Öğr. Gör. Dr. AYÇA KANGAL DEMİR
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Akdeniz Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Quality of College Life (QCL) of Students: Further Validation of a Measure of Well-being
Sirgy M. J.
,
Lee D.
,
Grzeskowiak S.
,
Yu G. B.
,
Webb D.
,
El-Hasan K.
, et al.
SOCIAL INDICATORS RESEARCH
, cilt.99, sa.3, ss.375-390, 2010 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Müşteri Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkide E-Tatminin Aracılık Etkisi
BÜYÜKDAĞ N.
,
KİTAPCI O.
,
KANGAL DEMİR A.
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.9, sa.3, ss.326-344, 2017 (Hakemli Dergi)
Müşteri Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkide E-Tatminin Aracılık Etkisi
BÜYÜKDAĞ N.
,
KİTAPCI O.
,
KANGAL DEMİR A.
İşletme Araştırmaları Dergisi (Journal of Business Research-Türk)
, cilt.9, sa.3, ss.326-344, 2017 (Hakemli Dergi)
Genç Tüketicilerin İçecek Tercihlerinin Basamaklama Yöntemi İle Belirlenmesi
KANGAL DEMİR A.
,
YALÇIN B.
BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL
, cilt.7, sa.1, ss.139-160, 2016 (Hakemli Dergi)
Neden – Sonuç Zinciri Teorisi ve Basamaklama Yöntemi: Tüketici Davranışı Araştırmalarında Kullanımı
KANGAL A.
BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL
, cilt.4, sa.2, ss.55-78, 2013 (Hakemli Dergi)
MUTLULUK ÜZERDNE KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME VE TÜRK HANEHALKI İÇİN BAZI SONUÇLAR
KANGAL A.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.44, ss.214-233, 2013 (Hakemli Dergi)
Identifying the Dominant Perspective on Customer Relationship Management in the Last Decade 2000 – 2010
KANGAL A.
Journal of Business Research -Türk
, cilt.4, sa.4, ss.45-61, 2012 (Hakemli Dergi)
Üniversite Yaşam Kalitesi Ölçeği’nin Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalıGması
KANGAL A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.3, sa.1, ss.16-32, 2012 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
E-Tatminin Web Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi
BÜYÜKDAĞ N.
,
KANGAL DEMİR A.
,
KİTAPCI O.
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.227-241
E-Tatminin Web Ara Yüz Özellikleri ile E-Bağlılık Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi
BÜYÜKDAĞ N.
,
KANGAL DEMİR A.
,
KİTAPCI O.
21. Pazarlama Kongresi Dijital Dünyada Pazarlama, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.227-241
Kitap & Kitap Bölümleri
Müşteri Angajmanı ve Sosyal Medya Marka Toplulukları
Kangal A.
Gazi Kitabevi, Ankara, 2024
Diğer Yayınlar
"Genç Tüketicilerin İçecek Tercihlerinin Basamaklama Yöntemi ile Belirlenmesi, Bölüm-2. Drinktechmarket İçecek ve Teknolojileri Dergisi, Aralık 2017.
KANGAL DEMİR A.
,
Yalçın B.
Diğer, ss.50-57, 2017
Genç Tüketicilerin İçecek Tercihlerinin Basamaklama Yöntemi ile Belirlenmesi, Bölüm-1. Drinktechmarket İçecek ve Teknolojileri Dergisi, Kasım 2017.
KANGAL DEMİR A.
,
Yalçın B.
Diğer, ss.54-60, 2017
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
14
Atıf (WoS)
16
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
35
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
500
H-İndeks (Scholar)
6
Açık Erişim
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları