Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmen Adaylarının Gözünden Sosyal Adalet: Bir Metafor Çalışması

ICCI-EPOK 2024/12. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ/12. INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Ağrı, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024

İlköğretim Sosyal Bilgiler Öğretim Programının İnsan Hakları ve Demokrasi Bağlamında İncelenmesi ve Ders Kitaplarına Yansıması

3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimlere Multidisipliner Yaklaşımlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Ocak 2024

Okul Öncesi Eğitim Programı Gelişim Alanlarının Kazanım-Gösterge Boyutlarında Afet ve Acil Durum Kavramları Açısından Değerlendirilmesi

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi 26 - 29 Ekim 2023 - Sivas /The Sixteenth International Congress of Educational Research: Education for the Future: Research, Innovation and Transformation), Sivas, Türkiye, 26 Ekim 2023, ss.8

PİKTES Kapsamında Uygulanan Programın Hammond Program Değerlendirme Modeli Doğrultusunda Değerlendirilmesi

XI. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2023)/ Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi/ 26-28 Ekim 2023, Aydın., Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023

Öğretmenlerin Hizmet-içi Eğitimlerine Yönelik Lisansüstü Çalışmaların İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi/10 th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022

Bilim ve Sanat Merkezlerinde Öğretmen ve ÖğrencilerinYaşadıkları Sorunlar: Sistematik Bir Derleme

11. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2021, ss.574

A Model for Teaching Practice Course: ”Creative Internprize” Project

Erasmus International Academic Research Symposium on Educational and Social Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2019, ss.35-45

Öğretmenlere Yönelik Düzenlenen Hizme içi Eğitim Programları İle İlgili Lisansüstü Çalışmaların İncelenmesi(Bir İçerik Analizi)

ISES(International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences Studies), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, ss.39

Problem Kurma ve Çözme Becerilerinin Matematik Öğretimindeki Yerinin ve Öneminin İncelenmesi

ISES(International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences Studies, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, ss.53

Üniversite Öğrencilerinin Özdüzenleyici Öğrenme Stratejilerinin ve Akademik Başarılarının Özyeterlik İnançlarını Yordama Gücü

ISES (International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences Studies), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, ss.66

Öğretmenlerin Hizmet içi Eğitimlerine İlişkin Araştırma Eğilimleri

ISES(International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences Studies), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, ss.40

Öğretmen Eğitiminde Örtük Program Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

ISES(International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences Studies, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, ss.38

A Model for Teaching Practice Course:"Creative Intern Prize" Projekt

ERASMUS International Academic Research Symposium on Educational and Social Sciences, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2019, ss.39-40

1950-2016 Yılları Arası Türkiye Cumhuriyeti Hükümetlerinin Eğitim Politikaları (Hükümet Programlarına Göre)

I. International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2018, ss.77

1950-2016 Yılları Arası Türkiye Cumhuriyeti Hükümetlerinin Eğitim Politikaları(Hükümet Programlarına Göre)

International Social Research and Bihavioral Sciencess Symposium, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2018, ss.77

Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin müzik eğitimi ön yaşantı düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

I.st International Symposium on Social Sciences and Educational Research(ISCER, 2017), Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.190

Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğrencilerin Müzik Eğitimi Ön Yaşantı Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research(ISCER), Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.192

LECTURERS PERCEPTIONS AND PRACTICES OF INFORMATION TECHNOLOGIES A QUALITATIVE RESEARCH

I International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), Ankara, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2016, cilt.1, ss.201-210

A COMPARISION OF SECONDARY SCHOOLINFORMATION TECHNOLOGIES AND SOFTWARE COURSE S CURRICULUMS

I International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), Ankara, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2016, cilt.1, ss.193-200

Ortaokul Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması

International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrade, Sırbistan, 20 Ekim 2016, ss.173-181

Öğretim Elemanlarının Bilişim Teknolojilerine İlişkin Algıları: Nitel bir Çalışma

International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrade, Sırbistan, 20 Ekim 2016, ss.181-190

Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularının Öğretiminde İlkeler, Yöntemler ve Teknikler

International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrade, Sırbistan, 20 Ekim 2016, ss.191-217

Eğitimde Bilinçli ve Güvenli İnternet Kullanımına Yönelik Yapılan Araştırmaların İncelenmesi

Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2016, ss.293-298

Eğitimde bilinçli ve güvenli internet kullanımına yönelik yapılan araştırmaların incelenmesi

Eğitimde Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2016, ss.100

Sosyal bilgiler dersi coğrafya konularının öğretiminde ilkeler, yöntemler ve teknikler

I. International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrad, Karadağ, 20 - 23 Ekim 2016, ss.191-216

Öğretim elemanlarının bilişim teknolojilerine ilişkin algıları: Nitel bir çalışma

I. International Symposium on Multidisciplinary Studies, Belgrad, Karadağ, 20 - 23 Ekim 2016, ss.181-190

Yabancı Dil Öğretiminde Bellek Destekleyicilerden Anahtar Sözcük Yönteminin Öğrencilerin SözcükDağarcığını Geliştirmeye Etkisi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.385-386 Sürdürülebilir Kalkınma

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN İLKÖĞRETİMBELİRLİ GÜN VE HAFTALARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

7th International Congress on New Trends in Education. Mayıs-2016, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.151

Sosyal bilgiler öğretmenlerinin ilköğretim belirli gün ve haftalara ilişkin görüşlerinin incelenmesi

7th International Congress on New Trends in Education-Iconte, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.151

5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Demokratik Tutumlarına Etkisi

VII. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ KONGRESİ. Mayıs-NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.80-81

Öğrenme Stratejileri Kullanımının Akademik Başarıya Yansımaları.

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011

Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin İncelenmesi (MAKÜ Örneği).

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı 8-10 Eylül, Burdur., Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.80

İlköğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Bilgisayar Öz-Yeterlik Algıları (Burdur İli Örneği). 20.

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Eylül-2011, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.389-390

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Göre Zeka Alanlarıyla Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.90
Kitap & Kitap Bölümleri

NEEDS ANALYSIS OF DEPARTMENT/ PROGRAMME COORDINATORS ON THE ERASMUS+ PROGRAMME

Educational Sciences Theory, Current Researches and New Trends-3 , Ahmet DÖNGER, Editör, IVPE, Cetinje-Montenegro, ss.47-67, 2021

Eğitimde Program Geliştirme Sürecinde Temel Kavramlar

Eğitimde Program Geliştirme, Hale Sucuoğlu, Meltem Gökdağ Baltaoğlu, Editör, Lisans, Antalya, ss.1-22, 2021

THE FULFILLING LEVEL OF THE ENGLISH CURRICULUM NEEDS OF UPSWING-8

EDUCATIONAL SCIENCES Theory, Current Researches and New Trends/2021, Eraslan, Meriç, Editör, IVPE, Cetinje-Montenegro, ss.25-41, 2021

1950-2018 Yılları Arası Türkiye Cumhuriyeti Hükümetlerinin Eğitim Politikaları Ve Uygulamaları (Hükümet Programları Bağlamında)

MULTIDISCIPLINARY STUDIES-4 (EDUCATIONAL SCIENCES)/MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR-4(EĞİTİM BİLİMLERİ), ŞAHİN, HARUN, Editör, INSTITUT ZA GEOGRAFIJU, Podgorica, Montenegro/Cetinje, ss.213-247, 2018

Temel Kavramlar

Öğretim ilke ve yöntemleri, Uzunboylu H.,Öner, G., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.9-23, 2011

Görsel - İşitsel Medya Teknolojileri ve Öğretimde Uygulamaları

Öğretim teknolojisi ve materyal tasarımı, Şahin H., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.129-151, 2011
Metrikler

Yayın

91

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

66

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

193

Proje

3

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları