Eğitim Bilgileri
2023 - 2024
2023 - 2024Post Doktora
University of South Florida College of Muma Business , College of Muma Business , Business, Amerika Birleşik Devletleri
2015 - 2020
2015 - 2020Doktora
Akdeniz Üniversitesi, İşletme, İşletme, Türkiye
2008 - 2015
2008 - 2015Yüksek Lisans
Akdeniz Üniversitesi, İşletme, İşletme, Türkiye
2011 - 2014
2011 - 2014Lisans
Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme, Türkiye
2004 - 2008
2004 - 2008Lisans
Akdeniz Üniversitesi, Fen-Edebiyat , Matematik, Türkiye
Yaptığı Tezler
2020
2020Doktora
"Benim Markam, Benim Dünyam" Tüketici-Marka Özdeşleşmesi Üzerine YApısal Bir Model Önerisi
Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2015
2015Yüksek Lisans
İMKB 100 endeks vadeli işlem sözleşmesinin etkinliğinin test edilmesi
Akdeniz Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Akdeniz Üniversitesi, Ayşe Sak Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Pazarlama
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Akdeniz Üniversitesi, Ayşe Sak Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Pazarlama
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
20251. Pursuit of entertainment or self-expression? Research on adventure tourism
GÜLMEZ M., Soysal A. N., BÜYÜKDAĞ N., Acar A., Türten B., Koçoğlu C. M.
Humanities and Social Sciences Communications
, cilt.12, sa.1, 2025 (AHCI)
2025
20252. Price Promotion Effect on Purchase Behavior Under the Time Limit/Pressure
Ercan U., Büyükdağ N., Kasalak M. A., Özekicioğlu H.
SAGE OPEN
, cilt.15, sa.1, ss.1-16, 2025 (SSCI)
2025
20253. The effect of the information channel on the investment decision: The bull and bear market and investment experience as a moderator
KOÇ USTALI N., KAYA A., GÜRLER H. E., BÜYÜKDAĞ N.
Australian Journal of Management
, cilt.50, sa.1, ss.246-265, 2025 (SSCI)
2024
20244. The role of brand identity, brand lifestyle congruence, and brand satisfaction on repurchase intention: a multi-group structural equation model
Acar A., BÜYÜKDAĞ N., Türten B., Diker E., Çalışır G.
Humanities and Social Sciences Communications
, cilt.11, sa.1, 2024 (AHCI)
2021
20215. How to prevent food waste behaviour? A deep empirical research
AKA S., BÜYÜKDAĞ N.
JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES
, cilt.61, 2021 (SSCI)
2021
20216. Antecedents of consumer-brand identification in terms of belonging brands
Büyükdağ N., Kitapcı O.
JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES
, cilt.59, 2021 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2021
20211. The effect of brand awareness, brand image, satisfaction, brand loyalty and WOM on purchase intention: An empirical research on social media
BÜYÜKDAĞ N.
Business & Management Studies: An International Journal
, cilt.9, sa.4, ss.1380-1398, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20212. Otomobil Fiyatlarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: Covid-19 Döneminde bir Araştırma
BÜYÜKDAĞ N.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.1887-1902, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20213. Tüketici Tatminini Etkileyen Faktörler: Turizm Sektöründe Bir Uygulaması
Büyükdağ N.
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.4, ss.2096-2108, 2021 (Hakemli Dergi)
2019
20194. Rafting Su Sporları İşletmelerinin Sorunları Ve Çözüm Önerileri
GÜLMEZ M., SOYSAL A. N., BÜYÜKDAĞ N.
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , cilt.6, sa.12, ss.99-111, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20195. Uluslararası pazara Giriş Kararını Etkileyen Faktörler Üzerine Kavramsal Bir Araştırma
BÜYÜKDAĞ N., YENİDOĞAN T.
Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.21-46, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20196. The Effect of Marketing Expenditures on Business Performance: Time Series Analysis on Causality
Büyükdağ N., Kaya A., Kitapcı O.
JOURNAL OF APPLIED ECONOMICS AND BUSINESS RESEARCH
, cilt.9, sa.4, ss.197-211, 2019 (Hakemli Dergi)
2017
20177. Does The E-Loyalty Increase As The Consumer's Access To The Internet Increases? An Empirical Study In Turkey
BÜYÜKDAĞ N., KİTAPCI O.
İşletme Araştırmaları Dergisi (Journal of Business Research-Türk) , cilt.9, sa.4, ss.139-154, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20178. A Conceptual Study on the Effect of Social Media Sites on Brand Dimensions
BÜYÜKDAĞ N., SOYSAL A. N., KİTAPCI O.
The Journal of International Scientific Researches , cilt.2, sa.8, ss.46-53, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20179. Müşteri Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkide E-Tatminin Aracılık Etkisi
Büyükdağ N., Kitapcı O., Kangal Demir A.
