Akademik Unvanlar
-
2016 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2007 - 2016 Yrd. Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
1999 - 2005 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Yönetilen Tezler
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının sürdürülebilir kalkınmaya yönelik farkındalıkları ve çevre sorunlarına yönelik davranışları üzerine inceleme çalışması
M.Çelik(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Fen bilimleri öğretmenlerinin kaynaştırma becerileri öz değerlendirmeleri ve kaynaştırma eğitimine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
M.Cengiz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İlkokul 4. sınıfta öğrenim gören özel okul ve devlet okulu öğrencilerinin fen öğrenme ortamlarına ilişkin imajlarının resim çizme tekniği ile incelenmesi
S.Şavlı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Modellemeye dayalı fen öğretiminin ortaokul öğrencilerinin fen kavramlarını günlük yaşamla ilişkilendirmelerine ve fen kaygılarına etkisi
C.GÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Fen bilimleri öğretmen adaylarının yakın çevresindeki bitkileri tanıma düzeyleri
M.Yüce(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
İlkokul 4. sınıf fen bilimleri dersi öğretim programı maddeyi tanıyalım ünitesi kazanımlarının gerçekleşme düzeyinin değerlendirilmesi
A.Değirmenci(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Fen laboratuvarı derslerinde kullanılan 'Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme' yaklaşımının, fen bilgisi öğretmen adaylarının akademik başarılarına etkisi ve yaklaşım hakkındaki görüşleri
Ç.Güler(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Fen laboratuvarı derslerinde kullanılan “Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme” yaklaşımının, fen bilgisi öğretmen adaylarının akademik başarılarına etkisi ve yaklaşım hakkında görüşleri
DOĞRU M. (Danışman)
-
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Etkinlik Kuramına Göre İncelenmesi
DOĞRU M. (Eş Danışman)
T.Gençosman(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Farklı ülkelerden 11 - 13 yaş aralığındaki öğrencilerin bilim ve bilim insanı hakkındaki görüşleri
-
Yavaş geçişli animasyon tekniğinin öğrencilerin akademik başarılarına, motivasyonlarına ve akademik özyeterliliklerine etkisi
DOĞRU M. (Danışman)
-
Modellemeye Dayalı Fen Öğretiminin İlköğretim Öğrencilerinin Anlama, Hatırda Tutma, Yaratıcılık Düzeyleri İle Zihinsel Modelleri Üzerine Etkisi
-
Üst Bilişsel Öğretim Stratejilerine Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Üst Bilişsel Farkındalık ve Becerisine, Akademik Başarı ile Tutumuna Etkisi
-
Fen ve Teknoloji Öğretiminde Kullanılan Öğrenci Takımları Başarı Bölümleri Tekniğinin Öğrencilerin Öz-Yeterlilik, Sınav Kaygısı, Akademik Başarı ve Hatırda Tutma Düzeylerine Etkisi
T.GENÇOSMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011