Res. Asst.

GÜLTEN ADALI AYDIN


Institute of Social Sciences

-

Public Relations and Promotion

Education Information

2013 - 2015

2013 - 2015

Postgraduate

Akdeniz University, Faculty Of Communication, Department Of Public Relations And Promotion, Turkey

2006 - 2011

2006 - 2011

Undergraduate

Anadolu University, Faculty Of Communıcatıon Scıences, Department Of Publıc Relatıons And Advertısıng, Turkey

Foreign Languages

B2 Upper Intermediate

B2 Upper Intermediate

English

Academic Titles / Tasks

2013 - Continues

2013 - Continues

Research Assistant

Akdeniz University, Institute of Social Sciences

Articles Published in Other Journals

2021

2021

A Study on Femvertising Strategy in Advertisements with the Theme of International Working Women’s Day

Adalı Aydın G. , Aydın Ş.

Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences , no.61, pp.1-32, 2021 (Journal Indexed in ESCI) Creative Commons License Sustainable Development

2018

2018

Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme

ADALI AYDIN G.

İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, no.46, pp.123-140, 2018 (National Refreed University Journal)

2018

2018

2017 Anayasa Değişikliği Halk Oylaması Çerçevesinde Adalet ve Kalkınma Partisi ile Cumhuriyet Halk Partisi Referandum Şarkıları Üzerine Bir Söylem Analizi

Bakır Z. N. , Adalı Aydın G. , Birol M.

Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, vol.6, no.1, pp.398-428, 2018 (International Refereed University Journal)

2017

2017

Hegemonik Erkekliğin Medyadaki İnsası ve Temsili: Survivor 2017 Program İncelemesi.

KARADUMAN S. , ADALI AYDIN G.

Middle Black Sea Journal of Communication Studies, no.2(2), pp.26-40, 2017 (International Refereed University Journal)

2017

2017

Reklamlarda LGBTİ+ Bireylerin Toplumsal Cinsiyet ve Tüketim Kültürü Çerçevesinde Sunumu

ÜGÜMÜ P., ADALI AYDIN G. , AYDIN Ş.

Global Media Journal TR Edition, vol.7, pp.239-265, 2017 (International Refereed University Journal)

2016

2016

Reklamlar ve Diziler Bağlamında Bir Popüler Kültür İncelemesi: Muhteşem Yüzyıl DizisininReklam Metinlerine Etkisi

Adalı Aydın G.

Global Media Journal, vol.7, no.13, pp.137-150, 2016 (International Refereed University Journal)

2016

2016

Tüketim Kültürü Bağlamında Bir Mekân Değerlendirmesi Olarak Kahve Kafelerin Üniversite Öğrencileri Tarafından Tüketimi

Adalı Aydın G. , Bakır Z. N.

Journal of Strategic Research in Social Science, vol.3, no.2, pp.59-84, 2016 (Refereed Journals of Other Institutions)

2016

2016

Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü

Adalı Aydın G.

Global Media Journal, vol.6, no.12, pp.387-410, 2016 (International Refereed University Journal)

2014

2014

Reklamlarda Beden Temsili Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme: Cosmopolitan ve Ala Dergileri Örneğinde

ADALI AYDIN G.

Akdeniz İletişim, no.22, pp.41-60, 2014 (National Refreed University Journal)

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

2018

2018

“Tüketim Toplumunda Sağlıklı Olma Trendi: Yeni Pınar Protein Süt Reklamı Üzerine Bir Değerlendirme”

ADALI AYDIN G.

I. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Turkey, 12 - 13 May 2018, pp.25

2018

2018

Kadın Dergilerinde Yayımlanan Reklamlarda 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü’nün Sunumuna Dair Bir İnceleme

ADALI AYDIN G. , AYDIN Ş.

ASEAD III. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 5 - 07 May 2018, pp.159

2018

2018

Gösterişçi Tüketim ve Reklam İlişkisi: Akıllı Telefon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme

ADALI AYDIN G.

16th International Symposium Communication in The Millennium, Eskişehir, Turkey, 25 - 28 April 2018, pp.773-774

2018

2018

A Study on the Websites of Digital Advertising Agencies in Antalya

ADALI AYDIN G.

International Symposium On Human And Social Sciences, Antalya, Turkey, 7 - 09 April 2018, no.1967, pp.22

2017

2017

Bir Alternatif Reklam Türü Olarak Viral Reklamlar, Özellikleri ve Türkiye'den Viral Reklam Uygulamaları

ADALI AYDIN G.

Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Antalya, Turkey, 25 - 26 November 2017, pp.81

2016

2016

Tüketim Kültürü ve Diziler Bağlamında Bir İnceleme: Second Screen Uygulaması Olarak “Ekranda” Örneği

ADALI AYDIN G. , Birol M.

2.International Congress On Media Studies, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2016, pp.521-532

Books & Book Chapters

2021

2021

Reklam Araştırmalarında Etnografi ve Netnografi Tekniklerinin Kullanımı

Ebren F. , Adalı Aydın G. , Aydın Ş.

in: Reklam Araştırmaları, Süleyman Karaçor,Merve Gençyürek Erdoğan,Burçe Akcan, Editor, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, pp.289-307, 2021

2019

2019

Gelenekselden Dijitale Reklamcılığın Dönüşümü: Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tezlerde Dijital Reklamın İzini Sürmek

Adalı Aydın G.

in: Reklam Araştırmaları, Ömer Kutlu, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.129-154, 2019

2018

2018

A Semiotic Analysis on TV Ads with the ‘Milky Snacks’ Emphasis as Part of Consumerist Culture and Healthy Nutrition Trend

ADALI AYDIN G. , ÜGÜMÜ P., AYDIN Ş.

in: Contemporary Services Managment Issues, Pelit,E., Soybalı, H.H., and Avan, A., Editor, Peter Lang, Berlin, Bern, Bruxelles, New York, Oxford, Warszawa, Wien, pp.129-148, 2018

Activities in Scientific Journals

2017 - Continues

2017 - Continues

Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AKSOS)

Assistant Editor



Edit Congress and Symposium Activities

2018

2018

I. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (IPRAC) Kongresi

Attendee

Antalya-Turkey

2018

2018

ASEAD 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu

Attendee

Antalya-Turkey

2018

2018

International Symposium On Human And Social Sciences

Attendee

Antalya-Turkey

2018

2018

3. Inovation and Global Issues ın Social Sciences

Attendee

Antalya-Turkey

2018

2018

16. International Symposium Communication in The Millennium

Attendee

Eskişehir-Turkey

2017

2017

Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi

Attendee

Antalya -Turkey

2017

2017

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu

Attendee

Antalya-Turkey

2016

2016

2.Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi

Attendee

Antalya-Turkey