SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hanehalkında atık gıda ölçümünde kullanılan yöntemlerin sınıflandırılması
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
, cilt.3, sa.2, ss.35-47, 2019 (Hakemli Dergi)
Restoranlardaki atık gıda oluşum sebeplerinin hizmet planı üzerinden incelenmesi
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.7, sa.5, ss.2556-2576, 2019 (Hakemli Dergi)
Hanehalkında atık gıda ölçümünde kullanılan yöntemlerin sınıflandırılması
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
, cilt.3, sa.2, ss.35-47, 2019 (Hakemli Dergi)
Cebimizdeki Değerli Çöp – Cep Telefonu Atıklarında Genişletilmiş Üretici Sorumluluğu
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
, cilt.2, sa.1, ss.35-45, 2018 (Hakemli Dergi)
Fırsat Sitelerinde Tüketici E-Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, sa.7, ss.217-239, 2012 (Hakemli Dergi)
Drivers of reverse logistics activities an empirical investigation
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.58, ss.1640-1649, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kentsel Tarım ile Nasıl Birlikte Değer Yaratılır? Sidney Şehrinden Kentsel Tarım Uygulamaları
Yerel Yönetimler, Gıda Güvencesi ve Kentsel Tarım: Küresel ve Ulusal Seçenekler, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023, ss.1
Who goes hungry in Australia? Profiling food insecure individuals during COVID-19
Australian and New Zealand Marketing Academy , Perth, Avustralya, 5 - 07 Aralık 2022, ss.609-612
"Bir varmış bir yokmuş" - Dijital hikaye anlatımının pazarlama eğitiminde kullanışması
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.1-25
Muhasebe eğitiminde inovasyon: Dijital hikaye anlatımı
36. Türkiye Muhasebe Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2017, ss.1-25
Daha Kişiselleştirilmiş Kararlar" - İnteraktif Tüketici Karar Yardımcılarının Kullanımının Tespiti
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2016, ss.1
A tale of two goods, green verses non-green: The effects of apathy and myopia on purchase intentions
American Marketing Association Marketing & Public Policy Conference, California, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 25 Haziran 2016, ss.1
The mediated effect of environmental orientation on green purchase intentions a low-involvement product situation
Global Innovation and Knowledge Academy, Valencia, İspanya, 21 - 23 Mart 2016, ss.1
Integrating apathy and myopia into a green purchase intentions model for low involvement products
Australian and New Zealand Marketing Academy Conference, Sydney, Avustralya, 30 Kasım - 02 Aralık 2015, ss.1
The role of psycographic variables on green purchase intentions for a low involvement product
Australian and New Zealand Marketing Academy Conference, Brisbane, Avustralya, 29 - 30 Kasım 2014, ss.10
Barriers to Reverse Logistics Activities in SMEs: The Case of Nevşehir
International Entrepreneurship Congress, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.13-23
Kültür Turizmi Açısından Kapadokya Destinasyonunun Algılanan İmajı
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.405-416