İşletme Araştırmaları Dergisi , cilt.9, sa.3, ss.326-344, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201710. Social Media, Product Groups and Turkish Consumers
BÜYÜKDAĞ N., KİTAPCI O.
International Journal of Management and Applied Science , cilt.3, sa.9, ss.83-87, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. The Effect of the Gender As a Moderator on The Relationship Between Self-image Congruity and Memory
BÜYÜKDAĞ N.
8th International Management and Social Sciences Conference, İstanbul, Türkiye, 06 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
2021
20212. The Effect of the Innovative Service Behaviour on Business Performance: Hotel Stars Rating as a Moderator
SOYSAL A. N., BÜYÜKDAĞ N.
8th International Management and Social Sciences Conference, İstanbul, Türkiye, 06 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
2021
20213. The Effect of Regret on Consumer-Brand Identification: Country of Origin as a Moderator
Büyükdağ N.
14th International Congress on Social Studies with Recent Researches , Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2021, ss.22, (Özet Bildiri)
2021
20214. Memories' Mediator Effect on the Relationship Between Culture and Destination Loyalty
Büyükdağ N., Soysal A. N.
14th International Congress on Social Studies with Recent Researches , Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2021, ss.51, (Özet Bildiri)
2019
20195. RAFTİNG SU SPORLARI İŞLETMELERİNİN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
GÜLMEZ M., SOYSAL A. N., BÜYÜKDAĞ N.
ASEAD VI. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Kasım 2019, cilt.II, ss.99-111, (Tam Metin Bildiri)
2019
20196. Fiyat Tutundurmalarının Algılanan Fiyat Çekiciliği Üzerine Etkisi: Ampirik Bir Araştırma
BÜYÜKDAĞ N., SOYSAL A. N., KİTAPCI O.
MMRA MArketing Congress, Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.634-639, (Özet Bildiri)
2017
20177. Sosyal Medya Ortamında Marka İmajı ve Satın Alma Niyeti İlişkisine Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Etkisi
BÜYÜKDAĞ N., KİTAPCI O.
3rd International Conference on Economic and Social Impacts of Globalization, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.37, (Özet Bildiri)
2017
20178. Sosyal Medya Sitelerinin Marka Boyutları Üzerindeki Etkisine Yönelik Kavramsal Bir Çalışma
BÜYÜKDAĞ N., SOYSAL A. N., KİTAPCI O.
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.259-268, (Tam Metin Bildiri)
2017
20179. TURİZMDE YENİLİKÇİ GİRİŞİM: TEMA PARK OTEL ÖRNEĞİ
EKİCİ R., GÜVEN A., BÜYÜKDAĞ N.
The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 28 Eylül - 30 Ekim 2017, ss.507-519, (Tam Metin Bildiri)
2017
201710. Social Media, Product Groups and Turkish Consumers' Preference
BÜYÜKDAĞ N., KİTAPCI O.
International Conference on Science, Social Science and Economics (IC3SE), Paris, Fransa, 13 - 14 Temmuz 2017, cilt.1, sa.1, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)
2016
201611. E-Tatminin Web Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi
BÜYÜKDAĞ N., KANGAL DEMİR A., KİTAPCI O.
21. Pazarlama Kongresi Dijital Dünyada Pazarlama, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.227-241, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. YENİLENEBİLİR ENERJİDE PAZARLAMA
BÜYÜKDAĞ N.
YENİLENEBİLİR ENERJİYE FARKLI BAKIŞLAR, Prof. Dr. Selahattin Yavuz ve Dr. Öğr. ÜyesiTurgut Karabulut, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.21-40, 2022
2022
20222. A Review on Consumer-Brand Identification
BÜYÜKDAĞ N.
ADMINISTRATIVE AND ECONOMICS SCIENCES Theory, Current Researches and New Trends 4, Faruk KALAY, Editör, İvpe Yayınevi, Cetinje, ss.87-99, 2022
2022
20223. A Bibliometric Analysis of the Price Promotion
BÜYÜKDAĞ N.
Developments in Financial and Economic Fields at the National and Global Scale, Şahin KARABULUT, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.149-161, 2022
2022
20224. A Bibliometric Research On Corporate Social Responsibility (CSR)
BÜYÜKDAĞ N.
Ulusal Ve Küresel Ölçekte Tüm Yönleriyle Pazarlama, Şahin KARABULUT, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.1-16, 2022
2021
20215. Tüketici Davranışları ve Sosyal pazarlama
BÜYÜKDAĞ N.
Tüketici Davranışları III Güncel Akademik Araştırmalar, Davut KARAMAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.49-72, 2021
2020
20206. YEŞİL PAZARLAMA: SİSTEMATİK BİR DERLEME
Büyükdağ N.
Pazarlamada Güncel çalışmalar, Davut KARAMAN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.95-123, 2020
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 20177. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu, Antalya, Mayıs 2017
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016