Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

How to Teach English to Young Learners

İLTERG Conference, Antalya, Türkiye, 8 - 10 Nisan 2019, ss.89

Dictionary Use? Which type?

Second International Black Sea Conference, Sinop, Türkiye, 21 - 22 Eylül 2018, ss.49

Reflections of Young Language Learners’ and Teacher Candidates for ‘Easy English

19th International Conference on Education,Research and Innovation, Prag, Çek Cumhuriyeti, 23 - 24 Mart 2017, ss.10

Young Learners’ Reflections on Foreign Language Courses

2nd LITU CULI International Conference (ELT Unlimited), Bangkok, Tayland, 6 - 08 Ekim 2016, ss.15

What do Teachers Think about Testing Procedure at Schools?

GlobELT 2016 Conference: An International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language., Antalya, Türkiye, 14 - 17 Nisan 2016, cilt.232, ss.575-582

Reflections of English teachers in terms of teacher development

International Conference on the Use of the European Portfolio for Student Teachers of Languages (EPOSTL), Antalya, Türkiye, 11 - 15 Nisan 2016, ss.8-9

What do Teachers Think about Testing Procedure at Schools?

International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language (GlobELT), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Nisan 2016, cilt.232, ss.575-582 identifier

What is Foreign Language Learning for me?

Classroom-Oriented Research: Towards Effective Learning and Teaching, Konin, Polonya, 12 - 14 Ekim 2015, ss.12-15

The Use and Instruction of Vocabulary Learning Strategies: Students‘ and Teachers‘ Views and Practices

The 3rd ULEADCongress: International Conference on Applied Linguistics, Çanakkale, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, sa.2140224, ss.21-24

What exam papers make us think

Proceedings of the 1st GlobELT Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, Antalya, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, cilt.199, ss.298-304 identifier

Literature in English Language Teaching

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Saint Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, sa.2140057, ss.45-48

Views of ELT Students on Foreign Language Testing

6th International Conference of Education, Research and Innovation, Sevilla, İspanya, 18 - 20 Kasım 2013, ss.1

Ingilizce Ögretmenlerinin Sınıf Içinde Uyguladıkları Ingilizce Sınavlarıyla Ilgili Görüsleri

22. Ulusal Egitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, sa.1847957, ss.10-12

Using Literature in EFL Classes and World Peace (Yabancı Dil Ögretiminde Edebiyat Ögretimi ve Dünya Barısı)

WCCI Turkish Chapter 1st International Conference on Education, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2012, sa.1846273, ss.42-44

Benefits of Reading Short Stories in Language Classes (Dil Sınıflarında Kısa Hikaye Okumanın Faydaları)

1st International Conference on Tertiary Language Education ICTLE 2012, Selangor, Malezya, 11 - 12 Ekim 2012, sa.1846203, ss.89-91

Ilkögretimde Yabancı Dil Sınavları ve Ögrenci Özerkligi

21. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül 2012, sa.1847872, ss.12-15

Mother Tongue and Foreign Language Learning (Anadili ve Yabancı Dil Ögrenimi)

10th Worldwide Forum on Education and Culture, Roma, İtalya, 30 Kasım - 02 Aralık 2011, sa.1846141, ss.47-55

What is my Coursebook Like? (Ders Kitabım Nasıl?)

2nd International Conference on Sharing Issues in ELT, Eskişehir, Türkiye, 8 - 09 Nisan 2011, sa.1846045, ss.55-56

Literature Creates Cultural Awareness (Edebiyat Kültürel Farkındalık Yaratır)

10th International Conference on “ Awareness Matters Language Culture Literacy” ALA, Kassel, Almanya, 25 - 28 Temmuz 2010, sa.1845995, ss.45-46

How Much Autonomous ELT Students Are. (Ingilizce Ögretmenligi Bölümü Ögrencileri Ögrenen Özerkligine Ne Kadar Sahiptir?)

The 1st International Foreign Language Teaching Conference entitled “If We Had To Do It Over Again: Implementing Learner Autonomy in the 21st century”, Gaziantep, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2010, sa.1845941, ss.17-18

Ögretim Elemanları Gözüyle Yabancı Dilde Egitim ya da Yabancı Dil Egitimi?

Elektrik, Elektronik, Bilgisayar, Biyomedical Mühendislikleri Egitimi 4. Ulusal Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, ss.12-15

Influence of Language Learning Objectives on Cultural Diversity (Dil Ögrenme Hedeflerinin Kültürel Çesitlilik Üzerine Etkisi)

2nd Biennial World Conference on ‘Creating a Global Culture of Peace: Strategies for Curriculum Development and Implementation’ WCCI, Antalya, Türkiye, 2 - 07 Eylül 2008, sa.1845880, ss.35-36

Kız ve Erkek Ögrencilerin Ingilizce Ögretmenligine Uygunlukları Açısından Karsılastırılması

Bir Bilim Kategorisi Olarak Kadın Uluslararası Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 30 Nisan - 02 Mayıs 2008, sa.1845814, ss.65

Ingilizce Ögretmenligi Bölümü Müfredat Programlarının Karsılastırılması

Türkiye’de Yabancı Dil Egitimi Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Kasım 2007, sa.1847719, ss.12-15

Özel Amaçlı Yabancı Dil Ögretimi: Hangi Materyalle, Nasıl ve Kimin Tarafından Yapılmalı?

UMES’ 2007 Ulusal Teknik Egitim, Mühendislik ve Egitim Bilimleri Genç Arastırmacılar Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, sa.1848393, ss.12-15

Ortaögretim Kurumlarının Ingilizce Ögretmeni Yetistirmedeki Önemi

II. Sosyal Bilimler Egitimi Kongresi, Van, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2005, sa.1847660, ss.12-15

How much peace education through ELT course books

11th Trennial World Conference on ‘Educating for a World View: Focus on Globalizing Curriculum and Instruction’ WCCI, Wollongong, Avusturya, 5 - 07 Temmuz 2004, ss.12

Reflections of Preparatory Class Curricula in Some Turkish Universities. (Bazı Türk Üniversitelerindeki Hazırlık Programlarının Yansımaları)

International Symposium on “The Common European Framework for Languages and Turkish Foreign Language Education, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2003, ss.42-43

Kitap & Kitap Bölümleri

Yabancı Dil Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme

Her Yönüyle Yabancı Dil Öğretimi , Binnur İlter,Bahadır İlter, Editör, Pegem Akademi , Ankara, ss.79-96, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

The Role of Vocabulary Learning Strategies in Foreign Language Learning

Current Perspectives on Vocabulary Learning and Teaching, Nuray Alagozlu & Vedat Kiymazarslan, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.120-151, 2020

Literature in ELT

Basics of ELT, Asst.Prof.Dr. İsmail Yaman, Asst.Prof.Dr. Emrah Ekmekçi, Asst.Prof.Dr. Müfit Şenel, Editör, Black Swan Publishing House, Ankara, ss.529-548, 2019

Formative Tests in Language Teaching

CONTEMPORARY ISSUES IN ELT, Prof.Dr. Özcan Demirel, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.63-74, 2019

Metrikler

Yayın

49

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Proje

6

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları