Doç. Dr. MUSTAFA CANER


Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

İngiliz Dili Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Dil Ve Dilbilim, Sanat Ve Beşeri Bilimler, Sanat Ve Beşeri Bilimler (Ahci), Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Yabancı Diller Eğitimi, İngilizce Eğitimi, Öğretmen Eğitimi

Metrikler

Yayın

71

Atıf (WoS)

52

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

71

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

6

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

186

Proje

2

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2003 - 2009

2003 - 2009

Doktora

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi / İngilizce Öğretmenliği, Türkiye

1998 - 2002

1998 - 2002

Yüksek Lisans

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi / İngiliz Dili Ve Edebiyatı Eğitimi, Türkiye

1993 - 1997

1993 - 1997

Lisans

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi / İngilizce Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2009

2009

Doktora

A study on blended learning model for teaching practice course in pre-service English language teacher training program.

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi / İngilizce Öğretmenliği

2002

2002

Yüksek Lisans

Testing techniques for elementary school children.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi / İngiliz Dili Ve Edebiyatı Eğitimi

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

Almanca

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Yabancı Diller Eğitimi

İngilizce Eğitimi

Öğretmen Eğitimi

Akademik Unvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2018 - 2019

2018 - 2019

Dr. Öğr. Üyesi

Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2011 - 2018

2011 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2010 - 2011

2010 - 2011

Araştırma Görevlisi Dr.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi

2009 - 2010

2009 - 2010

Araştırma Görevlisi Dr.

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi

2003 - 2009

2003 - 2009

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi

1998 - 2003

1998 - 2003

Araştırma Görevlisi

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi

1997 - 1998

1997 - 1998

Okutman

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Yabancı Diller Eğitim Araştırma Ve Uygulama Merkezi, Oydem

Yönetimsel Görevler

2021 - 2022

2021 - 2022

Enstitü Müdür Yardımcısı

Akdeniz Üniversitesi, Akdeniz Uygarlıkları Araştırma Enstitüsü, -

2014 - 2016

2014 - 2016

Enstitü Müdür Yardımcısı

Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2012 - 2012

2012 - 2012

Enstitü Müdürü

Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü (V)

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Dil Edinimi Araştırmaları

Bilimsel Araştırma Yönt. ve Etik

Teknoloji ve Dil Öğretimi

Lisans

Lisans

Dünya İngilizceleri

Türkçe–İngilizce Çeviri

Okuma Becerileri I

Okuma Becerileri II

Dil Edinimi

İngilizce Öğr. Teknoloji Kullanımı

Öğretmenlik Uygulaması

Anlatım Becerileri

Okul Deneyimi

Topluma Hizmet Uygulamaları

İngilizce Öğr. Teknoloji Kullanımı

İngilizce- Türkçe Çeviri

Dil ve Kültür

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

2020

2020

Ders Kitabı Değerlendirme Yaklaşımları

Caner M., Kurt B.

ZfWT Journal of World of Turks , cilt.12, sa.1, ss.365-382, 2020 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

Gamers’ Foreign Language Learning Motivation

ÖZGÜR S., CANER M.

First International Symposium on Foreign Language Teaching (Gazi University), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2021, ss.3

2019

2019

The students’ opinions on the technology use of their instructors at higher education: a small scale study

CANER M.

III. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.398-402

2019

2019

A study on the use of cultural elements in the English course books

CANER M.

III. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.394-397, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Integrated Curriculum: One stone two birds

CANER M.

12th international conference on language literature culture and education, 19 - 21 Kasım 2018

2018

2018

Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarına göre etik öğretmen kimdir?

KARATAŞ S., CANER M., KAHYAOĞLU R. B., KAHYA S.

V th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, sa.1, ss.414-416, (Özet Bildiri)

2018

2018

Are You Orate? A glimpse at oracy skills in foreign language teaching

CANER M.

4th International Language, Culture Literature Symposium, 17 - 18 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Pre-service EFL Teachers’xx Perspectives on Teaching Culture

CANER M., KAFES H.

