Eğitim Bilgileri
1999 - 2003
1999 - 2003Doktora
The University of Arizona, Eğitim Fakültesi, Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme Ad, Amerika Birleşik Devletleri
1997 - 1998
1997 - 1998Yüksek Lisans
University of Pittsburgh, Eğitim Fakültesi, Ölçme Ve Değerlendirme Ad, Amerika Birleşik Devletleri
1987 - 1991
1987 - 1991Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2003
2003Doktora
Affective domain aplications in the junior highschools in Turkey
University of Arizona, Eğitim Psikolojisi, Educational Measurement And Evaluation
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Öğretmen Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorProf. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2010 - 2011
2010 - 2011Yrd. Doç. Dr.
Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Okul Önceis Eğitimi
2004 - 2010
2004 - 2010Yrd. Doç. Dr.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2015 - 2021
2015 - 2021Dekan Yardımcısı
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2016 - 2016
2016 - 2016Genel Sekreter
Akdeniz Üniversitesi, Rektörlük
2014 - 2015
2014 - 2015Bölüm Başkan Yardımcısı
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2011 - 2013
2011 - 2013Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2008 - 2010
2008 - 2010Bölüm Başkan Yardımcısı
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bil. Bl.
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
Değişen madde fonksiyonu belirlemede kullanılan tekniklerin I. tip hata ve istatistiksel güç oranlarının karşılaştırılması
BIÇAK B.
A.Bilicioğlu(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Liseye giriş sınavı (LGS)'nın yönetici, öğretmen, öğrenci ve veliye göre incelenmesi
BIÇAK B.
E.YALÇIN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Geniş ölçekli sınavların sosyal ve psikolojik etkilerine ilişkin paydaş görüşleri
BIÇAK B.
G.Çakar(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Fen bilgisi ve sınıf öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik kaygı düzeylerinin incelenmesi
BIÇAK B.
C.Öztürk(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Akademisyenlerin inovasyon eğilimlerinin ölçülmesi çalışması: Akdeniz Üniversitesi örneği
BIÇAK B.
İ.Veli(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Madde tepki kuramına dayalı test eşitleme yöntemlerinin karşılaştırılması: PISA 2012 fen testi örneği
BIÇAK B.
B.Aksekilioğlu(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Ödevin akademik başarıya etkisi: Bir meta analiz çalışması
BIÇAK B.
M.Fatih(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
PISA 2012 matematik okur-yazarlığı testinin ölçme değişmezliğinin incelenmesi
BIÇAK B.
M.Ayvallı(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İlköğretim sınıf öğretmenlerinin 'portfolyo (ürün seçki dosyası)' tekniği hakkındaki görüşleri
BIÇAK B. (Danışman)
F.Gökçen(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Yedinci sınıf seviye belirleme sınavı matematik sorularının üst düzey zihinsel becerileri ölçme düzeyi.
BIÇAK B.
C.Çevik(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Stufflebeam’in program değerlendirme modeliyle MEB sürücü kurslarında kullanılan sürücü programının değerlendirilmesi.
BIÇAK B.
H.Selvi(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
ğrencilerin ölçme ve değerlendirme sürecine katılması.
BIÇAK B.
K.Uysal(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Yapılandırılmış iletişim gridi tekniğinin öğrenci performansını ölçme süreci açısından etkililiğinin incelenmesi
BIÇAK B.
A.Çakmaklı(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
The effects of paraphrasing strategy instruction on reading comprehension and translating performance.
BIÇAK B.
İ.Özdemir(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
Bazı bireysel farklılıkların kavram haritası yapma başarısına etkisi.
BIÇAK B. (Eş Danışman)
R.Çatalkaya(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2013
2013Scale for Test Preparation and Test Taking Strategies
BIÇAK B.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.13, sa.1, ss.279-289, 2013 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2019
2019Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitiminde Yeterliliklerini Artırmaya Yönelik Geliştirilen Hizmetiçi Eğitim Programının Etkisi
Sönmez N., Alptekin S., Bıçak B.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.439-456, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018YAYIMLANMIŞ MAKALELERİN BİLİMSEL ARAŞTIRMA SÜREÇLERİNE UYGUNLUK DÜZEYLERİNİN DEĞ
BIÇAK B., GÖK G., GÖÇER Ö., TAVLICA A.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.9, sa.Number: 73, ss.71-79, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Okul öncesi eğitim öğretmenlerinin kaynaştırma eğitiminde öz-yeterlik algıları ve hizmetiçi eğitim gereksinimleri: Bir karma yöntem çalışması
Sönmez N., Alptekin S., Bıçak B.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.4, ss.2270-2297, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018An Investigation Into The Measurement Invariance of Pisa 2012 Mathematical Literacy Test
AYVALLI M., BIÇAK B.
European Journal of Education Studies
, cilt.4, sa.11, ss.39-58, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018An Investigation Into The Measurement Invariance of Pisa 2012 Mathematical Literacy Test
AYVALLI M., BIÇAK B.
European Journal of Education Studies
, cilt.4, sa.11, ss.39-58, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Türkçe Öğretmenlerinin Kullandıkları Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları (Assessment and Evaluation Approaches Used by Teachers of Turkish)
CANBULAT M., BIÇAK B., UYUMAZ G.
International Journal of Languages’ Education and Teaching (IJLET) , cilt.5, sa.1, ss.462-477, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Türkçe öğretmenlerinin kullandıkları ölçme ve değerlendirme yaklaşımları Assessment and evaluation approaches used by turkish teachers
CANBULAT M., BIÇAK B., UYUMAZ G.
International Journal of Languages’ Education and Teaching (IJLET) , cilt.5, sa.1, ss.462-477, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN KULLANDIKLARI ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI ASSESSMENT AND EVALUATION APPROACHES USED BY TEACHERS OF TURKISH
CANBULAT M., BIÇAK B., UYUMAZ G.
International Journal of Languages’ Education and Teaching (IJLET) , cilt.5, sa.1, ss.462-477, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Özel Gereksinimli Çocukların Kaynaştırılmasına Yönelik Öğretmen Yeterliği Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması
SÖNMEZ N., BIÇAK B.
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.9, sa.1, ss.156-173, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Ortaöğretim Öğrencilerinin Okullarda Yürütülen Değerler Eğitimi Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
BIÇAK B., KARATAŞ S., SÜNTER E., ÜNVER A., KORKUT G., GÖKALP H., et al.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.5, sa.4, ss.401-422, 2016 (Hakemli Dergi)
2013
2013Yedinci Sınıf Seviye Belirleme Sınavı Matematik Sorularına İlişkin Uzman Görüşleri
BIÇAK B., ÇEVİK KANSU C.
Mediterranean Journal of Humanities
, cilt.3, sa.2, ss.45, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013Milli Eğitim Bakanlığı sürücü eğitimi kurslarında kullanılan sürücü eğitimimi programının değerlendirilmesi.
Selvi H., BIÇAK B.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.9, sa.2, ss.315-325, 2013 (Hakemli Dergi)
2011
2011Yapılandırılmış iletişim gridi tekniğinin bilişim teknolojileri dersi ölçme ve değerlendirme süreci açısından etkililiğinin incelenmesi
Çakmaklı A., BIÇAK B.
EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ , cilt.2, sa.1, ss.121-131, 2011 (Hakemli Dergi)
2009
2009E- Bilgi kaynaklarına yönelik eleştirel düşünme ölçeği geliştirme çalışması
Öztürk F., BIÇAK B.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.11, sa.2, ss.233-150, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
2008Fen ve teknoloji, matematik ve sınıf öğretmenlerininsahip oldukları matematik ve matematik eğitimi değerlerinin farklı değişkenler açısındanincelenmesi.
DURMUŞ S., BIÇAK B., ÇAKIR S.
Değerler Eğitimi Dergisi , cilt.6, sa.16, ss.93-112, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
2008Öğretmen adaylarının öfke düzeyi ve öfke tarzları
DENİZ YÖNDEM Z., BIÇAK B.
Uluslararası İnsanBilimleri Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.1-15, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
2007Türkçeye uyarlanan bir bilgisayar kaygısı ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
Tekinarslan E., BIÇAK B.
A.İ.B.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.8, sa.15, ss.139-156, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
2006Üniversite öğrencilerinin Psikolojik Sorunları
Baker Ö. E., BIÇAK B.
AİBÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.54-66, 2006 (Hakemli Dergi)
2003
2003Teacher’s points of views on affecive domain applications in the secondary elementary schools
BIÇAK B.
AİBÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.39-55, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
2023Kağıt Kalem ve Bilgisayar Ortamında Bireye Uyarlanmış Testlerinin Karşılaştırılması
Tezci İ. H., Bıçak B.
1. BİREYE UYARLANMIŞ TEST ARAŞTIRMALARI ULUSAL SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 14 Eylül 2023, ss.38-42
2021
2021EĞİTİMDE FIRSAT EŞİTLİĞİ AÇISINDAN İLLERİN YAŞAM VE EĞİTİM İNDEKSLERİNE GÖRE KÜMELENMESİ
TOSUN A., SİNAN A., BIÇAK B.
