Assoc. Prof. NACİ BÜYÜKDAĞ


Faculty of Applied Sciences, Department of Marketing

Marketing Information System


Research Areas: Social Sciences and Humanities, Management, Marketing

Metrics

Publication

31

Citation (WoS)

62

H-Index (WoS)

3

Citation (Scopus)

44

H-Index (Scopus)

3

Open Access

2
UN Sustainable Development Goals

Education Information

2015 - 2020

2015 - 2020

Doctorate

Akdeniz University, İşletme, İşletme, Turkey

2008 - 2015

2008 - 2015

Postgraduate

Akdeniz University, İşletme, İşletme, Turkey

2011 - 2014

2011 - 2014

Undergraduate

Anadolu University, Faculty Of Busıness Admınıstratıon, İşletme, Turkey

2004 - 2008

2004 - 2008

Undergraduate

Akdeniz University, Fen-Edebiyat , Matematik, Turkey

Dissertations

2020

2020

Doctorate

"Benim Markam, Benim Dünyam" Tüketici-Marka Özdeşleşmesi Üzerine YApısal Bir Model Önerisi

Akdeniz University, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2015

2015

Postgraduate

İMKB 100 endeks vadeli işlem sözleşmesinin etkinliğinin test edilmesi

Akdeniz University, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Foreign Languages

B2 Upper Intermediate

B2 Upper Intermediate

English

Research Areas

Social Sciences and Humanities

Management

Marketing

Academic Titles / Tasks

2022 - Continues

2022 - Continues

Associate Professor

Akdeniz University, Faculty Of Applied Sciences, Department Of Marketing

2014 - Continues

2014 - Continues

Research Assistant

Akdeniz University, Ayşe Sak Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Pazarlama

2014 - Continues

2014 - Continues

Research Assistant

Akdeniz University, Ayşe Sak Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Pazarlama

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

2021

2021

The Effect of the Gender As a Moderator on The Relationship Between Self-image Congruity and Memory

BÜYÜKDAĞ N.

8th International Management and Social Sciences Conference, İstanbul, Turkey, 06 November 2021

2021

2021

The Effect of the Innovative Service Behaviour on Business Performance: Hotel Stars Rating as a Moderator

SOYSAL A. N., BÜYÜKDAĞ N.

8th International Management and Social Sciences Conference, İstanbul, Turkey, 06 November 2021

2021

2021

The Effect of Regret on Consumer-Brand Identification: Country of Origin as a Moderator

Büyükdağ N.

14th International Congress on Social Studies with Recent Researches , Antalya, Turkey, 29 - 31 October 2021, pp.22

2021

2021

Memories' Mediator Effect on the Relationship Between Culture and Destination Loyalty

Büyükdağ N., Soysal A. N.

14th International Congress on Social Studies with Recent Researches , Antalya, Turkey, 29 - 31 October 2021, pp.51

2019

2019

RAFTİNG SU SPORLARI İŞLETMELERİNİN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

GÜLMEZ M., SOYSAL A. N., BÜYÜKDAĞ N.

ASEAD VI. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Turkey, 2 - 05 November 2019, vol.II, pp.99-111

2017

2017

Sosyal Medya Ortamında Marka İmajı ve Satın Alma Niyeti İlişkisine Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Etkisi

BÜYÜKDAĞ N., KİTAPCI O.

3rd International Conference on Economic and Social Impacts of Globalization, Antalya, Turkey, 5 - 07 October 2017, vol.1, no.1, pp.37

2017

2017

Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma

BÜYÜKDAĞ N., SOYSAL A. N., KİTAPCI O.

22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 September - 30 October 2017, vol.1, no.1, pp.259-268

2017

2017

TURİZMDE YENİLİKÇİ GİRİŞİM: TEMA PARK OTEL ÖRNEĞİ

EKİCİ R., GÜVEN A., BÜYÜKDAĞ N.

The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Turkey, 28 September - 30 October 2017, pp.507-519

2017

2017

Social Media, Product Groups and Turkish Consumers' Preference

BÜYÜKDAĞ N., KİTAPCI O.

International Conference on Science, Social Science and Economics (IC3SE), Paris, France, 13 - 14 July 2017, vol.1, no.1, pp.1-5

2016

2016

E-Tatminin Web Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi

BÜYÜKDAĞ N., KANGAL DEMİR A., KİTAPCI O.

21. Pazarlama Kongresi Dijital Dünyada Pazarlama, Kütahya, Turkey, 6 - 08 October 2016, pp.227-241

Books & Book Chapters

2022

2022

YENİLENEBİLİR ENERJİDE PAZARLAMA

BÜYÜKDAĞ N.

in: YENİLENEBİLİR ENERJİYE FARKLI BAKIŞLAR, Prof. Dr. Selahattin Yavuz ve Dr. Öğr. ÜyesiTurgut Karabulut, Editor, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, pp.21-40, 2022 Sustainable Development

2022

2022

A Review on Consumer-Brand Identification

BÜYÜKDAĞ N.

in: ADMINISTRATIVE AND ECONOMICS SCIENCES Theory, Current Researches and New Trends 4, Faruk KALAY, Editor, İvpe Yayınevi, Cetinje, pp.87-99, 2022

2022

2022

A Bibliometric Analysis of the Price Promotion

BÜYÜKDAĞ N.

in: Developments in Financial and Economic Fields at the National and Global Scale, Şahin KARABULUT, Editor, Gazi Kitapevi, Ankara, pp.149-161, 2022

2022

2022

A Bibliometric Research On Corporate Social Responsibility (CSR)

BÜYÜKDAĞ N.

in: Ulusal Ve Küresel Ölçekte Tüm Yönleriyle Pazarlama, Şahin KARABULUT, Editor, Gazi Kitapevi, Ankara, pp.1-16, 2022

2021

2021

Tüketici Davranışları ve Sosyal pazarlama

BÜYÜKDAĞ N.

in: Tüketici Davranışları III Güncel Akademik Araştırmalar, Davut KARAMAN, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.49-72, 2021 Sustainable Development

2020

2020

YEŞİL PAZARLAMA: SİSTEMATİK BİR DERLEME

Büyükdağ N.

in: Pazarlamada Güncel çalışmalar, Davut KARAMAN, Editor, İksad Yayınevi, Ankara, pp.95-123, 2020


Congress and Symposium Activities

01 May 2017 - 01 May 2017

01 May 2017 - 01 May 2017

7. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu, Antalya, Mayıs 2017

Attendee

Antalya-Turkey

01 May 2016 - 01 May 2016

01 May 2016 - 01 May 2016

6. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu (PAAYS'2016)

Attendee

Denizli-Turkey

Citations

Total Citations (WOS): 36

h-index (WOS): 2