Eğitim Bilgileri
2003 - 2009
2003 - 2009Doktora
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi / İngilizce Öğretmenliği, Türkiye
1998 - 2002
1998 - 2002Yüksek Lisans
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi / İngiliz Dili Ve Edebiyatı Eğitimi, Türkiye
1993 - 1997
1993 - 1997Lisans
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi / İngilizce Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2009
2009Doktora
A study on blended learning model for teaching practice course in pre-service English language teacher training program.
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi / İngilizce Öğretmenliği
2002
2002Yüksek Lisans
Testing techniques for elementary school children.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi / İngiliz Dili Ve Edebiyatı Eğitimi
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta ÜstüAlmanca
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Yabancı Diller Eğitimi
İngilizce Eğitimi
Öğretmen Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2018 - 2019
2018 - 2019Dr. Öğr. Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2011 - 2018
2011 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2010 - 2011
2010 - 2011Araştırma Görevlisi Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
2009 - 2010
2009 - 2010Araştırma Görevlisi Dr.
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi
2003 - 2009
2003 - 2009Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi
1998 - 2003
1998 - 2003Araştırma Görevlisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
1997 - 1998
1997 - 1998Okutman
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Yabancı Diller Eğitim Araştırma Ve Uygulama Merkezi, Oydem
Yönetimsel Görevler
2021 - 2022
2021 - 2022Enstitü Müdür Yardımcısı
Akdeniz Üniversitesi, Akdeniz Uygarlıkları Araştırma Enstitüsü, -
2014 - 2016
2014 - 2016Enstitü Müdür Yardımcısı
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2012 - 2012
2012 - 2012Enstitü Müdürü
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü (V)
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Dil Edinimi Araştırmaları
Bilimsel Araştırma Yönt. ve Etik
Teknoloji ve Dil Öğretimi
Lisans
Dünya İngilizceleri
Türkçe–İngilizce Çeviri
Okuma Becerileri I
Okuma Becerileri II
Dil Edinimi
İngilizce Öğr. Teknoloji Kullanımı
Öğretmenlik Uygulaması
Anlatım Becerileri
Okul Deneyimi
Topluma Hizmet Uygulamaları
İngilizce Öğr. Teknoloji Kullanımı
İngilizce- Türkçe Çeviri
Dil ve Kültür
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
Learners' perceptions of their English pronunciation anxiety at tertiary level
CANER M.
S.YILMAZ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Cohesion analysis of reading texts in English coursebooks in secondary schools
CANER M.
H.BERNA(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
A STUDY ON L2 MOTIVATIONAL SELF SYSTEM OF TURKISH EFL LEARNERS
CANER M.
F.Gül(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
PERCEPTIONS OF EFL LEARNERS TOWARDS TASK-BASED CUE LESSONS
CANER M.
E.ALKAN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
A Study on E-Readiness of Teachers in Language Classrooms
CANER M.
E.ÇALIŞKAN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
A Profile of Pre-service and in-service Teachers' self-efficacy Beliefs
CANER M.
H.DOLGUN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
A Profile of pre-service and in-service EFL teacher’s self-efficacy beliefs
CANER M. (Danışman)
H.Dolgun(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Professional Development of Pre-service English Language Teachers in line with The European Portfolio for Student Teachers of Languages (EPOSTL)
CANER M.
M.YÜMSEK(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Professional development of pre-service english language teachers in line with the European Portfolio for Student Teachers of Language (EPOSTL)
CANER M. (Danışman)
M.Yümsek(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Using Blogs and The Internet to Improve Writing Skills in University Preparatory Classes in Teaching English.
CANER M.
R.KAZANCI(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
20251. Impact of culture shock, acculturation approaches, and sociocultural adaptation on perceived proficiency in Turkish and English among international students in Turkey
Tekel H., Ergin-Kocaturk H., Su A., Kocatürk M., Caner M., Karadağ E.
ACTA PSYCHOLOGICA , cilt.256, ss.1-12, 2025 (SSCI)
2025
20252. The Floor Is (Y)Ours: Auxiliary Staff Voices Their Persona
Caner M., Karataş S., Karadag E., Sertel G.
PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS
, cilt.62, sa.4, ss.983-995, 2025 (SSCI)
2025
20253. Second screen use motivations of higher education students during online education
Yeşilyurt A., Caner M.
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS
, cilt.33, sa.6, ss.4093-4114, 2025 (SSCI)
2024
20244. Enhancing language proficiency through mobile extensive listening and podcasting: A multifaceted approach to metacognition and critical thinking
Şendağ S., Caner M., Gedik N., Toker S.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY , cilt.54, ss.1-17, 2024 (SSCI)
2024
20245. The power of the communicative approach: An investigation of classroom practices of English teachers working in vocational high schools
Karataş S., Caner M.
Psychology in the Schools
, cilt.61, sa.7, ss.2778-2799, 2024 (SSCI)
2024
20246. Administrators' perception concerning the auxiliary (janitorial) staff: The hidden heroes of education
Karatas S., Caner M.
PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS
, cilt.61, sa.3, ss.1161-1180, 2024 (SSCI)
2013
20137. ] In the Eyes of Turkish EFL Learners: What Makes an Effective Foreign Language Teacher?
Celik S., Arıkan A., Caner M.
PORTA LINGUARUM
, sa.20, ss.287-297, 2013 (SSCI)
2012
20128. The Definition of Blended Learning in Higher Education
Caner M.
BLENDED LEARNING ENVIRONMENTS FOR ADULTS: EVALUATIONS AND FRAMEWORKS
, ss.19-34, 2012 (SSCI)
2012
20129. Determining the feasibility of an e-portfolio application in a distance education teaching practice course
Kecik I., Aydin B., Sakar N., Dikdere M., Aydin S., Yuksel I., et al.
International Review of Research in Open and Distance Learning
, cilt.13, sa.2, ss.160-180, 2012 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
20251. The Digital Nativeness of Lower Secondary Students
Ay E., CANER M.
New Review of Information Networking
, 2025 (Scopus)
2022
20222. Gamers’ Foreign Language Learning Motivation
Özgür S., Caner M.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.1, ss.431-462, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20213. SELF EFFICACY BELIEFS OF PRE-SERVICE TEACHERS ON TECHNOLOGY INTEGRATION
CANER M., AYDIN S.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.22, sa.3, ss.79-94, 2021 (ESCI)
2021
20214. The Reading Strategy Use Profile of EFL Learners
CANER M., VURAL E., Yalçın I.
Language Teaching and Educational Research (LATER)
, cilt.4, sa.1, ss.1-12, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20215. Teaching Turkish as a Foreign Language to Young Learners: Epistemological Beliefs of Pre-serviceTeachers
Caner M., Kurt B.
SHANLAX INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION , cilt.9, sa.1, ss.1-15, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20206. Weblogs in EFL writing course
KAZANCI R., CANER M.
NALANS: Journal of Narrative and Language Studies
, cilt.8, sa.14, ss.151-163, 2020 (Scopus)
2020
20207. Ders Kitabı Değerlendirme Yaklaşımları
Caner M., Kurt B.
ZfWT Journal of World of Turks , cilt.12, sa.1, ss.365-382, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20208. The Communicative Competence Elements in the Foreign Language Textbooks: A Descriptive Case Study on Turkish and English Textbooks
CANER M., Celik A.
IARTEM E-JOURNAL
, cilt.12, sa.1, 2020 (ESCI)
2020
20209. Impact of podcasting on pronunciation skills of pre-service EFL teachers
KAFES H., CANER M.
Turkish Online Journal of Distance Education
, cilt.21, sa.3, ss.36-47, 2020 (ESCI)
2019
201910. İngilizce öğretmen adaylarının yabancı dilde dinleme stratejileri ile okumada medya tercihleri ve okuma sıklıkları arasındaki ilişkinin incelenmesine yönelik bir araştırma
Şendağ S., CANER M., TOKER S.
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
, sa.52, ss.185-211, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201911. Mobil Destekli Dil Öğrenmede Podcast Kullanımı: Öğretici Merkezli Yoğun Dinleme ve Mobil Kapsamlı Dinleme
Şendağ S., Gedik N., Caner M., Toker S.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.15, sa.1, ss.1-27, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201912. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kültür Aktarımına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
CANER M., DİREKÇİ B., KURT B.
