Dr. Öğr. Üyesi NURETTİN MERT BATU
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Akdeniz Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
3
1.
The Topolopy and Evaluation Of The International Complex Network of Communication Device Within The Context Of Integrated Marketing Before And After The Covid-19
Batu N. M.
JOURNAL FOR EDUCATORS, TEACHERS AND TRAINERS
, cilt.14, ss.18-24, 2023 (ESCI)
2.
“Televizyon Haberlerinde Terörizm Olgusunun TRT’nin Haber Söylemi Bağlamında İncelenmesi”
KARADUMAN S.
,
BATU M.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.25, ss.359-374, 2011 (Hakemli Dergi)
3.
Sports sponsorship applications as a public relations tool for creating brand recognition
BATU N. M.
MEDIANALI
, cilt.4, sa.8, ss.87-108, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5
1.
Akdeniz Universitesi Teknik Bilimler Meslek Yuksekokulu Ogrencilerinin Basari Odakli Motivasyonun Ogrenim Hayatlarina Etkisinin Olculmesi
BATU N. M.
,
ONURAL A. Ş.
,
ÇOŞGUN A.
,
BARUT H. B.
,
ER A.
4th International Vocational Schools Symposium - 2015, Yalova, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, cilt.1, ss.1117-1126, (Tam Metin Bildiri)
2.
Akdeniz Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu öğrencilerinin başarı odaklı motivasyonunun öğrenim hayatlarına etkilerinin ölçülmesi
BATU N. M.
,
ONURAL A. Ş.
,
ÇOŞGUN A.
,
BARUT H. B.
,
ER A.
,
BARDAK G. A.
4 th international Vocatıonal Schools symposıum, Yalova, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2015, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)
3.
Tanıtım Aracı Olarak İnternetin Yönetişim Bağlamında STK'larda Kullanım
BATU N. M.
Akademik Bilişim 2011, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2011, cilt.1, sa.1, ss.189-198, (Tam Metin Bildiri)
4.
Marka Konumlandırmada İnternet Reklamcılığı ( Antalya İli Eczacı Odası İnternet Sayfası Reklamları Etkinliği Analizi
BATU N. M.
Inet-tr'10 XV. Türkiye'de İnternet Konferansı, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2010, ss.115-127, (Tam Metin Bildiri)
5.
Havacılık Sektöründe Kurumsal Duygusal Zeka
BATU N. M.
,
KARADUMAN M.
International Emotional Intelligence and Communication Symposium, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2007, sa.2, ss.778-789
Kitaplar
4
1.
İletişim ve Ötesi
Batu N. M.
Duvar Yayınevi, İzmir, 2025
2.
Etkinlik Yönetimi Pazarlaması: Uluslararası Antalya Yörük Türkmen Festivali Örneği
Batu N. M.
Antalya Yörük Türkmen Kitabı, Önder Bilgin, Editör, Bilge Kültür-Sant Yayınları, İstanbul, ss.313-318, 2022
3.
İşletme Yönetiminde Halkla İlişkiler
ORAL M.
,
BATU N. M.
İşletme Yönetimi, Ekinci K.M., Editör, Yargı Yayınevi, Ankara, ss.255-283, 2013
4.
The Effectiveness of Stadium Advertising on Brand Awareness
BATU N. M.
Challeges in International Communication, Kefalaki M., Pasadeos Y., Editör, Atıner, Athens Institute For Education And Research, Atina, ss.299-308, 2012
Diğer Yayınlar
3
1.
Avrupa Birliği ve Türkiye Arasındaki Sivil Toplum Diiyaloğunun Gelişmesi Kentler ve Belediyeler Hibe Programı "Belediyeciliğe Farklı Bir Yaklaşım; Stratejik Bakış" Proje Süreci, İmaj Yaratma, Halkla İlişkiler &İletişim Becerileri
BATU N. M.
Ders Notu, ss.87-121, 2009
2.
TÜROFED "WTM Londra Fuarı ve Rakamlarla İngiltere Pazarı"
BATU N. M.
Diğer, ss.57-61, 2006
3.
T.C. Çevre ve orman Bakanlığı Orman-Köy İlişkileri Genel Müdürlüğü Eğitim Semineri "İnsan Kaynakları İletişimi"
BATU N. M.
Ders Notu, ss.81-95, 2005
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
20
Tez Danışmanlığı
1
Açık Erişim
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları