ KAZANIMLARININ REVİZE EDİLMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
II. International Ankara Multidisciplinary Studies Congress, 07 Haziran 2021
Töre Dergisinin Eğitime Katkıları
18. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Sakarya, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2020, ss.50
11.Sınıf Tarih Ders Kitabının Resim-Metin İlişkisi Açısından Değerlendirilmesi
2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU(USVES), Elazığ, Türkiye, 9 - 10 Ekim 2020, ss.16
Tarih Öğretmenliği Son Sınıf Öğrencilerinin ve Formasyon Alan Tarih Bölümü Öğrencilerinin Hizmet İçine Yönelik Metaforik Algılarının Karşılaştırılması
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu USEAS2019, Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, ss.146-153
‘’Determınıng The Readıness Levels Of The Senıor Teacher Candıdates Towards Teahıng Professıon’’
Mediterranean International Conference on Social Sciences MECAS III, Budapeşte, Macaristan, 19 - 22 Haziran 2018, ss.47
Okullardaki Değerler Eğitimi Uygulamalarında İlk Basamak: Okul Müdürleri
V. USBES, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.96
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Barış ve Savaş Konularına Yönelik Tutumları
IV. USBES, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.161
Cumhuriyeten Günümüze İköğretim Sosyal Bilgiler Programlarında Değerler Eğitiminin İncelenmesi
1. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 09 Aralık 2012, ss.172
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ POLİTİKA BİLİMİNE YÖNELİK EĞİLİMLERİ
1. ULUSLARARASI KATILIMLI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE GELİŞTİRME SEMPOZYUMU, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.78
Kitap & Kitap Bölümleri
Kuramdan Uygulamaya Ortaokullar İçin Tarih Öğretimi
Nobel Yayınevi, Ankara, 2021
IF I WERE A HISTORY TEACHER: HIGH SCHOOL STUDENTS’ VIEWS ON HISTORY CLASSES AND HISTORY TEACHERS
The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, ÇETİN TURHAN,İNEL YUSUF,GÜRGİL FİTNAT., Editör, SRA Academic Publishing, Riga, ss.215-233, 2021
TARİHİ ROMANLARLA TARİH ÖĞRETİMİNE ÖRNEKLER
PANDEMİ SÜRECİNDE EĞİTİM BİLİMLERİNDE YENİ YÖNELİMLER, ÇETİN Turhan, TÜRKSEVER Ömer, GÖKALP Ali, Editör, Hiper Yayıncılık, ss.386-432, 2021
YENİLİKÇİ TARİH ÖĞRETİMİNE BAKIŞ
KURAMDAN UYGULAMAYA ORTAOKULLAR İÇIN TARIH ÖĞRETIMI, TURAN Refik, AKHAN Osman, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-11, 2021
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sosyoloji Konularının Öğretimi
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sosyoloji Konularının Öğretimi. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar–2, Turan R., Sünbül M., Akdağ H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.126-135, 2014
Muhammed İkbal ve Demokrasi Eğitimi
Beyaz Zambaklar Ülkesinde Muhammed İkbal in Hayatı, ATA Bahri, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.103-122, 2014