Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 1
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 16
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 10

Toksik (Zehirli) Öğretmen Davranışlarının Okullardaki Görünümü

EYFOR-XI, Türkiye, 17 - 21 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

Öğrenci Sinizmi ve Akademik Başarı Arasındaki İlişkinin İkili Lojistik Regresyon Analizi ile İncelenmesi

International Congress of Pedagogical Research, Düzce, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2020, ss.25, (Tam Metin Bildiri)

Eğitim Örgütlerinde Öğretmen Liderliğine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Meta-Sentez Yöntemiyle İncelenmesi

Uluslararası Multidisipliner Sosyal Bilimler Kongresi ICMUSS, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2020, cilt.1, ss.108-119, (Tam Metin Bildiri)

Bilişim Çocukları, Kendi Mobil Oyununu Kendin Geliştir

2nd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies, Samsun, Türkiye, 30 Kasım - 02 Aralık 2018, ss.11, (Özet Bildiri)

Inequality against the Students: Some Observations of Pre-Service English Teachers at Middle Schools.

ENIRDELM (European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management, Jurmala, Letonya, 15 - 17 Eylül 2016, ss.24, (Özet Bildiri)

How Do Physics Pre-Service Teachers Perceive Professional Learning And Development On Teacher Certificate Program?

Türk Fizik Derneği 32.Uluslararası Fizik Kongresi, Muğla, Türkiye, 6 - 09 Eylül 2016, ss.219, (Özet Bildiri)

Çağdaş Denetim Anlayışına Sahip Eğitim Müfettişleri Nasıl Yetiştirilmelidir? (Bir Durum Çalışması)

Uluslararası Katılımlı III. Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Eğitim Yöneticilerinin Takım Liderliğinde Yeterlik Düzeyleri

V. Ulusal Eğitim Yönetimi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Organizational cynicism of the research assistants: A Case of Akdeniz University

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4820-4825, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier
Kitaplar 2

Eğitim örgütlerinde öğretmen liderliğine ilişkin öğretmen görüşlerinin meta-sentez yöntemiyle incelenmesi

Current Debates on Social Sciences 4, CEYLAN, A.; DURMUŞ, İ.; ÇEÇEN, S. , Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.108-122, 2020

THE ETHICAL PERSPECTIVES OF TURKISH SCHOOL LEADERS

The Handbook of Ethical Educational Leadership, Christopher M. Branson,Steven Jay Gross, Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.370-385, 2014
Metrikler

Yayın

35

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

35

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

164

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

52

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

108

Proje

11

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları