Education Information
2016 - 2022
2016 - 2022Doctorate
Akdeniz University, Institute Of Social Sciences, PR, Turkey
2013 - 2015
2013 - 2015Postgraduate
Akdeniz University, Faculty Of Communication, Department Of Public Relations And Promotion, Turkey
2009 - 2011
2009 - 2011Undergraduate Minor
Anadolu University, Turizm Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü, Turkey
2006 - 2011
2006 - 2011Undergraduate
Anadolu University, Faculty Of Communıcatıon Scıences, Department Of Publıc Relatıons And Advertısıng, Turkey
Foreign Languages
B2 Upper Intermediate
B2 Upper IntermediateEnglish
Research Areas
Social Sciences and Humanities
Academic Titles / Tasks
2013 - Continues
2013 - ContinuesResearch Assistant
Akdeniz University, Institute of Social Sciences
Articles Published in Other Journals
2022
2022The Use of Femvertising Strategy in Crisis Communication: The Case of Dardanel Ton “Elinize Sağlık (Thank You)” Ad Campaign
Adalı G., Ügümü Aktaş P., Aydın Ş.
Uluslararası Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli Dergisi , vol.5, no.2, pp.259-282, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2022
2022Dijital Reklama Karşı Tutum Ve Düşüncelerin Kuşaklar Ekseninde İncelenmesi: Betimsel Bir Analiz
Adalı G.
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi (USBAD), vol.4, no.9, pp.602-626, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2021
2021A Study on Femvertising Strategy in Advertisements with the Theme of International Working Women’s Day
Adalı Aydın G., Aydın Ş.
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES, no.61, pp.1-32, 2021 (ESCI)
2018
2018Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme
ADALI AYDIN G.
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, no.46, pp.123-140, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
2018
20182017 Anayasa Değişikliği Halk Oylaması Çerçevesinde Adalet ve Kalkınma Partisi ile Cumhuriyet Halk Partisi Referandum Şarkıları Üzerine Bir Söylem Analizi
Bakır Z. N., Adalı Aydın G., Birol M.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, vol.6, no.1, pp.398-428, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
2017
2017Hegemonik Erkekliğin Medyadaki İnsası ve Temsili: Survivor 2017 Program İncelemesi.
KARADUMAN S., ADALI AYDIN G.
Middle Black Sea Journal of Communication Studies, no.2(2), pp.26-40, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2017
2017Reklamlarda LGBTİ+ Bireylerin Toplumsal Cinsiyet ve Tüketim Kültürü Çerçevesinde Sunumu
ÜGÜMÜ P., ADALI AYDIN G., AYDIN Ş.
Global Media Journal TR Edition, vol.7, pp.239-265, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2016
2016Reklamlar ve Diziler Bağlamında Bir Popüler Kültür İncelemesi: Muhteşem Yüzyıl DizisininReklam Metinlerine Etkisi
Adalı Aydın G.
Global Media Journal, vol.7, no.13, pp.137-150, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
2016
2016Tüketim Kültürü Bağlamında Bir Mekân Değerlendirmesi Olarak Kahve Kafelerin Üniversite Öğrencileri Tarafından Tüketimi
Adalı Aydın G., Bakır Z. N.
Journal of Strategic Research in Social Science, vol.3, no.2, pp.59-84, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
2016
2016Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü
Adalı Aydın G.
Global Media Journal, vol.6, no.12, pp.387-410, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
2014
2014Reklamlarda Beden Temsili Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme: Cosmopolitan ve Ala Dergileri Örneğinde
ADALI AYDIN G.
Akdeniz İletişim, no.22, pp.41-60, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
2018
2018“Tüketim Toplumunda Sağlıklı Olma Trendi: Yeni Pınar Protein Süt Reklamı Üzerine Bir Değerlendirme”
ADALI AYDIN G.
I. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Turkey, 12 - 13 May 2018, pp.25
2018
2018Kadın Dergilerinde Yayımlanan Reklamlarda 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü’nün Sunumuna Dair Bir İnceleme
ADALI AYDIN G., AYDIN Ş.
ASEAD III. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 5 - 07 May 2018, pp.159
2018
2018Tüketim Kültürü ve Sağlıklı Yaşam Trendi Çerçevesinde ‘Sütlü Atıştırmalık’ Vurgulu Televizyon Reklamlarına Dair Göstergebilimsel Bir İnceleme
ADALI AYDIN G., ÜGÜMÜ AKTAŞ P., AYDIN Ş.
Innovation and Global Issues in Social Sciences III, Antalya, Turkey, 26 - 29 April 2018, pp.126-129
2018
2018Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme
ADALI AYDIN G.
16th International Symposium Communication in The Millennium, Eskişehir, Turkey, 25 - 28 April 2018, pp.773-774
2018
2018A Study on the Websites of Digital Advertising Agencies in Antalya
ADALI AYDIN G.
International Symposium On Human And Social Sciences, Antalya, Turkey, 7 - 09 April 2018, no.1967, pp.22
2017
2017Bir Alternatif Reklam Türü Olarak Viral Reklamlar, Özellikleri ve Türkiye'den Viral Reklam Uygulamaları
ADALI AYDIN G.
Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Antalya, Turkey, 25 - 26 November 2017, pp.81
2017
2017Halkla İlişkiler Mesleğine Yönelik Çevrimiçi İş İlanlarının Teori ve Pratik Arasındaki İlişki Bakımından İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi
ADALI AYDIN G.
Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 17 - 20 May 2017, pp.888
2017
2017Halkla İlişkiler Mesleğine Yönelik Çevrimiçi İş İlanlarının Teori ve Pratik Arasındaki İlişki Bakımından İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi
ADALI AYDIN G.
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 17 - 20 May 2017, pp.2633-2648
2016
2016Tüketim Kültürü ve Diziler Bağlamında Bir İnceleme: Second Screen Uygulaması Olarak “Ekranda” Örneği
ADALI AYDIN G., Birol M.
2.International Congress On Media Studies, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2016, pp.521-532
Books & Book Chapters
2021
2021Reklam Araştırmalarında Etnografi ve Netnografi Tekniklerinin Kullanımı
Ebren F., Adalı Aydın G., Aydın Ş.
in: Reklam Araştırmaları, Süleyman Karaçor,Merve Gençyürek Erdoğan,Burçe Akcan, Editor, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, pp.289-307, 2021
2019
2019Gelenekselden Dijitale Reklamcılığın Dönüşümü: Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tezlerde Dijital Reklamın İzini Sürmek
Adalı Aydın G.
in: Reklam Araştırmaları, Ömer Kutlu, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.129-154, 2019
2018
2018A Semiotic Analysis on TV Ads with the ‘Milky Snacks’ Emphasis as Part of Consumerist Culture and Healthy Nutrition Trend
ADALI AYDIN G., ÜGÜMÜ P., AYDIN Ş.
in: Contemporary Services Managment Issues, Pelit,E., Soybalı, H.H., and Avan, A., Editor, Peter Lang, Berlin, Bern, Bruxelles, New York, Oxford, Warszawa, Wien, pp.129-148, 2018
Activities in Scientific Journals
2017 - Continues
2017 - ContinuesAkdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AKSOS)
Assistant Editor/Section Editor
Congress and Symposium Activities
01 May 2018 - 01 May 2018
01 May 2018 - 01 May 2018I. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (IPRAC) Kongresi
Attendee
Antalya-Turkey
01 May 2018 - 01 May 2018
01 May 2018 - 01 May 2018ASEAD 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
Attendee
Antalya-Turkey
01 April 2018 - 01 April 2018
01 April 2018 - 01 April 201816. International Symposium Communication in The Millennium
Attendee
Eskişehir-Turkey
01 April 2018 - 01 April 2018
01 April 2018 - 01 April 2018International Symposium On Human And Social Sciences
Attendee
Antalya-Turkey
01 April 2018 - 01 April 2018
01 April 2018 - 01 April 20183. Inovation and Global Issues ın Social Sciences
Attendee
Antalya-Turkey
01 November 2017 - 01 November 2017
01 November 2017 - 01 November 2017Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi
Attendee
Antalya -Turkey
01 May 2017 - 01 May 2017
01 May 2017 - 01 May 20172. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
Attendee
Antalya-Turkey
01 April 2016 - 01 April 2016
01 April 2016 - 01 April 2016