Academic Titles
-
2017 - Continues Professor
Akdeniz University, Faculty of Applied Sciences, Uluslararası Ticaret Ve Lojistik Bölümü
-
2014 - 2017 Associate Professor
Akdeniz University, Faculty Of Economics And Administrative Sciences, Department Of International Relations
-
2012 - 2014 Associate Professor
Akdeniz University, Faculty Of Communication, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2008 - 2012 Assistant Professor
Akdeniz University, Faculty Of Communication, Halkla İlişkilker Ve Tanıtım
-
1994 - 2008 Lecturer PhD
Middle East Technical University, School Of Foreign Languages, İngilizce
Managerial Experience
-
2020 - Continues Head of Department
Akdeniz University
-
2020 - Continues Vice Dean
Akdeniz University
-
2018 - Continues Deputy Head of Department
Akdeniz University
-
2012 - 2016 Director of the Center
Akdeniz University
Courses
-
Undergraduate Mesleki İngilizce
-
Undergraduate Türkiye Ekonomisi
-
Postgraduate Bilimsel araştırma Teknikleri ve Etik
-
Doctorate Yeni İletişim Teknolojileri ve Toplumsal Cinsiyet
-
Postgraduate Kadın ve Siyaset ve İktisat
-
Postgraduate Kamusal Alanda Kadın
-
Undergraduate Toplumsal Cinsiyet ve Medya
-
Postgraduate Siyasal Alanda Kadın
-
Undergraduate İktisada Giriş
Advising Theses
-
Yazılı Basın Gündeminde Sosyal Medyanın Payı: Instagram Örneği
S.İrtem(Student), Postgraduate, 2018 -
Türkiye’de Kadına Yönelik Şiddetin Önlenmesinde Yasal Mevzuat: Emniyet Birimlerindeki Uygulama ve Antalya Örneği (
M.Görücü(Student), Postgraduate, 2018 -
Kurum Kimliği Öğelerinin Öğretmenlerin Özel Okul Tercihi Üzerindeki Etkisi: TED Antalya Koleji Üzerine Bir Araştırma
M.Ülgen(Student), Postgraduate, 2018 -
Kadinlarin Siyasal Katilimi: Antalya’da Ak Parti Ve Chp Kadin Kollari Örneği
E.Demir(Student), Postgraduate, 2018 -
Sağlık Alanındakı Yöneticilerin Liderlik Özelliklerinde Kadın Erkek Farkı
L.İşler(Student), Postgraduate, 2017 -
Healthism’in Tüketim Nesnesine Dönüşümünde Yazılı Basının Rolü
Y.Bilişli(Student), Doctorate, 2017 -
1990 – 2007 Yılları Arası Hükümetlerin Kadına Dair Politikalarının Türkiye Yazılı Basınına Yansıması
B.Kaya(Student), Postgraduate, 2017 -
Kurum Kültürünün Oluşumunda Kurumsal İletişimin Rolü: Özelleştirme Öncesi ve Sonrasında Petkim Örneği
-
Türkiye'de Gıda Sektöründe Firmaların Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS) Farkındalığı, Algılamaları ve Uygulamaları
G.Koç(Student), Postgraduate, 2016 -
Türkiye’de gıda sektöründe firmaların kurumsal sosyal sorumluluk (KSS) farkındalığı, algılamaları ve uygulamaları
-
2014 Türkiye Cumhurbaşkanlığı Seçiminin Medyada Temsili
-
Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü
-
Moda Programlarında Kadın Bedeninin Metalaşması
-
Yerel Medyada Çalışan Kadın Gazeteciler ve Karşılaştıkları Zorluklar: Antalya Örneği
-
Mükemmel Halkla İlişkiler Yaklaşımı Açısından Türkiye’deki Kalkınma Ajanslarının Halkla İlişkiler Faaliyetleri: BAKA Örneği
B.Yılmaz(Student), Postgraduate, 2011 -
Mobil Reklamlar ve Tüketicinin Reklamları Kabulünü Etkileyen Faktörler
M.Ağan(Student), Postgraduate, 2010