SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Evaluation of Teacher’s Opinions about Constructivist Approach Environment
International Refereed Journal of Humanities and Academic Science
, sa.15, ss.37-60, 2016 (Hakemli Dergi)

A Study on the Views of Secondary School Students Toward Professional Practice
Academic Sight International Refereed Online Journal of Social Sciences
, sa.53, ss.210-221, 2016 (Hakemli Dergi)

The Evaluation of Attitudes and Views of Preservice Teachers on Quantum-based Learning
International Refereed Journal of Humanities and Academic Sciences
, cilt.4, sa.12, ss.114-128, 2015 (Hakemli Dergi)

The Evaluation of the Teachers’ Views About Renewed Secondary School Education Curriculum
IIB INTERNATİONAL REFEREED ACADEMİC SOCİAL SCİENCES JOURNAL
, cilt.15, sa.5, ss.1-16, 2014 (Hakemli Dergi)

Öğretim Teknolojilerinin Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Beşeri ve Hakemli Akademik Bilimler Dergisi
, cilt.10, ss.100-116, 2013 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Üniversite Öğrencilerinin İnternette Bilgi Arama Davranışlarının Nitel Olarak İncelenmesi
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.8, (Tam Metin Bildiri)
Sınıf Öğretmenlerinin Yaşam Boyu Öğrenme Hakkındaki Tutumlarına Yönelik Analitik Bir Çalışma
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.13
İlköğretimde Yabancı Dil Öğretiminin Öneminin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.13, (Tam Metin Bildiri)
Üniversite Öğrencilerinin İnternet Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.7, (Tam Metin Bildiri)
The investigation of Class Students’ Perspectives on Lifelong Learning Approach
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.10, (Tam Metin Bildiri)
Sınıf Öğretmenlerinin Okul Öncesi Dönemde Verilen Yabancı Dil Eğitimi Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.12
An Analytical Study on the Motivation Competencies in Lifelong Learning
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.9
The Evaluation of Teachers’ Perspectives on Lifelong Learning Approach
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.8, (Tam Metin Bildiri)
An Analytical Study on the Importance of Values Education in Early Childhood Education
International Early Childhood Education Congress, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.16-26, (Tam Metin Bildiri)

An Assessment of the Views of Primary School Teachers on Preschool Period and Its Effects
International Early Childhood Education Congress, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.5-15
The Students of the Faculty of Education About Adult Education the Evaluation of Perception
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.891
Vocational College Students’ Evaluation of Comments and Thoughts on the Applied Learning
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.892, (Tam Metin Bildiri)
Vocational College Students’ Evaluation of Comments and Thoughts on the Applied Learning
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.6, (Tam Metin Bildiri)
The Students Lifelong Learning Competencies About His Thoughts Some of the Variables Examined in Terms
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.120-130, (Tam Metin Bildiri)
A Study Towards the Attitudes of the Students on Lifelong Learning
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.951, (Tam Metin Bildiri)
The Students Lifelong Learning Competencies About His Thoughts Some of the Variables Examined in Terms
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.898, (Tam Metin Bildiri)
The Students Lifelong Learning Competencies About His Thoughts Some of the Variables Examined in Terms
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.7
A Study Towards the Attitudes of the Students on Lifelong Learning
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.8
The Students of the Faculty of Education About Adult Education the Evaluation of Perception
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.5
Maslow’un Tükenmişlik Ölçeği ile MYO Öğrencilerinin Tükenmişlik Düzeylerinin Belirlenerek Değerlendirilmesi
3. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.5-6, (Özet Bildiri)
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Fen Kültürüne İlişkin Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
International Participated Science and Culture Symposium, Batman, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2012, ss.5, (Tam Metin Bildiri)
Yüksekokulu Öğrencilerinin Mesleki Uygulama Dersi ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı Bilim ve Kültür Sempozyumu, Batman, Türkiye, 17 - 20 Nisan 2012, ss.5-6
İlköğretim Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitim Faaliyetleri ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
2. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.1021-1030
Yapılandırmacılık Kuramına Göre Oluşturulan Fen ve Teknoloji Dersinin Bilişsel Alanda Öğrenci Başarısına Etkisi
Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.5
An Analysis of Cooperation Levels of Employees in Departments at BESYO and SKSD
The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2009, ss.5