4th International Language, Culture Literature Symposium, Antalya, Türkiye, 17 - 18 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Pronunciation Beyond the Classroom Walls

KAFES H., CANER M.

4th International Language, Culture Literature Symposium, Antalya, Türkiye, 17 - 18 Mayıs 2018

2017

2017

Techno- Pedagogical Content Knowledge of EFL Pre-service Teachers

CANER M.

3rd International Congress on Education,Distance Education and Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Learners’ Attitude towards Online Learning

CANER M., ASMA K., DİŞİKIRIK G.

Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2017, ss.118

2017

2017

Mobile Self-Regulated Podcasting in EFL

ŞENDAĞ S., CANER M., GEDİK N.

Uluslarası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2017, ss.116, (Özet Bildiri)

2017

2017

Investigating Pre-Service Teachers' Reflections on Teacher Development Courses

CANER M., ASMA B.

Uluslarası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2017, ss.5

2017

2017

PODCAST DEVELOPMENT FOR ENHANCING LISTENING SKILLS OF PRESERVICE EFL TEACHERS

ŞENDAĞ S., GEDİK N., CANER M.

3rd International Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.38-39

2017

2017

Multimodality Effect And English As A Foreign Language (Efl) Listening

ŞENDAĞ S., CANER M., GEDİK N.

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.255, (Özet Bildiri)

2017

2017

Teacher Identity Perceptions of Pre-service ELT Teachers

CANER M.

The 3rd International Language, Culture Literature Symposium, Antalya, Türkiye, 15 - 16 Haziran 2017, ss.32

2017

2017

EFL Learners’ Expectations from Academic Reading

KAFES H., CANER M.

8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.43-44

2017

2017

Evaluation of Draft English Language Education Program in K12 Context

CANER M.

8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.151, (Özet Bildiri)

2017

2017

Foreign language learning motivation of university students

CANER M., KAFES H.

8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Cultural or discoursal proclivity: Engagement in academic writing

KAFES H., CANER M.

Metadiscourse Across Genres: Mapping Interaction in Spoken Written Discourses, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 Mart - 01 Nisan 2017, ss.45, (Özet Bildiri)

2017

2017

A cross-cultural investigation of Code Glosses in academic reading

KAFES H., CANER M.

Metadiscourse Across Genres 2017, 30 Mart - 01 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

Yabancılara Türkçe Öğretiminde Öğrencilerin Ortaçları Kullanma Durumları Üzerine Bir Çalışma

AVCI İ. N., TEPELİ Y., CANER M.

9. ULUSLARARASI TÜRKÇENIN EĞITIMI-ÖĞRETIMI KURULTAYI, Burdur, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.88 Creative Commons License

2016

2016

Using Virtual Worlds in English Language Teaching Machinima and Second Life

CANER M., ŞAHİN B.

7th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016

2015

2015

The language of e-media: Brevity in e-communication

Caner M., SARAÇ H. S.

15th International Stylistics, Language and Literature Symposium, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.131-136, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

EFL LEARNERS’ EXPERIENCES ON PURPOSIVE-INTENSIVE LISTENING ACTIVITIES DELIVERED VIA MOBILE ENVIRONMENT

ŞENDAĞ S., CANER M., KAFES H.

the 9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.40

2015

2015

What are Foreign Language Academic Literacy Competencies? : A Delphi Study in Turkey

Durmuşoğlu Köse G., YÜKSEL İ., CANER M., Öztürk Y.

International Conference on Aplied Linguistics, Çanakkale, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.40, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

A new trend in teacher education: A web-enhanced methodology course

CANER M., Yuksel I., Kecik I.

Akdeniz Language Studies Conference, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2012, cilt.70, ss.1831-1838 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2012

2012

Prospective English language teachers' views on literature- oriented courses at Akdeniz University's ELT department

ZORBA M. G., ARIKAN A., CANER M.

Akdeniz Language Studies Conference, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2012, cilt.70, ss.1847-1851, (Tam Metin Bildiri) identifier

2010

2010

Summative Evaluation of e-Portfolio Application in DELTT

Keçik İ., Aydın B., Şakar N., Dikdere M., Aydın S., CANER M., et al.

IDOL&ICEM International Joint Conference and Media days, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, ss.40

2007

2007

A Blended Learning Model for Pre-Service English Language Teacher Training Program in Turkish Context.

CANER M.

E-learning Symposium, Melbourne, Avustralya, 9 - 11 Aralık 2007, ss.1

2007

2007

Lisansüstü eğitimde harmanlanmış öğrenme (blended learning) modeli.

CANER M.

3. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu (LESEMP 2007), Eskişehir, Türkiye, 17 - 21 Ekim 2007, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

Corrective feedback in Turkish pre-service EFL teachers’ classrooms

CANER M., Zıngır-Gülten A., Salı P.

CLaSIC 2006: Processes and Process-Orientation in Foreign Language Teaching and Learning, Singapur, Singapur, 7 - 09 Aralık 2006, ss.38-48

Kitaplar

2023

2023

Yabancı dil öğretiminde kültür

Caner M.

Her Yönüyle Yabancı Dil Öğretimi, Binnur İlter, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.61-77, 2023 Creative Commons License

2016

2016

Distance Language Education: Teaching Beyond the Walls.

CANER M.

Current Trends in ELT, "Yaman İ.", "Ekmekçi E.", "Şenel M.", Editör, Nüans Publishing, Ankara, ss.214-225, 2016

2014

2014

Silent Way.

CANER M., YÜKSEL İ.

Approaches and principles in English as a foreign language (EFL) education., Çelik, S., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.39-54, 2014

2012

2012

The definition of blended learning in higher education.

CANER M.

Blended Learning Environments for Adults: Evaluations and Frameworks: Evaluations and Frameworks, Anastasiades, Panagiotes S., Editör, Igı Global, Hershey, ss.19-35, 2012

2009

2009

Öğretmenlik Eğitimi Çalışmalarında Uzaktan Eğitim

CANER M.

Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Uygulama Öğretmeni Kitabı, Özcan, H.F. , Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.8-18, 2009

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Yayın Kurul Üyesi

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Journal of Educational and Instructional Studies in The World

Editörler Kurulu Üyesi

2010 - 2021

2010 - 2021

Değerlendirme Kurul Üyesi

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mart 2020

Mart 2020

ENAD

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2019

Mart 2019

IJLERE

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Şubat 2019

Şubat 2019

TOJQI

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ocak 2019

Ocak 2019

TOJDE

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Bilimsel Projelerde Hakemlikler

Ekim 2021

Ekim 2021

TÜBİTAK Projesi

1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, Akdeniz Üniversitesi, Türkiye

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Kasım 2021

Kasım 2021

The 3rd International Research Conference on Social Sciences & Humanities (RCSH-21)

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Caner M.
Antalya, Türkiye


Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Şubat 2019 - 01 Şubat 2019

01 Şubat 2019 - 01 Şubat 2019

III. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu,

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018

01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018

12th International Conference on Language, Literature, Culture, and Education (ICLLCE) 2018

Davetli Konuşmacı

Antalya-Türkiye

01 Mart 2018 - 01 Mart 2018

01 Mart 2018 - 01 Mart 2018

12th international conference on language literature culture and education

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

8. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurulyı

Katılımcı

Burdur-Türkiye

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

5th World Conference on Educational and Instruconal Studies

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016

01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016

2nd Language, Culture and Literature Workshop

Katılımcı

Antalya-Türkiye

Davetli Konuşmalar

Ekim 2018

Ekim 2018

Integrated Curriculum: Two birds with one stone

Konferans

12th International Conference on Language, Literature, Culture, and Education (ICLLCE) -Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 59

h-indeksi (WOS): 4