SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Elementary school students' water awareness
International Research in Geographical and Environmental Education
, cilt.20, sa.1, ss.65-83, 2011 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Structural and Contextual Quality of Preservice Elementary Teachers' Argumentative Discussions
ICRSME ELECTRONIC JOURNAL FOR RESEARCH IN SCIENCE & MATHEMATICS EDUCATION
, cilt.25, sa.2, ss.68-93, 2021 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin FeTeMM Farkındalıkları ve FeTeMM Eğitimi Uygulamalarına Yönelik Görüşleri
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ DERGİSİ
, cilt.8, sa.1, ss.46-75, 2020 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Görüşleri
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.331-349, 2015 (Hakemli Dergi)
Su Okulu: Fen ve Teknoloji Dersi Öğretmenlerinde Su Farkındalığı Oluşturmaya Yönelik Bir Uygulama
Milli Eğitim
, cilt.192, sa.2, ss.174-192, 2011 (Scopus)
Yetişkinlere Yönelik Su Kullanımı Anketi’nin Geliştirilmesi
Aile ve Toplum: Egitim Kültür ve Araştırma Dergisi
, cilt.6, sa.22, ss.91-100, 2011 (Hakemli Dergi)
Yetişkinler için Yapılan Uygulamalı Çevre Eğitimine Bir Örnek:Su Farkındalığı Eğitimi
Journal of Turkish Science Education
, cilt.8, sa.2, ss.157-173, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim seviyesinde suya dayalı çevre problemlerine karşı duyarlılığı arttırma ve bilgilendirme çalışmaları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.187-202, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
One of the best practice on Orchid Conservation in Turkey, an example of Lycian Kas Orchid (Ophrys lycia)
International Final Conference of Interactive Conservation Platform for orchids native to Greece and Turkey (ICON), Antalya, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2017, ss.13
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ARGÜMAN TEMELLİ SORGULAMA BECERİLERİ
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argüman Temelli Sorgulama Becerileri
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.1
What Students Learn about Biodiversity in Primary and Secondary School through Textbooks in Turkey?,
World Conference of New Trends in Science Education, Aydın, Türkiye, 19 - 23 Mart 2011, ss.166
İlköğretim için hazırlanan internet sitelerinde su eğitimi: Fransa örneği
IX. Ulusal Fen ve Matematik Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.88
The contribution of the complexity approach to water education: The process of developing a diagram of cycle domestic water
XIV. Dünya Karşılaştırmalı Eğitim Toplumları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 - 18 Haziran 2010, ss.146
“Su Farkındalığı” Projesi Uygulama Sonuçlarından Kesitler
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.473
Çevre eğitimindeki yaklaşımların ölçme değerlendirme metotları üzerine etkisi
Eğitimde Yeni Yönelimler-V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu,, İzmir, Türkiye, 18 Mayıs 2009, ss.130-132
Kitap & Kitap Bölümleri
Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi ile İlgili Etkinlik II
Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi, Vedat Bayraktar, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.221-244, 2022
Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitiminde Paydaşların Rolü
Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi, Refika Ongan, Editör, Pegem A, Ankara, ss.196-221, 2020
Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitiminde Öğretmen
Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitimi, Refika Ongan,, Editör, Pegem A, Ankara, ss.176-193, 2020
Fen ve matematik Eğitimi Alanı ÇEVRE EĞİTİMİNDE DİSİPLİNLERİN ENTEGRASYONU: MULTI, INTER, TRANSDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR
Multidisipliner Çalışmalar 4 (Eğitim Bilimleri), Şahin H., Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.115-136, 2018
Fen ve Matematik Eğitimi Alanı SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEMEL VE ÜST DÜZEY BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE SAHİP OLMA DÜZEYLERİ
Multidisipliner Çalışmalar-4 (Eğitim Bilimleri), Şahin H., Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.93-114, 2018