SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Scale for attitudes of secondary education studens towards nuclear power: A scale development study.
Energy education science and technology, Part B/Social and Educational Studies
, cilt.5, sa.1, ss.395-406, 2013 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Bilişüstü Farkındalık Düzeyleri İle Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algılarının İncelenmesi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.170-189, 2022 (Hakemli Dergi)
Review of primary school English coursebooks in terms of creative writing activities
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.3, sa.8, ss.150-162, 2021 (Hakemli Dergi)
Metaphorical Perceptions of Science High school Students in Turkey about concept of “English
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.12, sa.2, ss.573-599, 2020 (Hakemli Dergi)
Research trends towards teachers’ in-service training
MOJES Malaysian Online Journal of Educational Sciences
, cilt.8, sa.3, ss.35-50, 2020 (Hakemli Dergi)
Investigation of Pre-service Social Studies Teachers’ Self-Efficacy Perception of and Attitudes Towards the Profession of Teaching
Journal of Curriculum and Teaching
, cilt.9, sa.2, ss.47-61, 2020 (Hakemli Dergi)
An analysis of graduate studies on in-service training programs for teachers in Turkey
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.12, sa.1, ss.166-196, 2020 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öz düzenleme Öğrenme Stratejilerinin ve Akademik Başarılarının Öz yeterlik İnançlarını Yordama Gücü.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.396-414, 2020 (Hakemli Dergi)
Investigation of the Learning Strategies of Pedagogical Formation Certificate Program Students in Terms of Some Variables
International Education Studies
, cilt.13, sa.3, ss.18-26, 2020 (Hakemli Dergi)
Hidden CurriculumScale in Teacher Education:A Scale Development Study
European Journal of Education Studies
, cilt.6, sa.4, ss.323-338, 2019 (Hakemli Dergi)
5. ve 6. Sınıf Bilişim Teknolojileri Dersinde Öğrencilerin Öğrenme Stratejileri İle Akademik Başarılarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.17, ss.394-415, 2019 (Hakemli Dergi)
6. Sınıf Yabancı Dil (İngilizce) Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Sözcük Dağarcıklarını Geliştirmelerine ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.17, ss.107-127, 2019 (Hakemli Dergi)
A Qualitative Study for The Evaluation of The 1-4. Classes’ Mathematıcs Curriculum Content in Terms of Spiral Program Approach
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.11, sa.2, ss.188-200, 2019 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Müzik Eğitimi Öz Yeterlik Algılarının Bazı Değişkenler Acısından İncelenmesi /Evaluation of Preschool Teacher Candidates’xx Self Efficacy Beliefs in Teaching Music in Terms of Some Factors
Uluslararası Aile Çocuk ve Eğitim Dergisi (ACED) / International Journal of Family, Child and Education
, sa.16, ss.49-72, 2018 (Hakemli Dergi)
6, 7 ve 8. Sınıflarda İngilizce Öğrenme Sürecinde Karşılaşılan Sorunların İncelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.47, ss.123-136, 2018 (Hakemli Dergi)
Yabancı Dil Öğretiminde Bellek Destekleyicilerden Anahtar Sözcük Yönteminin Öğrencilerin Sözcük Dağarcığını Geliştirmeye ve Kalıcılığa Etkisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.493-506, 2018 (Hakemli Dergi)
Yapılandırmacı yaklaşım modelinin fen öğretimine yansımaları
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.29, ss.151-170, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin bilgisayar öz yeterliklerinin incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.131-146, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğrenme Stratejileri Kullanımının Akademik Başarıya Yansımaları
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.165-178, 2013 (Hakemli Dergi)
Teknik öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin gregorc öğrenme stili modeliyle incelenmesi Gazi Üniversitesi örneği
MILLI EGITIM
, sa.196, ss.188-210, 2012 (Scopus)
Kesirler konusunun öğretiminde 4MAT öğrenme stili modelinin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.23, ss.408-427, 2012 (Hakemli Dergi)
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının uygulanmasında fen ve teknoloji öğretmenlerinin karşılaştıkları güçlüklerin incelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.145-166, 2012 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Akademik Öz Yeterlik Düzeylerine Etki Eden Faktörlerin Değerlendirilmesi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, sa.389, ss.13-22, 2011 (Hakemli Dergi)
Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejileri ve akademik güdülenme düzeylerinin akademik başarılarına etkisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.519-540, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının öğretmen eğitimindeki modeller hakkında görüşlerinin incelenmesi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.30, ss.38-60, 2011 (Hakemli Dergi)
Türkiye de İlköğretime Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Nitelik Arayışları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.119-142, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
PİKTES Kapsamında Uygulanan Programın Hammond Program Değerlendirme Modeli Doğrultusunda Değerlendirilmesi
XI. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2023)/ Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi/ 26-28 Ekim 2023, Aydın., Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023
Öğretmenlere Yönelik Düzenlenen Hizme içi Eğitim Programları İle İlgili Lisansüstü Çalışmaların İncelenmesi(Bir İçerik Analizi)
ISES(International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences Studies), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, ss.39
Problem Kurma ve Çözme Becerilerinin Matematik Öğretimindeki Yerinin ve Öneminin İncelenmesi
ISES(International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences Studies, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, ss.53
Öğretmen Eğitiminde Örtük Program Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
ISES(International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences Studies, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, ss.38
Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin müzik eğitimi ön yaşantı düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
I.st International Symposium on Social Sciences and Educational Research(ISCER, 2017), Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.190
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğrencilerin Müzik Eğitimi Ön Yaşantı Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research(ISCER), Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.192
Öğretim Elemanlarının Bilişim Teknolojilerine İlişkin Algıları: Nitel bir Çalışma
International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrade, Sırbistan, 20 Ekim 2016, ss.181-190
Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularının Öğretiminde İlkeler, Yöntemler ve Teknikler
International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrade, Sırbistan, 20 Ekim 2016, ss.191-217
Eğitimde Bilinçli ve Güvenli İnternet Kullanımına Yönelik Yapılan Araştırmaların İncelenmesi
Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2016, ss.293-298
Eğitimde bilinçli ve güvenli internet kullanımına yönelik yapılan araştırmaların incelenmesi
Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2016, ss.100
Sosyal bilgiler dersi coğrafya konularının öğretiminde ilkeler, yöntemler ve teknikler
I. International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrad, Karadağ, 20 - 23 Ekim 2016, ss.191-216
Öğretim elemanlarının bilişim teknolojilerine ilişkin algıları: Nitel bir çalışma
I. International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrad, Karadağ, 20 - 23 Ekim 2016, ss.181-190
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN İLKÖĞRETİMBELİRLİ GÜN VE HAFTALARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
7th International Congress on New Trends in Education. Mayıs-2016, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.151
Öğretim Elemanlarının Demokratik Tutumlarının Öğrencilerin Başarı/ Başarısızlık Yüklemeleri ve Özyeterliklerine Etkisi.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Eylül-2011, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.84
Kitap & Kitap Bölümleri