Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medyadaki Çevre Haberlerine Yönelik Farkındalıkları

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2021) / 12-14 Kasım 2021, Şanlıurfa, Türkiye, 14 Kasım 2021, ss.1

Çevre eğitiminde displinlerin entregrasyonu: multi, inter, transdisipliner yaklaşımlar

IV. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), Paris, Fransa, 26 - 27 Nisan 2018, ss.71-72

Sınıf Öğretmen Adaylarının Temel ve Üst Düzey Bilimsel Süreç Becerilerine Sahip Olma Düzeyleri

IV. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), Paris, Fransa, 26 - 27 Nisan 2018, ss.70

One of the best practice on Orchid Conservation in Turkey, an example of Lycian Kas Orchid (Ophrys lycia)

International Final Conference of Interactive Conservation Platform for orchids native to Greece and Turkey (ICON), Antalya, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2017, ss.13

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevreye Yönelik Etik Yaklaşımları

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.870-880

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argümantasyon Algıları

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.202-203

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ARGÜMAN TEMELLİ SORGULAMA BECERİLERİ

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argüman Temelli Sorgulama Becerileri

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.1

What Students Learn about Biodiversity in Primary and Secondary School through Textbooks in Turkey?,

World Conference of New Trends in Science Education, Aydın, Türkiye, 19 - 23 Mart 2011, ss.166

İlköğretim için hazırlanan internet sitelerinde su eğitimi: Fransa örneği

IX. Ulusal Fen ve Matematik Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.88

The contribution of the complexity approach to water education: The process of developing a diagram of cycle domestic water

XIV. Dünya Karşılaştırmalı Eğitim Toplumları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 - 18 Haziran 2010, ss.146

Çevre eğitimindeki yaklaşımların ölçme değerlendirme metotları üzerine etkisi

Eğitimde Yeni Yönelimler-V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu,, İzmir, Türkiye, 18 Mayıs 2009, ss.130-132

Çevre eğitiminde su ve su problemlerinin karmaşık yapısının kavratılmasında mültimedya kullanımı

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.101

Kitap & Kitap Bölümleri

Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi ile İlgili Etkinlik II

Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi, Vedat Bayraktar, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.221-244, 2022

Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitiminde Paydaşların Rolü

Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi, Refika Ongan, Editör, Pegem A, Ankara, ss.196-221, 2020

Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitiminde Öğretmen

Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitimi, Refika Ongan,, Editör, Pegem A, Ankara, ss.176-193, 2020

Fen ve matematik Eğitimi Alanı ÇEVRE EĞİTİMİNDE DİSİPLİNLERİN ENTEGRASYONU: MULTI, INTER, TRANSDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR

Multidisipliner Çalışmalar 4 (Eğitim Bilimleri), Şahin H., Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.115-136, 2018

Fen ve Matematik Eğitimi Alanı SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEMEL VE ÜST DÜZEY BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE SAHİP OLMA DÜZEYLERİ

Multidisipliner Çalışmalar-4 (Eğitim Bilimleri), Şahin H., Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.93-114, 2018

Metrikler

Yayın

35

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

7

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları