Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Özel Yetenekli Öğrencilerin Çoklu Zeka Alanları ile Öğrenme Stilerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, vol.14, no.2, pp.676-696, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Bilişüstü Farkındalık Düzeyleri İle Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algılarının İncelenmesi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.4, no.2, pp.170-189, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
İngiliz Dili ve Edebiyatı Öğrencilerinin Dil Becerileri İhtiyaçlarının Belirlenmesi Üzerine Nitel Bir Çalışma
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.63, pp.247-279, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Review of primary school English coursebooks in terms of creative writing activities
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, vol.3, no.8, pp.150-162, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Metaphorical Perceptions of Science High school Students in Turkey about concept of “English
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, vol.12, no.2, pp.573-599, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Research trends towards teachers’ in-service training
MOJES Malaysian Online Journal of Educational Sciences
, vol.8, no.3, pp.35-50, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of Pre-service Social Studies Teachers’ Self-Efficacy Perception of and Attitudes Towards the Profession of Teaching
Journal of Curriculum and Teaching
, vol.9, no.2, pp.47-61, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
An analysis of graduate studies on in-service training programs for teachers in Turkey
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, vol.12, no.1, pp.166-196, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öz düzenleme Öğrenme Stratejilerinin ve Akademik Başarılarının Öz yeterlik İnançlarını Yordama Gücü.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.1, pp.396-414, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of the Learning Strategies of Pedagogical Formation Certificate Program Students in Terms of Some Variables
International Education Studies
, vol.13, no.3, pp.18-26, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Hidden CurriculumScale in Teacher Education:A Scale Development Study
European Journal of Education Studies
, vol.6, no.4, pp.323-338, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
6. Sınıf Yabancı Dil (İngilizce) Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Sözcük Dağarcıklarını Geliştirmelerine ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
, vol.7, no.17, pp.107-127, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

5. ve 6. Sınıf Bilişim Teknolojileri Dersinde Öğrencilerin Öğrenme Stratejileri İle Akademik Başarılarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
, vol.7, no.17, pp.394-415, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
A Qualitative Study for The Evaluation of The 1-4. Classes’ Mathematıcs Curriculum Content in Terms of Spiral Program Approach
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, vol.11, no.2, pp.188-200, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Müzik Eğitimi Öz Yeterlik Algılarının Bazı Değişkenler Acısından İncelenmesi /Evaluation of Preschool Teacher Candidates’xx Self Efficacy Beliefs in Teaching Music in Terms of Some Factors
Uluslararası Aile Çocuk ve Eğitim Dergisi (ACED) / International Journal of Family, Child and Education
, no.16, pp.49-72, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
6, 7 ve 8. Sınıflarda İngilizce Öğrenme Sürecinde Karşılaşılan Sorunların İncelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.1, no.47, pp.123-136, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Yabancı Dil Öğretiminde Bellek Destekleyicilerden Anahtar Sözcük Yönteminin Öğrencilerin Sözcük Dağarcığını Geliştirmeye ve Kalıcılığa Etkisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.1, pp.493-506, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirlikli Öğrenmenin Öğrencilerin Başarıları ve Demokratik Tutumlarına Etkisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.41, pp.184-201, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Yapılandırmacı yaklaşım modelinin fen öğretimine yansımaları
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.1, no.29, pp.151-170, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin bilgisayar öz yeterliklerinin incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.14, no.3, pp.131-146, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrenme Stratejileri Kullanımının Akademik Başarıya Yansımaları
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.1, pp.165-178, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Teknik öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin gregorc öğrenme stili modeliyle incelenmesi Gazi Üniversitesi örneği
MILLI EGITIM
, no.196, pp.188-210, 2012 (Scopus)

Kesirler konusunun öğretiminde 4MAT öğrenme stili modelinin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.23, pp.408-427, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının uygulanmasında fen ve teknoloji öğretmenlerinin karşılaştıkları güçlüklerin incelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.12, no.1, pp.145-166, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Düzeylerine Etki Eden Faktörlerin Değerlendirilmesi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, no.389, pp.13-22, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Beden eğitimi ve spor öğretmenliği öğretmen adaylarının cinsiyet ve öğrenim gördükleri sınıf düzeyleri bakımından öğrenme stillerinin incelenmesi (MAKÜ örneği)
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.31, pp.23-38, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejileri ve akademik güdülenme düzeylerinin akademik başarılarına etkisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.9, no.3, pp.519-540, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının öğretmen eğitimindeki modeller hakkında görüşlerinin incelenmesi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.30, pp.38-60, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye de İlköğretime Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Nitelik Arayışları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.12, no.2, pp.119-142, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Problem Kurma ve Çözme Becerilerinin Matematik Öğretimindeki Yerinin ve Öneminin İncelenmesi
ISES(International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences Studies, Ankara, Turkey, 13 - 15 June 2019, pp.53
Öğretmen Eğitiminde Örtük Program Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
ISES(International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences Studies, Ankara, Turkey, 13 - 15 June 2019, pp.38
Öğretmenlere Yönelik Düzenlenen Hizme içi Eğitim Programları İle İlgili Lisansüstü Çalışmaların İncelenmesi(Bir İçerik Analizi)
ISES(International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences Studies), Ankara, Turkey, 13 - 15 June 2019, pp.39
Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin müzik eğitimi ön yaşantı düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
I.st International Symposium on Social Sciences and Educational Research(ISCER, 2017), Antalya, Turkey, 3 - 05 November 2017, pp.190
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğrencilerin Müzik Eğitimi Ön Yaşantı Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research(ISCER), Antalya, Turkey, 3 - 05 November 2017, pp.192
Öğretim Elemanlarının Bilişim Teknolojilerine İlişkin Algıları: Nitel bir Çalışma
International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrade, Serbia, 20 October 2016, pp.181-190
Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularının Öğretiminde İlkeler, Yöntemler ve Teknikler
International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrade, Serbia, 20 October 2016, pp.191-217
Eğitimde Bilinçli ve Güvenli İnternet Kullanımına Yönelik Yapılan Araştırmaların İncelenmesi
Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Turkey, 4 - 05 November 2016, pp.293-298
Eğitimde bilinçli ve güvenli internet kullanımına yönelik yapılan araştırmaların incelenmesi
Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Turkey, 4 - 05 November 2016, pp.100
Sosyal bilgiler dersi coğrafya konularının öğretiminde ilkeler, yöntemler ve teknikler
I. International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrad, Montenegro, 20 - 23 October 2016, pp.191-216
Öğretim elemanlarının bilişim teknolojilerine ilişkin algıları: Nitel bir çalışma
I. International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrad, Montenegro, 20 - 23 October 2016, pp.181-190
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN İLKÖĞRETİMBELİRLİ GÜN VE HAFTALARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
7th International Congress on New Trends in Education. Mayıs-2016, Antalya, Turkey, 13 - 15 May 2016, pp.151
Öğretim Elemanlarının Demokratik Tutumlarının Öğrencilerin Başarı/ Başarısızlık Yüklemeleri ve Özyeterliklerine Etkisi.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Eylül-2011, Burdur, Turkey, 8 - 10 September 2011, vol.1, pp.84