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.76-92, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201913. Inquiring Massive Open Online Courses (MOOCS) through theLens of Students
Caner M., Asma B., Sert Aktuğ C.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.23, sa.1, ss.453-470, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201914. Perceptions of Pre-Service Teachers on Ethical Teacher and Professional Ethics Course
KARATAŞ S., CANER M., Kahyaoglu R. B., Kahya S.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.1, ss.29-49, 2019 (ESCI)
2018
201815. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimine İlişkin İngilizce Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Kurt B., Direkci B., Caner M.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.13, sa.27, ss.1017-1037, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201816. Self-efficacy Belief Profiles of Pre-service and In-service EFL Teachers
CANER M., DOLGUN H.
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) , cilt.48, ss.602-623, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201717. Mobil-Yoğun-Podcast Dinlemenin İngilizce Öğretmen Adaylarinin Dinleme, Konuşma ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
ŞENDAĞ S., GEDİK N., CANER M., TOKER S.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.7, sa.2, ss.94-122, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201718. B2 Düzeyinde Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Ortaç Kullanımları: Bir Durum Çalışması
AVCI İ. N., TEPELİ Y., CANER M.
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.19-39, 2017 (Hakemli Dergi)
2014
201419. Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Uygulaması İle İlgili Görüşleri
Tepeli Y., CANER M.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi (EBAD-JESR) , cilt.4, sa.2, ss.313-328, 2014 (Hakemli Dergi)
2011
201120. Action Research in Teaching and Learning: A Practical Guide to Conducting Pedagogical Research in Universities (Book Review)
CANER M.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.11, sa.1, ss.241-246, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201021. A Blended Learning Model For Teaching Practice Course
CANER M.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.11, sa.3, ss.78-97, 2010 (Scopus)
2010
201022. Teachers Beliefs On Foreign Language Teaching Practices In Early Phases Of Primary Education A Case Study
Caner M., Subaşı G., Kara S.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , cilt.1, sa.1, ss.62-76, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201023. Students Views On Using Portfolio Assessment In Efl Writing Courses
Caner M.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.223-236, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. Gamers’ Foreign Language Learning Motivation
ÖZGÜR S., CANER M.
First International Symposium on Foreign Language Teaching (Gazi University), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2021, ss.3, (Özet Bildiri)
2019
20192. A study on the use of cultural elements in the English course books
CANER M.
III. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.394-397, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. The students’ opinions on the technology use of their instructors at higher education: a small scale study
CANER M.
III. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.398-402, (Tam Metin Bildiri)
2018
20184. Integrated Curriculum: One stone two birds
CANER M.
12th international conference on language literature culture and education, 19 - 21 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarına göre etik öğretmen kimdir?
KARATAŞ S., CANER M., KAHYAOĞLU R. B., KAHYA S.
V th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, sa.1, ss.414-416, (Özet Bildiri)
2018
20186. Are You Orate? A glimpse at oracy skills in foreign language teaching
CANER M.
4th International Language, Culture Literature Symposium, 17 - 18 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20187. Pre-service EFL Teachers’xx Perspectives on Teaching Culture
CANER M., KAFES H.
4th International Language, Culture Literature Symposium, Antalya, Türkiye, 17 - 18 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20188. Pronunciation Beyond the Classroom Walls
KAFES H., CANER M.
4th International Language, Culture Literature Symposium, Antalya, Türkiye, 17 - 18 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
20179. Techno- Pedagogical Content Knowledge of EFL Pre-service Teachers
CANER M.
3rd International Congress on Education,Distance Education and Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. Learners’ Attitude towards Online Learning
CANER M., ASMA K., DİŞİKIRIK G.
Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2017, ss.118, (Özet Bildiri)
2017
201711. Mobile Self-Regulated Podcasting in EFL
ŞENDAĞ S., CANER M., GEDİK N.
Uluslarası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2017, ss.116, (Özet Bildiri)
2017
201712. Investigating Pre-Service Teachers' Reflections on Teacher Development Courses
CANER M., ASMA B.
Uluslarası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2017, ss.5, (Özet Bildiri)
2017
201713. PODCAST DEVELOPMENT FOR ENHANCING LISTENING SKILLS OF PRESERVICE EFL TEACHERS
ŞENDAĞ S., GEDİK N., CANER M.
3rd International Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.38-39, (Özet Bildiri)
2017
201714. Multimodality Effect And English As A Foreign Language (Efl) Listening
ŞENDAĞ S., CANER M., GEDİK N.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.255, (Özet Bildiri)
2017
201715. Teacher Identity Perceptions of Pre-service ELT Teachers
CANER M.
The 3rd International Language, Culture Literature Symposium, Antalya, Türkiye, 15 - 16 Haziran 2017, ss.32, (Özet Bildiri)
2017
201716. Evaluation of Draft English Language Education Program in K12 Context
CANER M.
8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.151, (Özet Bildiri)
2017
201717. EFL Learners’ Expectations from Academic Reading
KAFES H., CANER M.
8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.43-44, (Özet Bildiri)
2017
201718. Foreign language learning motivation of university students
CANER M., KAFES H.
8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201719. A cross-cultural investigation of Code Glosses in academic reading
KAFES H., CANER M.
Metadiscourse Across Genres 2017, 30 Mart - 01 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201720. Cultural or discoursal proclivity: Engagement in academic writing
KAFES H., CANER M.
Metadiscourse Across Genres: Mapping Interaction in Spoken Written Discourses, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 Mart - 01 Nisan 2017, ss.45, (Özet Bildiri)
2016
201621. Yabancılara Türkçe Öğretiminde Öğrencilerin Ortaçları Kullanma Durumları Üzerine Bir Çalışma
AVCI İ. N., TEPELİ Y., CANER M.
9. ULUSLARARASI TÜRKÇENIN EĞITIMI-ÖĞRETIMI KURULTAYI, Burdur, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.88, (Özet Bildiri)
2016
201622. Using Virtual Worlds in English Language Teaching Machinima and Second Life
CANER M., ŞAHİN B.
7th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
201523. The language of e-media: Brevity in e-communication
Caner M., SARAÇ H. S.
15th International Stylistics, Language and Literature Symposium, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.131-136, (Tam Metin Bildiri)
2015
201524. EFL LEARNERS’ EXPERIENCES ON PURPOSIVE-INTENSIVE LISTENING ACTIVITIES DELIVERED VIA MOBILE ENVIRONMENT
ŞENDAĞ S., CANER M., KAFES H.
the 9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.40, (Özet Bildiri)
2015
201525. What are Foreign Language Academic Literacy Competencies? : A Delphi Study in Turkey
Durmuşoğlu Köse G., YÜKSEL İ., CANER M., Öztürk Y.
International Conference on Aplied Linguistics, Çanakkale, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.40, (Özet Bildiri)
2014
201426. Mobile purposive-extensive-podcast-listening versus mobile self-regulated-podcast-development: A critical framework for designing foreign language listening.
ŞENDAĞ S., CANER M., KAFES H.
CALL Design: Principles and Practice, Groningen, Hollanda, 20 - 24 Ağustos 2014, ss.329-333, (Tam Metin Bildiri)
2012
201227. Prospective English language teachers' views on literature- oriented courses at Akdeniz University's ELT department
ZORBA M. G., ARIKAN A., CANER M.
Akdeniz Language Studies Conference, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2012, cilt.70, ss.1847-1851, (Tam Metin Bildiri)
2012
201228. A new trend in teacher education: A web-enhanced methodology course
CANER M., Yuksel I., Kecik I.
Akdeniz Language Studies Conference, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2012, cilt.70, ss.1831-1838, (Tam Metin Bildiri)
2012
201229. Students’ reasons for not being able to learn English grammar: Focus on the contextualized grammar course
ZORBA M. G., ARIKAN A., CANER M.
1st ALSC 2012, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2012, cilt.70, ss.1847-1851, (Tam Metin Bildiri)
2010
201030. Summative Evaluation of e-Portfolio Application in DELTT
Keçik İ., Aydın B., Şakar N., Dikdere M., Aydın S., CANER M., et al.
