Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Stand und Perspektiven des DaF-Unterrichts an den Fremdsprachenhochschulen der türkischen Universitäten

XIII. Uluslar arası Germanistik Kongresi, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1

Aspekte des Aufbaus eines Studiengangs für bilinguale frühkindliche Bildung mit Doppelabschluss

Ein Kind zwei Sprachen-Curriculare Überlegungen zur Ausbildung von Erziehern für deutsch-türkische Kitas, Antalya, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2015, ss.1

Aktuelle Reglungen zum Fremdsprachenunterricht und zum Unterricht in lebenden Sprachen und Dialekten an den türkischen Grund- und Mittelschulen

Türkiye’de Çok Dilli Eğitim ve Gelişim, Uluslararası Konferansı, Antalya, Türkiye, 19 Şubat 2015, ss.1

University students' perceptions of social differences and different social groups in Turkey: a pilot study

Akdeniz Language Studies Conference, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2012, cilt.70, ss.960-962 identifier

"Birinci Yabancı Dil Olarak Almanca Öğretimi-Ders Programları ve Ders Kitaplarının Güncelliği"

2007 Unesco Mevlana Yılında Uluslararası VII. Dil Yazın,Deyişbilim Sempozyumu, Konya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2007, ss.727-734

"Yabancı Dil Olarak Almanca Derslerinde Okutulan Kitaplarının Güncelliği"

Uluslararası V. Dil, Yazın, Deyişbilim, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2005, ss.30

Alman Dili Eğitimi Lisans Programlarında Seçmeli Derslerin Dağılımı

II.Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Adana, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2002, ss.237-251 Sürdürülebilir Kalkınma

Sprache-Kommunikation-Verständigung

Kongress der Germanisten Südeuropas, Tarmovo, Bulgaristan, 22 - 24 Haziran 2000, ss.117-129

Alman Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı Eski ve Yeni Lisans Programlarının Karşılaştırılması

Öğretmen Eğitiminde Cağdaş Yaklaşımlar, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, sa.11, ss.220-229

Kitap & Kitap Bölümleri

Aktuelle Regelungen zum Sprachen-Unterricht an den türkischen Grund-und Mittelschulen

AMuSE- Approaches to Multilingual Schools in Europe, Institute for Communication and Multilingualism, Editör, Eurac Research, Bozen, ss.1-24, 2015

"Nuremberg Recommendations"

Teaching English to young learners: An activity-based guide for prospective teachers,, Gürsoy, E., Arikan, A, Editör, Eğiten, Ankara, ss.127-140, 2012

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

38

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları