Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 6
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Algıladıkları Helikopter Annelik Tutumu ile Empatik Yönelimleri Arasındaki İlişki

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.279, (Özet Bildiri)

2. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Algıladıkları Helikopter Annelik Tutumu ile Empatik Yönelimleri Arasındaki İlişki

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.279, (Özet Bildiri)

3. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Algıladıkları Helikopter Annelik Tutumu ile Empatik Yönelimleri Arasındaki İlişki

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.279, (Özet Bildiri)

4. Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Okuryazarlık Düzeyleri

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

5. Öğretmen adaylarının bilimsel araştırma okuryazarlık düzeyleri

5. International Eurasian Educational Research Congress(EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.756-760, (Tam Metin Bildiri)

6. Öğretmen adaylarının bilimsel araştırma okuryazarlık düzeyleri

5. International Eurasian Educational Research Congress(EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

7. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Uygulamalarında Yer Verdikleri Etkinlik Türlerinin Sıralama Yargıları Kanunuyla Ölçeklenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2945-2947, (Özet Bildiri)

8. Youth Sport Values Questionnaire-2 (YSVQ-2): A validity and reliability study in a Turkish sample

ISSP 14th World Congress of Sport Psychology, Sevilla, İspanya, 10 - 14 Temmuz 2017, ss.231, (Özet Bildiri)

9. Value systems of Turkish youth athletes

ISSP 14th World Congress of Sport Psychology, Sevilla, İspanya, 10 - 14 Temmuz 2017, ss.636, (Tam Metin Bildiri)

11. High School Teachers Scientific Research Literacy Habits In Terms Of Their Professional Development

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, sa.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. İngilizce Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçlarını Kullanma Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

3rd World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014, ss.39, (Özet Bildiri)

16. İngilizce Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçlarını Kullanma Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

3rd World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014, ss.39, (Özet Bildiri)

17. Okul öncesi öğretmenlerinin formal ve informal ölçme yöntem ve tekniklerini tanıma ve uygulama durumları

Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, ss.231, (Özet Bildiri)

18. Preschool teachers’ recognition and implementation of formal and informal measurement methods and techniques

International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, ss.224, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FORMAL VE İNFORMAL ÖLÇME YÖNTEM VE TEKNİKLERİNİ TANIMA VE UYGULAMA DURUMLARI

Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, ss.231, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

30

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları