-
2015 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2010 - 2015 Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2003 - 2010 Yrd. Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2001 - 2003 Yrd. Doç. Dr.
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2000 - 2001 Yrd. Doç. Dr.
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Uşak Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2015 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü
Akdeniz Üniversitesi, Avrupa-Akdeniz Gençlik Uygulama Ve Araştırma Merkezi
-
2004 - 2008 Enstitü Müdür Yardımcısı
Akdeniz Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2001 - 2003 Dekan Yardımcısı
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
Doktora
Sosyolojik Paradigmalar, Örgütsel Kuramlar
İleri Nitel Araştırma Yöntemleri
Bilim Felsefesi
Doktora Semineri II
Uzmanlık Alan Dersi
Danışmanlık
Uzmanlık Alan Dersi
Nitel Araştırma Yöntemleri
Grup Dinamiği
Danışmanlık
Doktora Semineri I
Danışmanlık
Eğitim Reformları, Politikaları ve Uygulamaları
Danışmanlık
Uzmanlık Alanı Dersi
Danışmanlık
Uzmanlık Alanı Dersi
-
Yüksek Lisans
Eğitim Yönetimi ve Denetimi Semineri
Danışmanlık
Uzmanlık Alan Dersi
İleri Nitel Araştırma Yöntemleri
Yönetim Kuramları Ve Eğitim Yönetimi
Türk Eğitim Sisteminde Örgüt ve Yönetim
Dönem Projesi
Uzmanlık Alan Dersi
Danışmanlık
Türk Eğitim Sisteminde Örgüt ve Yönetim
Yönetim Kuramları ve Eğitim Yönetimi
Nitel Araştırma Yöntemleri
Nitel Araştırma Yöntemleri
Danışmanlık
Uzmanlık Alanı Dersi
Türk Eğitim Sisteminde Örgüt ve Yönetim
Dönem Projesi
Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Turkish Education System and School Management
Eğitim Bilimine Giriş
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Sınıf Yönetimi
Nitel Araştırma Yöntemleri
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Sınıf Yönetimi
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
-
Psikiyatri kliniğinde çalışan hemşirelerin ruh sağlığı okuryazarlığına ilişkin görüşleri
Bademli K. (Danışman), GÜNBAYI İ. (Eş Danışman)
Z.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Klasik yönetim anlayışı, davranışsal yönetim anlayışı ve eğitim yönetimi
Günbayı İ. (Danışman)
O.CEYLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Devlet okullarındaki norm fazlası sınıf öğretmenlerinin norm fazlası öğretmen olmaya ilişkin görüşleri: Bir durum çalışması
Günbayı İ. (Danışman)
M.GÜRCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Üniversite fakültelerinde İdari Mali İşler biriminde çalışan personelin yaşadığı iş stresine ilişkin görüşleri: Durum çalışması
Günbayı İ. (Danışman)
A.KARAKUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Babası hayatta olmayan ortaokul son sınıf öğrencilerine yönelik fenomenolojik bir araştırma
Günbayı İ. (Danışman)
G.GÜVEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Eğitim yöneticilerinin iletişim becerilerine ilişkin öğretmen görüşleri: Bir durum çalışması
Günbayı İ. (Danışman)
G.ELİF(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Eğitim yöneticilerinin liderlik becerilerine ilişkin öğretmen görüşleri: Bir durum çalışması
Günbayı İ. (Danışman)
N.ER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Psikiyatri kliniği hemşirelerinin cinsel şiddete maruz kalmış bireylere yönelik hemşirelik müdahalelerine ilişkin bilgi gereksinimlerinin belirlenmesi
Hallaç S., GÜNBAYI İ. (Eş Danışman)
Y.KUBLAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Kamboçya ilkokullarında öğretimin ve öğrenme kalitesinin geliştirilmesinde okul yöneticisinin pedagojik liderlik uygulamaları
Günbayı İ. (Danışman)
S.SORM(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Eğitim örgütlerinde çalışan bayan yöneticilerin kariyer yönetimine ilişkin görüşleri: Bir durum çalışması
Günbayı İ. (Danışman)
G.ATEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Kurum kültür analizi: Akdeniz Üniversitesi Antalya Devlet Konservatuvarına yönelik bir çalışma
Günbayı İ. (Danışman)
B.EMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Türk eğitim sisteminde yönetici atama yönetmeliği ve liyakat sistemine eğitim yöneticilerinin bakış açıları: Bir durum çalışması
Günbayı İ. (Danışman)
A.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Türkiye'de ve Kırgızistan'da ortaöğretim okullarında çalışan İngilizce öğretmenlerinin yabancı dil öğretiminde karşılaştıkları sorunlar: Bir durum çalışması
Günbayı İ. (Danışman)
Z.AKUNOVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Eğitim yöneticilerinin iletişim ve retorik becerilerine ilişkin öğretmen görüşleri: Bir durum çalışması
Günbayı İ. (Danışman)
S.İŞLER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Milli Eğitim Bakanlığının yönetim enformasyon sistemleri kapsamında sunduğu elektronik hizmetlerin karar destek sistemi olarak kullanılması: Temellendirilmiş bir kuram çalışması
, Günbayı İ. (Danışman)
T.YÖRÜK(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Neuman'ın sistemler modeli'ne temellendirilmiş bakım verenleri güçlendirme programının bipolar bozukluk tanısı alan bireylere ailede bakım verenlerin relapsı tanıması ve yönetmesi üzerine etkisi
Günbayı İ. (Danışman), Buldukoğlu K. (Danışman)
G.ACAR(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Eğitim yöneticiliğinden ayrılmış kadınların yaşadığı sorunlara ilişkin görüşleri: Fenomenolojik bir çalışma
Günbayı İ. (Danışman)
F.YÜCEDAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Eğitimde etkili bir okul değişimi için okul liderliği : okul liderliğine ilişkin bir temellendirilmiş kuram çalışması
GÜNBAYI İ. (Danışman)
-
Eğitim kurumlarında algılama yönetimi ve tercih edilebilirlik üzerine bir durum çalışması: Antalya ili merkez ilçelerinde bulunan fen liseleri örneği
GÜNBAYI İ. (Danışman)
-
Genel Lise Yöneticileri, Öğretmenleri ve Öğrencilerinin Teknolojiye Karşı Tutumları ve Eğitimde FATİH Projesinin Kullanımına İlişkin Görüşleri Üzerine Bir Araştırma
-
Kurum kültürü analizi : Milli Eğitim Bakanlığı ilkokul ve ortaokuluna yönelik bir araştırma
GÜNBAYI İ. (Danışman)
-
Kitle İletişim Araçlarının Eğitime Etkileri Hakkında Yönetici, Öğretmen, Öğrenci ve Veli Görüşleri: Bir Durum Çalışması
Ö.Işık(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
İlköğretim Kurumları Yöneticilerinin Yaşadıkları İş Streslerine İlişkin Görüşleri: Bir Durum Çalışması
F.Akcan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Okulda Performans Yönetimine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri: Antalya İli Örneği
S.Yıldırım(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
İlköğretim Okullarında Bilgisayar Dersine Yönelik Yöneticilerin ve Öğretmenlerin Görüşlerinin Belirlenmesi (Antalya İli Örneği)
G.Türkmen(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Milli Eğitim Bakanlığı Bilişim Sisteminin Bir Alt Bilişim Sistemi Olarak E-Okul Uygulamasına İlişkin İlköğretim Okullarındaki Yönetici, Öğretmen, Öğrenci ve Veli Görüşleri
F.Turan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışlarının Okullardaki Yaratıcı İklim Üzerine Etkisi
A.İskele(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İlköğretim Sınıf ve Özel Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması
D.Toprak(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Bilgisayar Teknolojisinin Okul Yönetiminde Kullanımında, Okul Yöneticilerinin Bilgisayar Teknolojisine Karşı Tutumları ile Kullanma Düzeyleri ve Öğretmenlerin Bilgisayar Teknolojisini Kullanma Düzeyi
G.Cantürk(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İlköğretim Okulu Sınıf ve Branş Öğretmenlerinin Örgütsel Sosyalleşme Düzeyleri
D.ÇAPAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İlköğretim Okulu Sınıf ve Branş Öğretmenlerinin İş Doyumu ve İş Stresi Düzeylerinin Karşılaştırmalı Analizi
-
Ortaöğretim Kurumlarında Öğrenen Örgütler Konusunda Yöneticilerin ve Meslek dersi ile Kültür dersi Öğretmenlerinin Görüşleri
-
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin Toplam Kalite Yönetimine İlişkin Görüşleri
V.Çevik(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Okul İklimi ve Liderliğine İlişkin Görüşleri
Ö.Emeksiz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
İlköğretim Kurumlarında Kurum İçi Çatışma ve Yönetimi
İ.Karahan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Öğrenen Örgüt Etkenlerine İlişkin Görüşleri
C.Akdeniz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
İlköğretim I. Kademe Öğrencilerinin Okul Başarılarını Etkileyen Faktörlere İlişkin Öğretmen Görüşleri
M.Okumuş(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002