Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Restoranlarda müşterilerin atık gıda davranışları sonucunda garsonlarda oluşan suçluluk duygusunun araştırılması

ISARC: 1. International Akdeniz Scientific Research and Innovation Congress, Antalya, Türkiye, 04 Aralık 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkiye’de Omni Kanal Perakendecilik: Bir İçerik Analizi Çalışması

25. Pazarlama Kongresi, Ankara (Çevrimiçi), Türkiye, 30 Haziran 2021

The effects of the Covid-19 pandemic period on the fast-food industries’ communication in social media: The comparison of Turkey and Latvia

Global Conference on Services and Retail Management (GLOSERV 2021), Florida (Virtual Presentation), Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 13 Mayıs 2021, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

A Comprehensive Examination of the Omnichannel Concept with Keyword Analysis

International Scientific Researches Congress, Gümüşhane, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2020, ss.505-520

Consumer Clusters Based on Health and Price Consciousness

International Academic Research Conference on Marketing &Tourism, Paris, Fransa, 1 - 03 Temmuz 2016, ss.1-6

Advergames: Online privacy of children in Turkey

2nd International Conference on Contemporary Marketing Issues, Atina, Yunanistan, 18 - 20 Haziran 2014, ss.1094-1101
Kitaplar

Consumer Behavior in Omnichannel Retailing

Managing Customer Experiences in an Omnichannel World: Melody of Online and Offline Environments in the Customer Journey, Taşkın Dirsehan, Editör, Emerald, Bingley, ss.75-95, 2021

Antecedents, Motivations, and Consequences of Electronic Word-of-Mouth Communication for Consumers: A Comprehensive Understanding

Leveraging Consumer Behavior and Psychology in the Digital Economy, Norazah Mohd Suki, Norbayah Mohd Suki, Editör, IGI Global, ss.106-132, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Doğal Reklamcılık

Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları - Vaka Analizleri İle -, Aysun Kahraman, Esra Güven, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.255-273, 2019
Metrikler

Yayın

39

Atıf (WoS)

287

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

277

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

10

Proje

1

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları