Eğitim Bilgileri
2012 - 2016
2012 - 2016Doktora
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Ve Otelcilik, Türkiye
2010 - 2012
2010 - 2012Yüksek Lisans
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm Ve Otel İşletmeciliği, Türkiye
2005 - 2010
2005 - 2010Lisans
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Turizm İşletmeciliği Ve Otelcilik Yüksekokulu, Turizm Ve Otel İşletmeciliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Doktora
Sosyal Medya, İlgilenim ve Destinasyon Marka Denkliği Arasındaki İlişki
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm Ve Otel İşletmeciliği
2012
2012Yüksek Lisans
Otel işletmelerinde paydaşların hizmet kalitesini algılama farklılıkları: Antalya örneği
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm Ve Otel İşletmeciliği
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Turizm ve Otel İşletmeciliği
Akademik Unvanlar / Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği
2012 - 2013
2012 - 2013Araştırma Görevlisi
Nevşehir Üniversitesi, İibf, Turizm İşletmeciliği Ve Otelcilik
2012 - 2012
2012 - 2012Araştırma Görevlisi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm Ve Otel İşletmeciliği
2011 - 2012
2011 - 2012Araştırma Görevlisi
Nevşehir Üniversitesi, İibf, Turizm İşletmeciliği Ve Otelcilik
Yönetimsel Görevler
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2016
2016The Role of Tourists & Value Perceptions in Behavioral Intentions: The Moderating Effect of Gender
Dedeoglu B. B., Balikcioglu S., Kucukergin K. G.
JOURNAL OF TRAVEL & TOURISM MARKETING
, cilt.33, sa.4, ss.513-534, 2016 (SSCI)
2015
2015Destination service quality, affective image and revisit intention: The moderating role of past experience
Tosun C., Dedeoglu B. B., FYALL A.
JOURNAL OF DESTINATION MARKETING & MANAGEMENT
, cilt.4, sa.4, ss.222-234, 2015 (SSCI)
2015
2015UNDERSTANDING THE RELATIONSHIPS OF SERVICESCAPE, VALUE, IMAGE, PLEASURE, AND BEHAVIORAL INTENTIONS AMONG HOTEL CUSTOMERS
Dedeoglu B. B., Kucukergin K. G., Balikcioglu S.
JOURNAL OF TRAVEL & TOURISM MARKETING
, cilt.32, 2015 (SSCI)
2015
2015Differences in service quality perceptions of stakeholders in the hotel industry
Dedeoglu B. B., Demirer H.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY HOSPITALITY MANAGEMENT
, cilt.27, sa.1, ss.130-146, 2015 (SSCI)
2015
2015The role of servicescape and image perceptions of customers on behavioral intentions in the hotel industry
Durna U., Dedeoglu B. B., Balikcioglu S.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY HOSPITALITY MANAGEMENT
, cilt.27, sa.7, ss.1728-1748, 2015 (SSCI)
2014
2014The importance of employee hospitability and perceived price in the hotel industry
Küçükergin K. G., Dedeoǧlu B. B.
Anatolia
, cilt.25, sa.2, ss.254-267, 2014 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2015
2015TURİZM İŞLETMELERİNDE İLETİŞİM KALİTESİ: ADIYAMAN'A YÖNELİK BİR UYGULAMA
ÇALIŞKAN C., DEDEOĞLU B. B.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.2015, sa.19, ss.441-467, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Relationship Between Ethical Leadership, Organizational Commitment and Job Satisfaction at Hotel Organizations
Çelik S., DEDEOĞLU B. B., İnanır A.
EGE ACADEMIC REVIEW , cilt.15, sa.1, ss.53-63, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014Farklı Milletler, Farklı Algılar: Hizmet Alanında Bir Araştırma
DEDEOĞLU B. B., BALIKÇIOĞLU S., GÜRAL F. N., KÜÇÜKERGİN K. G.
JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES , cilt.2, sa.3, ss.3-10, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Fast Food Restoranlarda Fiziksel Çevre, Fiyat Algısı ve Tekrar Satın Alma Eğilimi Arasındaki İlişki
KÜÇÜKERGİN K. G., DEDEOĞLU B. B.
Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.101-107, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Uluslararası Otel İşletmelerindeki Müşterilerin İmaj Algılamalarında Hizmet Alanının Fiziksel ve İletişimsel Sunumunun Rolu
DURNA U., DEDEOĞLU B. B.
Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.3, ss.29-38, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
2013Uluslararası Otel İşletmelerindeki Müşterilerin İmaj Algılamalarında Hizmet Alanının Fiziksel ve İletişimsel Sunumunun Rolü
DURNA U., DEDEOĞLU B. B.
Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.29-38, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2016
2016Cultural View on Multi-Dimensional Structure of Perceived Value
DEDEOĞLU B. B., KÜÇÜKERGİN K. G., BOĞAN E.
3rd International Congress of Tourism and Management Researches, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2016, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Otel İşletmelerinde Davranışsal Dürüstlük ve İş Tatmini Arasındaki İlişkide Yönetime Güvenin Aracılık Rolü
BOĞAN E., DEDEOĞLU B. B.
16. Ulusal Turizm Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2015, ss.473-488, (Tam Metin Bildiri)
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ağustos 2016
Ağustos 2016Journal of Tourism and Gastronomy Studies
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ağustos 2016
Ağustos 2016Journal of Hospitality Marketing & Management
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2016
Temmuz 2016Tourism Management
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2016
Ocak 2016Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2016
Ocak 2016International Journal of Hospitality Management
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2016
Ocak 2016Tourism Management Perspective
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2015
Kasım 2015Tourism Management
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2015
Kasım 2015Tourism Management Perspective
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2014
Mayıs 2014Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2014
Ocak 2014Tourism Management
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2014
Ocak 2014Tourism Management Perspectives
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ödüller
Mayıs 2016
Mayıs 2016Recognized Reviewer
Elsevier, Tourism Management Perspective
Mart 2016
Mart 2016UBYT Yayın Teşvik Programı
TÜBITAK
Kasım 2015
Kasım 2015Outstanding Reviewer Award
Elsevier, Tourism Management
Temmuz 2015
Temmuz 2015