Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 1
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 34

1. New Trends Towards the Digital Age in Vocational and Technical Education and Effects on Curriculums

8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.145-146, (Özet Bildiri)

2. Mesleki Eğitim ve Öğretim Dergisinin Bibliyometrik Analizi

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 20 Eylül 2020, ss.701-702, (Özet Bildiri)

3. Examination of Sector, Academic Staff and Student Expectations related to Vocational and Technical Education

VII. International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.1-2, (Özet Bildiri)

4. Describing and Comparing of Vocational and Technical Education System of Turkey and Germany

11th ICTEL 2019 – International Conference on Teaching, Education & Learning, Budapeşte, Macaristan, 8 - 09 Temmuz 2019, ss.15, (Tam Metin Bildiri)

5. Türkiye’de Temel Eğitimde İkinci Sınıflarda Okutulan Türkçe Ders Kitabının Kültürel Öğeler Açısından İncelenmesi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.151, (Özet Bildiri)

6. Özel Yetenekleri Geliştirme Programının Süreç Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi

Vth International Eurasian Educatioanl Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.100, (Özet Bildiri)

7. Özel Yetenekleri Geliştirme (ÖYG) Programının Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Değerlendirilmesi

Vth International Eurasian Educatioanl Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.200, (Özet Bildiri)

8. Pedagojik Formasyon Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Öğretmen Öz-yeterliği ve Öğretme Motivasyonları Üzerindeki Etkisi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.78-80, (Özet Bildiri)

10. Ortaöğretim İngilizce Dersi Öğretim Programlarının Olumlu Ve Olumsuz Yönlerinin Zümre Öğretmenlerinin Görüşleri Açısından İncelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 Ekim - 28 Kasım 2017, ss.256, (Tam Metin Bildiri)

11. Beş Farklı Eğitim Programı Geleneğinin Karşılaştırılması ve Bir Program Modeli Önerisi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.190, (Tam Metin Bildiri)

12. Beş Farklı Eğitim Programı Geleneğinin Karşılaştırılması ve Bir Program Modeli Önerisi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 Ekim - 28 Kasım 2017, ss.190, (Tam Metin Bildiri)

13. Ortaöğretim İngilizce Dersi Öğretim Programlarının Olumlu Ve Olumsuz Yönlerinin Zümre Öğretmenlerinin Görüşleri Açısından İncelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.256, (Tam Metin Bildiri)

19. Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, cilt.00, sa.0, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. 4. Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç, Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi

4th International Congress on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.519, (Tam Metin Bildiri)

26. A review of researches on evaluation of teachers in Turkey: Dimensions and methodologies

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 Ekim 2015 - 31 Ocak 2016, ss.151, (Özet Bildiri)

27. Conditions and Reasons of Social Gender Inequality in Education in Turkey

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.14, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

28. Method Related Problems in Teacher Evaluation Research in Turkey

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.320-321, (Tam Metin Bildiri)

29. 1933 Turkish University Reform

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.137, (Özet Bildiri)

30. A Review of Research on Classroom Management in Turkey

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, WCLTA 2014, Prague, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2014, cilt.186, ss.9-14, (Tam Metin Bildiri) identifier

31. A Review of Research on Classroom Management in Turkey

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Prag, Çek Cumhuriyeti, 28 - 30 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)

32. A Review of Research on Classroom Management in Turkey

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Prag, Çek Cumhuriyeti, 28 - 30 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)

33. Program Değerlendirme Araştırmalarının İçerik Analizi ve Eğilimleri: 2004-2013 Yılları arası

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, cilt.1, sa.1, ss.118, (Özet Bildiri)

34. Program Değerlendirme Araştırmalarının İçerik Analizi ve Eğilimleri: 2004-2013 Yılları arası

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, cilt.1, sa.1, ss.118, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

2. Eğitim fakültesi temel eğitim bölümü öğretmen adaylarının düşünme stillerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

Küreselleşen Dünyada Eğitim E-Kitabı, Dinçer S., Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.199-208, 2017

3. Eğitim fakültesi temel eğitim bölümü öğretmen adaylarının düşünme stillerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

Küreselleşen Dünyada Eğitim E-Kitabı, Dinçer S., Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.199-208, 2017
Metrikler

Yayın

42

Yayın (WoS)

2

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Proje

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları