SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
COVİD-19 pandemisinin ürün değerlendirmeleri üzerindeki etkileri
Business Management Studies: An International Journal (BMIJ)
, cilt.8, sa.3, ss.3471-3494, 2020 (Hakemli Dergi)
Segmentation of customers based on behavioral intention to use multi-channel banking and experience
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
, cilt.4, sa.1, ss.13-26, 2020 (Hakemli Dergi)
Restoranlardaki atık gıda oluşum sebeplerinin hizmet planı üzerinden incelenmesi
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.7, sa.5, ss.2556-2576, 2019 (Hakemli Dergi)
Hastanelerin hizmet kalitesi ölçümüne alternatif bir yaklaşım
International Review of Economics and Management
, cilt.7, sa.1, ss.28-48, 2019 (Hakemli Dergi)
Emmy ödüllü dizilerde alkol ve sigara ürün yerleştirme uygulamalarının içerik analizi yöntemi ile incelenmesi
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.67-84, 2018 (Hakemli Dergi)
Examination of the Online Reviews' Perceived Helpfulness: The Review's Possibility of Being Helpful and the Number of Helpful Votes Taken
ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF THE SCHOOL OF BUSINESS
, cilt.46, sa.2, ss.179-187, 2017 (Hakemli Dergi)
Elektronik ağızdan ağıza iletişimin pazarlama literatüründeki önemi
Akdeniz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.35, ss.81-100, 2017 (Hakemli Dergi)
Multi Criteria Decision Making Methods in Tourism and Hospitality Management Literature
International Journal of Business and Management Studies
, cilt.5, sa.2, ss.521-526, 2016 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin alışveriş merkezi tercihlerini etkileyen faktörler
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, cilt.16, sa.32, ss.274-285, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The effects of the Covid-19 pandemic period on the fast-food industries’ communication in social media: The comparison of Turkey and Latvia
Global Conference on Services and Retail Management (GLOSERV 2021), Florida (Virtual Presentation), Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 13 Mayıs 2021, ss.1
A Comprehensive Examination of the Omnichannel Concept with Keyword Analysis
International Scientific Researches Congress, Gümüşhane, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2020, ss.505-520
Advergames: Online privacy of children in Turkey
2nd International Conference on Contemporary Marketing Issues, Atina, Yunanistan, 18 - 20 Haziran 2014, ss.1094-1101
Kitap & Kitap Bölümleri
Doğal Reklamcılık
Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları - Vaka Analizleri İle -, Aysun Kahraman, Esra Güven, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.255-273, 2019