3RD International Educational Research Conference, İzmir, Türkiye, 12 Kasım 2021, ss.75-76, (Özet Bildiri)
2020
2020Öğretmenlerin ölçme davranışlarının geçerliğinin incelenmesi
Tezci İ. H., Bıçak B., Çobanoğlu Aktan D.
7.Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 01 Eylül 2020, (Yayınlanmadı)
2019
2019A Model for Teaching Practice Course: ”Creative Internprize” Project
Vezne R., Günbayı İ., Direkci B., Bıçak B., Şahin H.
Erasmus International Academic Research Symposium on Educational and Social Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2019, ss.35-45, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019A Model for Teaching Practice Course:"Creative Intern Prize" Projekt
VEZNE R., GÜNBAYI İ., DİREKCİ B., BIÇAK B., ŞAHİN H.
ERASMUS International Academic Research Symposium on Educational and Social Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2019, ss.39-40, (Özet Bildiri)
2018
2018Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Okuryazarlık Düzeyleri
BIÇAK B., AYVALLI M., BİLİCİOĞLU A.
Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018
2018
2018Öğretmenler Öğretmenlik Mesleği Etik Ilkelerine Uygun Davranıyor Mu? Öğretmen Adaylarının Bakış Açısı
KILINÇ M., SAVİ ÇAKAR F., BIÇAK B.
EJERCONGRESS 2018, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.120-125, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Akademisyenlerin innovasyon eğilim düzeylerini belirleme ölçeği
Sezgin İ. V., BIÇAK B.
V. International Eurasian educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1
2018
2018Öğretmen adaylarının bilimsel araştırma okuryazarlık düzeyleri
BİLİCİOĞLU A., AYVALLI M., BIÇAK B.
5. International Eurasian Educational Research Congress(EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1
2018
2018Öğretmen adaylarının bilimsel araştırma okuryazarlık düzeyleri
BIÇAK B., AYVALLI M., BİLİCİOĞLU A.
5. International Eurasian Educational Research Congress(EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.756-760
2017
2017Yayımlanmış Makalelerin Bilimsel Araştırma Süreçlerine Uygunluk Düzeylerinin Değerlendirilmesi
BIÇAK B., GÖÇER Ö., TAVLICA A., OLGUN E., GÖK ÇAKAR G.
IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1261-1262, (Özet Bildiri)
2017
2017Akademisyenlerde Araştırma Etiği Farkındalığı
BIÇAK B., YALÇIN E., ÇOBAN H.
IVth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.78-80, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Ortaöğretim Öğrencilerinin Okullarda Yürütülen Değerler Eğitimi Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
BIÇAK B., KARATAŞ S., SÜNTER E., KORKUT G., GÖKALP H., ÜNVER A., et al.
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, sa.1, (Özet Bildiri)
2016
2016Ortaöğretim Öğrencilerinin Okullarda Yürütülen Değerler Eğitimi Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi.
BIÇAK B., KARATAŞ S., Sünter E., Ünver A., Korkut G., Gökalp H., et al.
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.12-20, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Performans Takip Sınavında PTS Kullanılan Alt Testlerin Psikometrik Özelliklerinin Resmi ve Özel Okullara Göre ncelenmesi
BIÇAK B., YALÇIN E., GÖÇER Ö., GÜR D.
V. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2015
2015High School Teachers Scientific Research Literacy Habits In Terms Of Their Professional Development
BIÇAK B., KARATAŞ S., AYVALLI M.
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, sa.1
2015
2015Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi
SÖNMEZ N., BIÇAK B.
2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.377-380, (Özet Bildiri)
2014
2014University Students Misconceptions About Research Concept
BIÇAK B.
International Conference For Academic Diciplines, Venedik, İtalya, 30 Haziran - 03 Temmuz 2014
2014
2014Engelli Çocukların Kaynaştırılmasına Yönelik Öğretmen Yeterliği Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması.
SÖNMEZ N., BIÇAK B.
IV. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı), Ankara, Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, ss.110, (Özet Bildiri)
2014
2014Engelli Çocukların Kaynaştırılmasına Yönelik Öğretmen Yeterliği Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması
BIÇAK B.
IV. Egitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Haziran 2014, ss.54
2013
2013Exploring the relationship between academic achievement of prospective teachers with PPSEP10 scores
BIÇAK B., Çevik C.
Educational Enviroment and Seeking Sustainable Solutions, St. Petersburg, Rusya, 3 - 07 Haziran 2013
2013
2013Düşünme stilleri ve öğrenme stratejileri üzerine bir çalışma: Kuzey Kıbrıs örneği.
