SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Educational Exchanges and Erasmus Intensive Language Courses: A Case Study for Turkish Courses
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.34, sa.152, ss.148-159, 2009 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
IN THE LENS OF EFL INSTRUCTORS: EMERGENCY REMOTE EDUCATION
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT APPROACHES IN LANGUAGE, EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES (CALESS)
, cilt.4, sa.2, ss.103-127, 2022 (Hakemli Dergi)
Being a teacher in the English language-oriented course
Journal of Language and Linguistic Studies
, cilt.16, sa.4, ss.2097-2112, 2020 (Scopus)
Views of Pre-Service English Teachers on the Role of Literature in EFL Classes
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.6, sa.2, ss.138-148, 2018 (Hakemli Dergi)
Does our Education System Allow Students to Be Autonomous
Mediterranean Journal of Humanities
, cilt.4, sa.2, ss.216-226, 2014 (Hakemli Dergi)
Short Stories in English Language Teaching
International Online Journal of Education and Teaching
, cilt.1, sa.4, ss.17-28, 2014 (Hakemli Dergi)
Şiirle Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi
DİL DERGİSİ
, sa.164, ss.26-38, 2014 (Hakemli Dergi)
Ingilizce Ögretmenligi Ögrencilerinin Ortaögretimdeki Ingilizce Dersleri Hakkındaki Görüsleri (Gazi Üniversitesi Örnegi)
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.26, sa.2, ss.199-214, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Reflections of Young Language Learners’ and Teacher Candidates for ‘Easy English
19th International Conference on Education,Research and Innovation, Prag, Çek Cumhuriyeti, 23 - 24 Mart 2017, ss.10
Young Learners’ Reflections on Foreign Language Courses
2nd LITU CULI International Conference (ELT Unlimited), Bangkok, Tayland, 6 - 08 Ekim 2016, ss.15
Reflections of English teachers in terms of teacher development
International Conference on the Use of the European Portfolio for Student Teachers of Languages (EPOSTL), Antalya, Türkiye, 11 - 15 Nisan 2016, ss.8-9
What is Foreign Language Learning for me?
Classroom-Oriented Research: Towards Effective Learning and Teaching, Konin, Polonya, 12 - 14 Ekim 2015, ss.12-15
The Use and Instruction of Vocabulary Learning Strategies: Students‘ and Teachers‘ Views and Practices
The 3rd ULEADCongress: International Conference on Applied Linguistics, Çanakkale, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, sa.2140224, ss.21-24
Literature in English Language Teaching
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Saint Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, sa.2140057, ss.45-48
Views of ELT Students on Foreign Language Testing
6th International Conference of Education, Research and Innovation, Sevilla, İspanya, 18 - 20 Kasım 2013, ss.1
Ingilizce Ögretmenlerinin Sınıf Içinde Uyguladıkları Ingilizce Sınavlarıyla Ilgili Görüsleri
22. Ulusal Egitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, sa.1847957, ss.10-12
Using Literature in EFL Classes and World Peace (Yabancı Dil Ögretiminde Edebiyat Ögretimi ve Dünya Barısı)
WCCI Turkish Chapter 1st International Conference on Education, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2012, sa.1846273, ss.42-44
Benefits of Reading Short Stories in Language Classes (Dil Sınıflarında Kısa Hikaye Okumanın Faydaları)
1st International Conference on Tertiary Language Education ICTLE 2012, Selangor, Malezya, 11 - 12 Ekim 2012, sa.1846203, ss.89-91
Ilkögretimde Yabancı Dil Sınavları ve Ögrenci Özerkligi
21. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül 2012, sa.1847872, ss.12-15
Mother Tongue and Foreign Language Learning (Anadili ve Yabancı Dil Ögrenimi)
10th Worldwide Forum on Education and Culture, Roma, İtalya, 30 Kasım - 02 Aralık 2011, sa.1846141, ss.47-55
What is my Coursebook Like? (Ders Kitabım Nasıl?)
2nd International Conference on Sharing Issues in ELT, Eskişehir, Türkiye, 8 - 09 Nisan 2011, sa.1846045, ss.55-56
Literature Creates Cultural Awareness (Edebiyat Kültürel Farkındalık Yaratır)
10th International Conference on “ Awareness Matters Language Culture Literacy” ALA, Kassel, Almanya, 25 - 28 Temmuz 2010, sa.1845995, ss.45-46
How Much Autonomous ELT Students Are. (Ingilizce Ögretmenligi Bölümü Ögrencileri Ögrenen Özerkligine Ne Kadar Sahiptir?)
The 1st International Foreign Language Teaching Conference entitled “If We Had To Do It Over Again: Implementing Learner Autonomy in the 21st century”, Gaziantep, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2010, sa.1845941, ss.17-18
Ögretim Elemanları Gözüyle Yabancı Dilde Egitim ya da Yabancı Dil Egitimi?
Elektrik, Elektronik, Bilgisayar, Biyomedical Mühendislikleri Egitimi 4. Ulusal Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, ss.12-15
Influence of Language Learning Objectives on Cultural Diversity (Dil Ögrenme Hedeflerinin Kültürel Çesitlilik Üzerine Etkisi)
2nd Biennial World Conference on ‘Creating a Global Culture of Peace: Strategies for Curriculum Development and Implementation’ WCCI, Antalya, Türkiye, 2 - 07 Eylül 2008, sa.1845880, ss.35-36
Kız ve Erkek Ögrencilerin Ingilizce Ögretmenligine Uygunlukları Açısından Karsılastırılması
Bir Bilim Kategorisi Olarak Kadın Uluslararası Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 30 Nisan - 02 Mayıs 2008, sa.1845814, ss.65
Ingilizce Ögretmenligi Bölümü Müfredat Programlarının Karsılastırılması
Türkiye’de Yabancı Dil Egitimi Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Kasım 2007, sa.1847719, ss.12-15
Özel Amaçlı Yabancı Dil Ögretimi: Hangi Materyalle, Nasıl ve Kimin Tarafından Yapılmalı?
UMES’ 2007 Ulusal Teknik Egitim, Mühendislik ve Egitim Bilimleri Genç Arastırmacılar Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, sa.1848393, ss.12-15
Ortaögretim Kurumlarının Ingilizce Ögretmeni Yetistirmedeki Önemi
II. Sosyal Bilimler Egitimi Kongresi, Van, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2005, sa.1847660, ss.12-15
How much peace education through ELT course books
11th Trennial World Conference on ‘Educating for a World View: Focus on Globalizing Curriculum and Instruction’ WCCI, Wollongong, Avusturya, 5 - 07 Temmuz 2004, ss.12
Reflections of Preparatory Class Curricula in Some Turkish Universities. (Bazı Türk Üniversitelerindeki Hazırlık Programlarının Yansımaları)
International Symposium on “The Common European Framework for Languages and Turkish Foreign Language Education, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2003, ss.42-43