Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 32
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 31

1. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Dijital Yeterliklerinin İncelenmesi

2 nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, cilt.1, ss.85-93, (Tam Metin Bildiri)

2. Yüksek Lisans Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınmaya İlişkin Görüşleri

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, cilt.1, ss.36, (Tam Metin Bildiri)

3. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, cilt.1, ss.26, (Özet Bildiri)

5. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Bilgisi Eğitiminde Karşılaştıkları Sorunlara Yönelik Görüşler

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, cilt.1, ss.123, (Tam Metin Bildiri)

6. Pedagojik Alan Bilgisi Konusundaki Bilimsel Çalışmaların Bibliyometrik Profili

5th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.69-70, (Özet Bildiri)

7. Astronomi Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, cilt.1, ss.124-135, (Tam Metin Bildiri)

8. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Davranışları Üzerine İnceleme Çalışması

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019 - 14 Nisan 2020, ss.172-173, (Özet Bildiri)

9. ASTRONOMİ EĞİTİMİNDE YAPILAN ÇALIŞMALARIN ANALİZİ

ASEAD 5. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 27 Mart - 29 Nisan 2019, ss.327-343, (Tam Metin Bildiri)

10. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.28, (Özet Bildiri)

11. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.357-358, (Özet Bildiri)

12. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.28, (Özet Bildiri)

13. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji Kaynakları Konusundaki Tutumlarının İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.1130-1140, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Eğitim Fakültesinde Yüksek Lisans Yapan Öğretmenlerin Özerk Öğrenme Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2495-2502, (Tam Metin Bildiri)

15. İlkokul 4. sınıf fen bilimleri dersi öğretim programı maddeyi tanıyalım ünitesi kazanımlarının gerçekleşme düzeyinin değerlendirilmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI/EPOK 2017), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)

16. An Investigation About Primary School Teachers' Self Efficacy Perception Related To Technology Use From The Point of Variables

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (ASEAD), Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017, ss.56, (Özet Bildiri)

17. The Determination of Mental Models of 4th Grade Students on Scientific Subjects

Eurasian Conference on Language & Social Sciences (ECLSS), Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.80, (Özet Bildiri)

18. Eko-okul ve Klasik Okuldaki Öğrencilerin Biyoçeşitlilik Hakkında Farkındalık Düzeylerinin Karşılaştırılması

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1456-1457, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. TÜRKİYE’DE SOSYOBİLİMSEL KONULARLA İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ BİR İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.121, (Özet Bildiri)

21. Türkiye’de sosyobilimsel konularla ilgili yapılan çalışmaların incelenmesi: Bir içerik analizi çalışması

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1-2, (Özet Bildiri)

22. The Opinions of Elementary Students from Different Cultures about the Nature of Science

2. International Conference on Economics and Social Sceinces, Bangkok, Tayland, 1 - 02 Şubat 2014, ss.136-143, (Tam Metin Bildiri)

23. Misconception of Science Teacher Candidates Regarding Basic Concepts of Astronomy : The Case of Turkey

5.International Conference for Theory and Practice in Education, Miskolc, Macaristan, 14 - 16 Haziran 2012, ss.37, (Özet Bildiri)

24. The Effects of Environmental Education on Students’ Knowledge and Attitudes towards Environment: A Case Study on Bird Unit

6th International Symposium on Ecology and Environmental Problems, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Kasım 2011, ss.149, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. Okul öncesinde uygulanan fen etkinliklerinin 5-6 yaş çocukların problem çözme becerilerine etkisi", 291-316 pp.,Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, 2011

III. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi konferansı, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, ss.291-316, (Tam Metin Bildiri)

26. Use Of Concept Cartoons With 5e Learning Model In Science And Technology Course

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.903-908, (Tam Metin Bildiri)

27. “Fen Eğitimde Drama Yönteminin Öğrenci Tutumlarına Etkisi”

3rd International Conference for Theory and Practice in Education „Intercultural Communication, Multicultural Education, Bekescsaba, Macaristan, 27 - 29 Mayıs 2010, cilt.5, ss.133, (Özet Bildiri)

28. “Fen Eğitimde Drama Yönteminin Öğrenci Tutumlarına Etkisi”

3rd International Conference for Theory and Practice in Education „Intercultural Communication, Multicultural Education, Bekescsaba, Macaristan, 27 - 29 Mayıs 2010, cilt.5, ss.133, (Özet Bildiri)

29. What University Students Think About Global Warming?

WCCI 13th World Conference in Education., Antalya, Türkiye, 2 - 06 Eylül 2008, ss.804-815, (Tam Metin Bildiri)

30. What University Students Think About Global Warming?

WCCI 13th World Conference in Education., Antalya, Türkiye, 2 - 06 Eylül 2008, ss.804-815, (Tam Metin Bildiri)

31. What University Students Think About Global Warming?

WCCI 13th World Conference in Education., Antalya, Türkiye, 2 - 06 Eylül 2008, ss.804-815, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

2. Öğretmen Yetiştirme ve Pedagojik Alan Bilgisi

Teoriden Uygulamaya Pedagojik Alan Bilgisi, Prof.Dr.Şafak Uluçınar Sağır, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-11, 2018

3. Yerkabuğu Nelerden Oluşur ?

Genel Kimya, BAğ H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.217-235, 2014

4. Bölgesel ve Yerel Çevre Sorunları: Su, Toprak, Hava, Radyoaktif Kirlilik ve Diğer Kirlilik Kaynakları

Fen Eğitiminde Çevre, Aydoğdu M., Editör, Ankara, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.57-76, 2009
Metrikler

Yayın

74

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

18

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

33

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları