Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 7
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 10
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. Kentsel Tarım ile Nasıl Birlikte Değer Yaratılır? Sidney Şehrinden Kentsel Tarım Uygulamaları

Yerel Yönetimler, Gıda Güvencesi ve Kentsel Tarım: Küresel ve Ulusal Seçenekler, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023, ss.1, (Özet Bildiri)

2. How sustainable is your menu? Designing and assessing an interactive artefact to support chefs’ sustainable recipe- planning practices

6th ACM SIGCAS/SIGCHI Conference on Computing and Sustainable Societies, Cape-Town, Güney Afrika, 16 - 19 Ağustos 2023, ss.90-98, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Who goes hungry in Australia? Profiling food insecure individuals during COVID-19

Australian and New Zealand Marketing Academy , Perth, Avustralya, 5 - 07 Aralık 2022, ss.609-612, (Özet Bildiri)

4. Elektronik Atık Geri Dönüşüm Davranışının Motivasyon-Yetenek-Fırsat Modeli ile İncelenmesi

2. Business and Organization Conference, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, ss.304-305, (Özet Bildiri)

5. "Bir varmış bir yokmuş" - Dijital hikaye anlatımının pazarlama eğitiminde kullanışması

22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.1-25, (Tam Metin Bildiri)

6. Muhasebe eğitiminde inovasyon: Dijital hikaye anlatımı

36. Türkiye Muhasebe Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2017, ss.1-25, (Tam Metin Bildiri)

8. A tale of two goods, green verses non-green: The effects of apathy and myopia on purchase intentions

American Marketing Association Marketing & Public Policy Conference, California, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 25 Haziran 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

9. The mediated effect of environmental orientation on green purchase intentions a low-involvement product situation

Global Innovation and Knowledge Academy, Valencia, İspanya, 21 - 23 Mart 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

10. Integrating apathy and myopia into a green purchase intentions model for low involvement products

Australian and New Zealand Marketing Academy Conference, Sydney, Avustralya, 30 Kasım - 02 Aralık 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

11. The role of psycographic variables on green purchase intentions for a low involvement product

Australian and New Zealand Marketing Academy Conference, Brisbane, Avustralya, 29 - 30 Kasım 2014, ss.10, (Özet Bildiri)

12. Barriers to Reverse Logistics Activities in SMEs: The Case of Nevşehir

International Entrepreneurship Congress, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.13-23, (Tam Metin Bildiri)

13. Kültür Turizmi Açısından Kapadokya Destinasyonunun Algılanan İmajı

14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.405-416, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. Sürdürülebilir Pazarlama

Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları - Vaka Analizleri İle -, Aysun Kahraman,Esra Güven, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1, 2019

2. Turkey's Antalya International Airport: Obtaining Green Organization Certification

Green Behavior and Corporate Social Responsibility in Asia, Quoquab, F. & Mohammed, J., Editör, Emerald Publishing Limited, West Yorkshire, ss.81-88, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

3. WWF Turkey's Green Office Initiatives

Green Behavior and Corporate Social Responsibility in Asia, Quoquab, F. & Mohammed, J., Editör, Emerald Publishing Limited, West Yorkshire, ss.47-55, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Yeşil Tüketici Davranışı ve Sosyoloji

Pazarlama ve Sosyoloji: İşletme ve Toplum İlişkisi, Ünsalan, M., Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, Ankara, ss.1, 2019

5. A Review of Factors Affecting Turkish Consumer Behaviour

Marketing Management in Turkey (Marketing in Emerging Markets), Selcen Ozturkcan , Elif Yolbulan Okan, Editör, Emerald Publishing Limited, West Yorkshire, ss.105-139, 2018

6. A fuzzy multi-criteria evaluation based analysis of servicescape quality in hotel industry

Academic Research In Social, Human and Administrative Sciences, Tanrıtanır, Bülent, Cercis; Özer, Sevilay, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.93-112, 2018

7. Understanding green attitudes

Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing, Quoquab, F., Thurasamy, R. & Mohammad, J., Editör, Igı Global Publications, Hersey, ss.1-16, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

37

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

219

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

202

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

635

Proje

3

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları