Öğr. Gör. BANU KARADEMİR ARUN
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Akdeniz Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Genç Kuşağın ‘Yaşlılığa Dair’ Risk Enformasyonu Edinme ve İşleme (RISP) Motivasyonları
KARADEMİR ARUN B.
,
DEMİR ÇARKACI I.
SENEX, III. LİSANSÜSTÜ YAŞLILIK ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Kasım 2019, ss.48, (Tam Metin Bildiri)
Gençlerin Yaşlılık Algısı ve Kendi Yaşlılıklarına Bakış Açıları
KARADEMİR ARUN B.
,
AYDOĞAN H.
SENEX, III. LİSANSÜSTÜ YAŞLILIK ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Kasım 2019, ss.16
DİJİTAL REKLAM OKURYAZARLIĞI VE ONLINE DAVRANIŞSAL REKLAMCILIK: BIR ODAK GRUP ÇALIŞMASI
AYDOĞAN H.
,
KARADEMİR ARUN B.
I. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (IPRAC), Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.26, (Özet Bildiri)
YAŞLI NÜFUS ORANI EN YÜKSEK OLAN ÜLKELERDE VE TÜRKİYE’DE TV REKLAMLARINDA YAŞLI TEMSİLİ
KARADEMİR ARUN B.
,
AYDOĞAN H.
I. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (IPRAC), Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.88, (Özet Bildiri)
YAŞLI NÜFUS ORANI EN YÜKSEK OLAN ÜLKELERDE VE TÜRKİYE’DE TV REKLAMLARINDA YAŞLI TEMSİLİ
KARADEMİR ARUN B.
,
AYDOĞAN H.
I. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (IPRAC), Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.88
DİJİTAL REKLAM OKURYAZARLIĞI VE ONLINE DAVRANIŞSAL REKLAMCILIK: BIR ODAK GRUP ÇALIŞMASI
AYDOĞAN H.
,
KARADEMİR ARUN B.
I. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (IPRAC), Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.26, (Özet Bildiri)
Sosyal Reklamlarda Yaşlı Temsili: En Çok Yaşlanan Ülkelerdeki Sosyal Reklamların Karşılaştırılması
AYDOĞAN H.
,
KARADEMİR ARUN B.
SENEX 1. Lisansüstü Yaşlılık Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2017, ss.21
Sosyal Reklamlarda Yaşlı Temsili: En Çok Yaşlanan Ülkelerdeki Sosyal Reklamların Karşılaştırılması
AYDOĞAN H.
,
KARADEMİR ARUN B.
SENEX 1. Lisansüstü Yaşlılık Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2017, ss.21
Kitaplar
Tarihsel Bir Perspektifte İzleyici Üretimi: Radyo-Televizyon Yayıncılığından Google’a (Çeviri)
ÇELİK Y.
,
KARADEMİR ARUN B.
Yeni Medya Üzerine: Kavramlar, Yaklaşımlar, Uygulamalar, Akdeniz Üniversitesi İletişim Araştırma ve Uygulama Merkezi (AKİAUM), Editör, Akdeniz Üniversitesi Yayınları, Antalya, ss.116-139, 2012
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
17
Atıf (TrDizin)
20
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Diğer Toplam)
20
Proje
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları