Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
12
4. Türkçe Ders Kitaplarının Metin ve Metin Önü-Sonu Sorularındaki Düşünme Türleri ve Kök Değerler
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.Volume 17 Issue 2, sa.Volume 17 Issue 2, ss.215-232, 2022 (Hakemli Dergi)


7. Öğretmen Adaylarının Türkçe Dil Hassasiyetlerinin Belirlenmesi Üzerine Fenomenolojik Bir Çalışma
Elektronik Dil ve Eğitim Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.36-52, 2020 (Hakemli Dergi)
10. Okul Müdürlerinin Gözünden “Okul 2023” Projesinin İncelenmesi
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.20, sa.1, ss.570-583, 2020 (Hakemli Dergi)
11. Inquiring Massive Open Online Courses (MOOCS) through theLens of Students
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.453-470, 2019 (Hakemli Dergi)
12. Examining the Role of Task-based Language Teaching in Fostering EFL Learners’ Attitudes and Motivation
Journal of Education and New Approaches
, cilt.1, sa.1, ss.53-60, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
1. Dil Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme Süreçlerinde Standartlaşma: Üretken Yapay Zeka Uygulamaları
VII. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2024, ss.10, (Özet Bildiri)

2. Yapay Zeka ve Öğretmenler: Tehdidi Fırsata Çeviren Bir Eğitim Yolculuğu
VII. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2024, ss.8, (Özet Bildiri)

3. Yapay Zeka Uygulamalarıyla Türkçe Alımlama Becerilerinin Geliştirilmesi
Türkçe ve Dil Eğitiminde İyi Uygulamalar Konferansı, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2024, ss.5, (Özet Bildiri)

11. An Analysis of the role of optimal arousal, novelty and learner competency in EFL Learners’ motivation levels
CUELT Çukurova International ELT Teachers Conferences "Replacing Cliches: Teaching Subordinated to Learning", Adana, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2016, ss.30, (Özet Bildiri)
12. A Study of Historical Views of Political Parties on Foreign Language Teaching
CUELT Çukurova International ELT Teachers Conference: ''Replacing Cliches: Teaching Subordinated to Learning'', Adana, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2016, ss.40, (Özet Bildiri)