Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Dijital Yeterliklerinin İncelenmesi

2 nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, cilt.1, ss.85-93

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, cilt.1, ss.26

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Bilgisi Eğitiminde Karşılaştıkları Sorunlara Yönelik Görüşler

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, cilt.1, ss.123

Yüksek Lisans Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınmaya İlişkin Görüşleri

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, cilt.1, ss.36

Pedagojik Alan Bilgisi Konusundaki Bilimsel Çalışmaların Bibliyometrik Profili

5th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.69-70

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Davranışları Üzerine İnceleme Çalışması

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019 - 14 Nisan 2020, ss.172-173

Astronomi Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, cilt.1, ss.124-135

ASTRONOMİ EĞİTİMİNDE YAPILAN ÇALIŞMALARIN ANALİZİ

ASEAD 5. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 27 Mart - 29 Nisan 2019, ss.327-343

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.357-358

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.28

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.28

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji Kaynakları Konusundaki Tutumlarının İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.1130-1140 Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Fakültesinde Yüksek Lisans Yapan Öğretmenlerin Özerk Öğrenme Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2495-2502

İlkokul 4. sınıf fen bilimleri dersi öğretim programı maddeyi tanıyalım ünitesi kazanımlarının gerçekleşme düzeyinin değerlendirilmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI/EPOK 2017), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.1-2

The Determination of Mental Models of 4th Grade Students on Scientific Subjects

Eurasian Conference on Language & Social Sciences (ECLSS), Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.80

Türkiye’de sosyobilimsel konularla ilgili yapılan çalışmaların incelenmesi: Bir içerik analizi çalışması

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1-2

TÜRKİYE’DE SOSYOBİLİMSEL KONULARLA İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ BİR İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.121

The Opinions of Elementary Students from Different Cultures about the Nature of Science

2. International Conference on Economics and Social Sceinces, Bangkok, Tayland, 1 - 02 Şubat 2014, ss.136-143

Misconception of Science Teacher Candidates Regarding Basic Concepts of Astronomy : The Case of Turkey

5.International Conference for Theory and Practice in Education, Miskolc, Macaristan, 14 - 16 Haziran 2012, ss.37

The Effects of Environmental Education on Students’ Knowledge and Attitudes towards Environment: A Case Study on Bird Unit

6th International Symposium on Ecology and Environmental Problems, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Kasım 2011, ss.149 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul öncesinde uygulanan fen etkinliklerinin 5-6 yaş çocukların problem çözme becerilerine etkisi", 291-316 pp.,Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, 2011

III. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi konferansı, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, ss.291-316

Use Of Concept Cartoons With 5e Learning Model In Science And Technology Course

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.903-908

“Fen Eğitimde Drama Yönteminin Öğrenci Tutumlarına Etkisi”

3rd International Conference for Theory and Practice in Education „Intercultural Communication, Multicultural Education, Bekescsaba, Macaristan, 27 - 29 Mayıs 2010, cilt.5, ss.133

“Fen Eğitimde Drama Yönteminin Öğrenci Tutumlarına Etkisi”

3rd International Conference for Theory and Practice in Education „Intercultural Communication, Multicultural Education, Bekescsaba, Macaristan, 27 - 29 Mayıs 2010, cilt.5, ss.133

What University Students Think About Global Warming?

WCCI 13th World Conference in Education., Antalya, Türkiye, 2 - 06 Eylül 2008, ss.804-815

What University Students Think About Global Warming?

WCCI 13th World Conference in Education., Antalya, Türkiye, 2 - 06 Eylül 2008, ss.804-815

What University Students Think About Global Warming?

WCCI 13th World Conference in Education., Antalya, Türkiye, 2 - 06 Eylül 2008, ss.804-815
Kitap & Kitap Bölümleri

Güncel (2018) Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Kullanılan Yöntem, Teknik, Araç Gereç ve Materyallerin Planlama Örnekleri

Fen Öğretim Programları, Prof Dr Hakan Şevki Ayvacı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.184-219, 2020

Öğretmen Yetiştirme ve Pedagojik Alan Bilgisi

Teoriden Uygulamaya Pedagojik Alan Bilgisi, Prof.Dr.Şafak Uluçınar Sağır, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-11, 2018

Yerkabuğu Nelerden Oluşur ?

Genel Kimya, BAğ H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.217-235, 2014

Bölgesel ve Yerel Çevre Sorunları: Su, Toprak, Hava, Radyoaktif Kirlilik ve Diğer Kirlilik Kaynakları

Fen Eğitiminde Çevre, Aydoğdu M., Editör, Ankara, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.57-76, 2009
Metrikler

Yayın

74

Atıf (WoS)

18

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları