Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Development of a Self-Efficacy Scale of Technology Usage in Education
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, vol.13, no.6, pp.1785-1798, 2017 (SSCI)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak V-Diyagramına İlişkin Görüşleri
TURKISH STUDIES
, vol.10, no.15, pp.299-312, 2015 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
İlkokul 4. sınıf fen bilimleri dersi öğretim programı maddeyi tanıyalım ünitesi kazanımlarının gerçekleşme düzeyinin değerlendirilmesi.
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.5, pp.102-121, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Davranışlarının İncelenmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.16, no.1, pp.1791-1813, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
A Bibliometric Analysis in the Field of Sustainable Development and Education from Past to Present
Adıyaman University Journal of Educational Sciences (AUJES),
, vol.9, no.1, pp.42-68, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Etkinlik Kuramına Göre İncelenmesi
Trakya Eğitim Dergisi
, vol.9, no.2, pp.222-243, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Astronomi Eğitiminde Yapılan Çalışmaların Analizi
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD)
, vol.6, no.7, pp.235-251, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Bibliometric Profile of Scientific Studies in Pedagogocal Content Knowledge
Socialinis Ugdymas/Social Education
, vol.51, no.1, pp.6-23, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
, vol.1, no.1, pp.39-52, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAKIN ÇEVRESİNDEKİ BİTKİLERİ TANIMA DÜZEYLERİ
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.3, no.1, pp.15-35, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
4.Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Konularına Yönelik Zihinsel Modelleri
Anadolu Öğretmen Dergisi
, vol.2, no.1, pp.19-34, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
MODELLEMEYE DAYALI FEN ÖĞRETİMİNİN 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN KAVRAMLARINI GÜNLÜK HAYATLA İLİŞKİLENDİRMELERİNE VE FEN KAYGILARINA ETKİSİ
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.2, pp.187-211, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımına İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD)
, vol.4, no.12, pp.464-472, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’de sosyobilimsel konularla ilgili yapılan çalışmaların incelenmesi: Bir betimsel analiz çalışması
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.44, pp.123-138, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Derslerine İlişkin Görüşlerinin Etkinlik Kuramına Göre İncelenmesi
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.36, no.1, pp.175-194, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgilerinin Boylamsal Olarak İncelenmesi
AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ
, vol.5, no.2, pp.313-329, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Development of Scale of Attitude Toward Social Sustainable Development Awareness
EUROPEAN JOURNAL OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT
, vol.4, no.3, pp.23-32, 2015 (ESCI)
Development of Scale of Attitude Toward Social Sustainable Development Awareness
EUROPEAN JOURNAL OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT
, vol.4, no.3, pp.23-32, 2015 (ESCI)
Modellemeye Dayalı Fen Öğretiminin İlköğretim Öğrencilerinin Anlama, Hatırda Tutma, Yaratıcılık Düzeyleri ile Zihinsel Modelleri Üzerine Etkisi
AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ
, vol.4, no.2, pp.1-17, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Metaphors of Primary School Students Relating to the Concept of Global Warming
Educational Research and Reviews
, vol.8, no.21, pp.2071-2082, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
The Effects of Peer Instruction on the Success, Motivation and Decision-Making Styles of Primary Seventh Grade Students
International Journal of Academic Research
, vol.5, no.5, pp.299-304, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Science And Technology Teachers and Teacher Traınees’ Views About Science Science And Technology Teachers and Teacher Traınees’ Views About Science
International Journal of Multidisciplinary Thought
, vol.2, no.3, pp.375-384, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Altıncı, Yedinci ve Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Fen-Teknoloji-Toplum-Çevre Konularına İlişkin Görüşleri
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
, vol.9, no.1, pp.63-80, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Jigsaw IV Tekniği Kullanımının Fen Öğretiminde Öğrencilerin Motivasyon, Fen Kaygısı ve Akademik Başarılarına Etkisi
AKDENİZ İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ
, vol.2, no.2, pp.57-66, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Use of Webquest in Science Education on Persistency and Attitude Levels for Science and Technology Lesson
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, vol.41, no.1, pp.95-104, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Computer Use in Science and Technology Lesson
Journal of Social Sciences
, vol.7, no.4, pp.498-503, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Use of Webquest in Science Education on Success, Self efficacy and Web-Based Education Attitudes of Primary School Students
Practice and Theory in Systems of Education
, vol.6, no.4, pp.403-414, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Effect of Creative Drama Method in Science and Technology Course on the Attıtudes of Prımary School Fifth Grade Students Towards the Course and on Their Achievements
Practice and Theory in Systems of Education
, vol.5, no.2, pp.133-144, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Bilgisayar Destekli Biyoloji Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi
Milli Eğitim Dergisi
, vol.171, no.35, pp.177-187, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Dijital Yeterliklerinin İncelenmesi
2 nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Turkey, 19 - 22 November 2020, vol.1, pp.85-93
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Bilgisi Eğitiminde Karşılaştıkları Sorunlara Yönelik Görüşler
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Turkey, 4 - 05 July 2020, vol.1, pp.123
STEM Uygulamalarının Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Fene Yönelik Sorgulayıcı Öğrenme Becerileri Algıları ve STEM’e Yönelik Tutumlarına Etkisi (Poster Sunum)
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Turkey, 4 - 05 July 2020, vol.1, pp.60
Yüksek Lisans Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınmaya İlişkin Görüşleri
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Turkey, 4 - 05 July 2020, vol.1, pp.36
Astronomi Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 12 - 14 April 2019, vol.1, pp.124-135
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), Antalya, Turkey, 22 - 25 November 2018, pp.357-358
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), Antalya, Turkey, 22 - 25 November 2018, pp.28
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), Antalya, Turkey, 22 - 25 November 2018, pp.28
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji Kaynakları Konusundaki Tutumlarının İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018, pp.1130-1140
İlkokul 4. sınıf fen bilimleri dersi öğretim programı maddeyi tanıyalım ünitesi kazanımlarının gerçekleşme düzeyinin değerlendirilmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI/EPOK 2017), Muğla, Turkey, 26 - 28 October 2017, pp.1-2
Eko-okul ve Klasik Okuldaki Öğrencilerin Biyoçeşitlilik Hakkında Farkındalık Düzeylerinin Karşılaştırılması
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017, pp.1456-1457
Türkiye’de sosyobilimsel konularla ilgili yapılan çalışmaların incelenmesi: Bir içerik analizi çalışması
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016, pp.1-2
The Opinions of Elementary Students from Different Cultures about the Nature of Science
2. International Conference on Economics and Social Sceinces, Bangkok, Thailand, 1 - 02 February 2014, pp.136-143
Misconception of Science Teacher Candidates Regarding Basic Concepts of Astronomy : The Case of Turkey
5.International Conference for Theory and Practice in Education, Miskolc, Hungary, 14 - 16 June 2012, pp.37
“Fen Eğitimde Drama Yönteminin Öğrenci Tutumlarına Etkisi”
3rd International Conference for Theory and Practice in Education „Intercultural Communication, Multicultural Education, Bekescsaba, Hungary, 27 - 29 May 2010, vol.5, pp.133
“Fen Eğitimde Drama Yönteminin Öğrenci Tutumlarına Etkisi”
3rd International Conference for Theory and Practice in Education „Intercultural Communication, Multicultural Education, Bekescsaba, Hungary, 27 - 29 May 2010, vol.5, pp.133
What University Students Think About Global Warming?
WCCI 13th World Conference in Education., Antalya, Turkey, 2 - 06 September 2008, pp.804-815
What University Students Think About Global Warming?
WCCI 13th World Conference in Education., Antalya, Turkey, 2 - 06 September 2008, pp.804-815
What University Students Think About Global Warming?
WCCI 13th World Conference in Education., Antalya, Turkey, 2 - 06 September 2008, pp.804-815
Books & Book Chapters
Öğretmen Yetiştirme ve Pedagojik Alan Bilgisi
in: Teoriden Uygulamaya Pedagojik Alan Bilgisi, Prof.Dr.Şafak Uluçınar Sağır, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.1-11, 2018
Yerkabuğu Nelerden Oluşur ?
in: Genel Kimya, BAğ H., Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.217-235, 2014