SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Alman Dili ve Türk Dilindeki "El" ile İlgili Deyimlerin Metafor Analizi ve Dil Öğretimi Kapsamında Yansıması
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.25, sa.2, ss.477-484, 2021 (Hakemli Dergi)
Türkçe ve Almancadaki “Ağız “ İle İlgili Deyimlerin ÇağdaşMetafor Analiz Yöntemi İle Çözümlenmesi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.1243-1250, 2019 (Hakemli Dergi)
Almanca Hazırlık Programı Alan Alman Dili ve Edebiyatı BölümüÖğrencilerinin Dil Kaybına Uğramamaları için Program Önerisi
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.6, sa.4, ss.321-328, 2018 (Hakemli Dergi)
Das bücherlose Lernen einer Fremdsprache
International Journal of Languages’xx Education
, cilt.1, sa.Volume 6 Issue 3, ss.295-300, 2018 (Hakemli Dergi)
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ ALANINDAKİ BİLİMSEL MAKALELERE BAKIŞ
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.12, sa.14, ss.105-120, 2017 (Hakemli Dergi)
TÜRKÇE’NİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE DEYİMLER: İKİ FARKLI ÖĞRETİM TEKNİĞİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.5, sa.2, ss.52-58, 2017 (Hakemli Dergi)
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENİM VE UYUM SÜRECİNDE KULLANILAN TİYATRO ÇALIŞMALARI
The Journal of Academic Social Science
, cilt.5, sa.45, ss.293-301, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de İngilizce ve Almanca Öğretimi ile Türkçe Öğretimi
International Journal of Languages’ Education
, cilt.1, sa.Volume 5 Issue 4, ss.595-610, 2017 (Hakemli Dergi)
DaF-Unterricht an den Hochschulen für Fremdsprachen der türkischen Universitäten
ASOS The Journal of Academic Social Science
, cilt.32, ss.475-487, 2016 (Hakemli Dergi)
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Sosyal Etkinlikler: Tiyatro Örneği ve Uygulamanın Öğrenci Performansına Etkisi
Diyalog
, cilt.2, ss.83-96, 2014 (Hakemli Dergi)
The Barrier to Turkey's Foreign Language Teaching is Foreign Language Policy: Macro-and Micro-Level Planning
Sciverse Science Direct
, sa.70, ss.1144-1151, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Çağdaş Metafor Analiz Yöntemi ile Türkçe ve Almancadaki “Burun” ile İlgili Deyimlerin İrdelenmesi
I. Uluslararası Osmaniye Dil ve Edebiyat Kongresi, Osmaniye, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2019, ss.253-261
Almanca Hazırlık Programı Alan Alman Dili ve Edebiyatı Bölümü Öğrencilerinin Dil Kaybına Uğramamaları İçin Program Önerisi
3rd International Congress on Vocational and Technical Sciences, Gaziantep, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2018, ss.22
Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Türk Kültürüne Bakışları
3.International Congress On Vocational and Technical Sciences, Gaziantep, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2018, ss.22
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreticileri İçin Yenilikçi ve Uygulanabilir Teknolojik Yöntem Önerisi
1 st lnternational Symposium on Social Sciences and Educational Research ( ISCER, 2017 ), Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, cilt.1, ss.21
Demografik Durumun ve İnsani Gelişmişlik Endeksinin Yabancı Dil Olarak Türkçe ÖğretimineEtkisi
1.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu” (ISCER, 2017), Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, cilt.1899, sa.64, ss.502-515
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde YTB Modeli: Program , Öğrenci ve Öğretim Sürecinin İncelenmesi
3. ULUSLARASI DİL VE EDEBİYAT KONFERANSI (UDEK), Tiran, Arnavutluk, 30 Ekim - 01 Kasım 2014, cilt.1, ss.45-57
Metapheranalyse des Grubenunglücks “Soma” im Diskurs der Politik
Uluslararası İşlevsel Edimbilim Çalıştayı, Antalya, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2014, ss.1-3
Gebrauch der Metapheranalyse für die Fertigkeit Wortschatz im FSU
XV. İnternationale Tagung der DeutschlehrerInnen 2013, Bozen, İtalya, 29 Temmuz - 03 Ağustos 2013, ss.22-29
Adalet kavramının Alman ve Türk dilinde dilsel metafor kuramı çerçevesinde analizi
AKDENİZ LANGUAGE STUDIES CONFERENCE, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2012, ss.1-6
Metapheranalyse als “Aha Effekt” beim Fremdsprachenlernen
New Dynamics of Language Learning: Spaces and Places - Intentions and Opportunities Internationale Konferenz und Summer School of Applied Linguistics, Jyvaskyla, Finlandiya, 6 - 09 Haziran 2011, ss.25
Yabancı Dil Eğitimi ve Bilişsel Semantik
Türkiye’de Yabancı Dil Ulusal Kongresi Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi 2007, Ankara, Türkiye, 5 - 09 Mayıs 2007, ss.150-155
Kitap & Kitap Bölümleri
ALMANCA VE TÜRKÇEDE “VATAN” KAVRAMININ METAFORİK ANALİZİ
Türk-Alman İlişkilerine Farklı Disiplinlerden Bakış, Mehmet Altunkaya, Kemal Demir, Diren Çakıcı, Editör, Palet, Antalya, ss.423-435, 2019