IDOL&ICEM International Joint Conference and Media days, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, ss.40
2007
200731. A Blended Learning Model for Pre-Service English Language Teacher Training Program in Turkish Context.
CANER M.
E-learning Symposium, Melbourne, Avustralya, 9 - 11 Aralık 2007, ss.1
2007
200732. Lisansüstü eğitimde harmanlanmış öğrenme (blended learning) modeli.
CANER M.
3. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu (LESEMP 2007), Eskişehir, Türkiye, 17 - 21 Ekim 2007, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2006
200633. Corrective feedback in Turkish pre-service EFL teachers’ classrooms
CANER M., Zıngır-Gülten A., Salı P.
CLaSIC 2006: Processes and Process-Orientation in Foreign Language Teaching and Learning, Singapur, Singapur, 7 - 09 Aralık 2006, ss.38-48
Kitaplar
2023
20231. Yabancı dil öğretiminde kültür
Caner M.
Her Yönüyle Yabancı Dil Öğretimi, Binnur İlter, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.61-77, 2023
2016
20162. Distance Language Education: Teaching Beyond the Walls.
CANER M.
Current Trends in ELT, "Yaman İ.", "Ekmekçi E.", "Şenel M.", Editör, Nüans Publishing, Ankara, ss.214-225, 2016
2014
20143. Silent Way.
CANER M., YÜKSEL İ.
Approaches and principles in English as a foreign language (EFL) education., Çelik, S., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.39-54, 2014
2013
20134. Akdeniz Language Studies Conference, May, 2012, Turkey
ARIKAN A., SARAÇ H. S., Çelik S., CANER M., Sert O., ZORBA M. G.
Social And Behavioral Sciences, New York, 2013
2012
20125. The definition of blended learning in higher education.
CANER M.
Blended Learning Environments for Adults: Evaluations and Frameworks: Evaluations and Frameworks, Anastasiades, Panagiotes S., Editör, Igı Global, Hershey, ss.19-35, 2012
2009
20096. Öğretmenlik Eğitimi Çalışmalarında Uzaktan Eğitim
CANER M.
Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Uygulama Öğretmeni Kitabı, Özcan, H.F. , Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.8-18, 2009
Desteklenen Projeler
2014 - 2016
2014 - 2016Yabancı Dil Ediniminde Podcast ve Tablet Bilgisayar Kullanımı (Yadepod)
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ŞENDAĞ S. (Yürütücü), CANER M., KAFES H.
2013 - 2016
2013 - 2016Yabancı Dilde Akademik Okuryazarlık Yeterliklerine Yönelik İhtiyaçların ve Düzeylerinin Belirlenmesi
TÜBİTAK Projesi
CANER M.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorAkdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayın Kurul Üyesi
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorJournal of Educational and Instructional Studies in The World
Editörler Kurulu Üyesi
2010 - 2021
2010 - 2021Değerlendirme Kurul Üyesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mart 2020
Mart 2020ENAD
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2019
Mart 2019IJLERE
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2019
Şubat 2019TOJQI
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2019
Ocak 2019TOJDE
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Ekim 2021
Ekim 2021TÜBİTAK Projesi
1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, Akdeniz Üniversitesi, Türkiye
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Kasım 2021
Kasım 2021The 3rd International Research Conference on Social Sciences & Humanities (RCSH-21)
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Caner M.
Antalya, Türkiye
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Şubat 2019 - 01 Şubat 2019
01 Şubat 2019 - 01 Şubat 2019III. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu,
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 201812th International Conference on Language, Literature, Culture, and Education (ICLLCE) 2018
Davetli Konuşmacı
Antalya-Türkiye
01 Mart 2018 - 01 Mart 2018
01 Mart 2018 - 01 Mart 201812th international conference on language literature culture and education
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 20178. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 20169. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurulyı
Katılımcı
Burdur-Türkiye
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 20165th World Conference on Educational and Instruconal Studies
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016
01 Haziran 2016 - 01 Haziran 20162nd Language, Culture and Literature Workshop
Katılımcı
Antalya-Türkiye
Davetli Konuşmalar
Ekim 2018
Ekim 2018