Yıldızlar M., BIÇAK B.
International Conference on Interdisiplinary Research in Education, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 Ocak - 01 Şubat 2013, (Tam Metin Bildiri)
2012
2012Demographic Variables Affecting the Math Scores in PISA for Turkish Participants
BIÇAK B.
V. International Conference For Theory and Practice in Education, Miskolc, Macaristan, 14 - 16 Haziran 2012, ss.27, (Özet Bildiri)
2009
2009Eğitim programları Değerlendirme Ölçeği (EPDÖ)
ACAR V., BIÇAK B., TUTKUN Ö. F., PEKTAŞ S.
XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 Ekim - 03 Ocak 2009, (Özet Bildiri)
2010
2010Sınıf Öğretmeni adaylarının Öğretmen Yeterliklerini Kazanma Düzeylerine İlişkin AlgıIarı
AYDIN B., BIÇAK B.
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmen yeterliklerini kazanma düzeyleri
BIÇAK B.
9.Ulusal sınıf öğretmenliği sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010
2010
2010Yedinci sınıf seviye belirleme sınavı matematik sorularına ilişkin öğretmen görüşleri.
BIÇAK B.
(EPÖD). II. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Mersin, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010
2010
2010Yapılandırılmış İletişim Gridi Tekniğinin Bilişim Teknolojileri Dersi Ölçme ve Değerlendirme Süreci Açısından Etkililiğinin İncelenmesi
BIÇAK B.
(EPÖD). II. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Mersin, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010, ss.121-131, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008Teste Hazırlık Ve Testi Yanıtlama Stratejileri Belirleme Ölçeği.
BIÇAK B.
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008
2008
2008Şans başarısı faktörü ve etik tutumlar arasındaki ilişki.
BIÇAK B.
I. Ulusal Psikoloji ve Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
2006
2006Evaluation in e-learning environments.
Tekinarslan E., Bıçak B.
The Second International open and distance learning (IODL) symposium., Eskişehir, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.731-740, (Tam Metin Bildiri)
2005
2005Meslek yüksekokullarında güç alanı analizi
Ültanır G., Ültanır E., BIÇAK B.
Balkan Devletleri Konferansı, Sofya, Bulgaristan, 1 - 05 Mayıs 2005, ss.437-446
2004
2004Lise öğretmenlerinin sınıf içi ölçme ve değerlendirme uygulamalarına dönük görüşleri
BIÇAK B., ÇAKAN M.
Eğitimde yeniden yapılandırma Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 Aralık 2004, ss.430-437
2004
2004Üniversite öğrencilerinin psikoljik sorunları
Baker Ö. E., BIÇAK B.
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, ss.54-66, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
2022Mapping Teacher Education in Europe
Canbulat M. (Editör), Bıçak B. (Editör), Direkci B. (Editör), Vezne R. (Editör)
Palet Yayınları, Konya, 2022
2019
2019Eğitimde süreç ve ürün odaklı değerlendirme
Bıçak B., Koğar H. (Editör)
Lisans Yayıncılık, İstanbul, 2019
2019
2019Eğitimde Süreç ve Ürün Odaklı Değerlendirme
BIÇAK B., KOĞAR H.
Lisans Yayıncılık, İstanbul, 2019
2009
2009Özel Alan Yeterlikleri ile Buna Dayalı bireysel ve Kurumsal Performans Değerlendirme Ölçütlerinin Belirlenmesi
BIÇAK B., NARTGÜN Z.
Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2009
2008
2008Performans Değerlendirme
BIÇAK B.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Erkan S., Komleksiz, M., Editör, Nobel, Ankara, ss.197-238, 2008
2007
2007Matematik mi yoksa matematikselleştirme mi?
BIÇAK B., Durmuş S.
Oluşturmacılık, Teori, Perspektif ve Uygulama, Durmuş, S., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2007
2006
2006Geleneksel-Tamamlayıcı Ölçme ve Değerlendirme: Öğretmen El Kitabı.
BIÇAK B.
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2006
Desteklenen Projeler
2019 - 2022
2019 - 2022Uluslararası Öğrencilerin Değişim Hareketliliği Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri: Akdeniz Üniversitesi Örneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Koparan B., Gülmez M., Bıçak B., Kurt B., Direkci B., Asma B., et al.
2012 - 2012
2012 - 2012
İlköğretim 1-8 Matematik Dersi Öğretim Programının Öngördüğü Öğretmen Profili
TÜBİTAK Projesi
BIÇAK B.
2008 - 2011
2008 - 2011