-
2016 - Present Professor
Akdeniz University, Faculty of Communication, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2011 - 2016 Associate Professor
Akdeniz University, Faculty of Communication, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2001 - 2011 Assistant Professor
Kocaeli University, Kandıra Myo, İktisadi Ve İdari Programlar
-
1994 - 2001 Instructor
Afyon Kocatepe University, Rectorate, Yabancı Diller
-
1990 - 1994 Research Assistant
Dicle University, Instıtute Of Socıal Scıences, Yabancı Diller
-
2017 - Present Head of Department
Akdeniz University, Faculty of Communication, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2017 - Present Dean
Akdeniz University, Faculty of Communication, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2012 - Present Head of Department
Akdeniz University, Faculty of Communication, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2013 - 2016 Member of the Senate
Akdeniz University, Faculty of Communication
-
2011 - 2016 Vice Dean
Akdeniz University, Faculty of Communication
-
2012 - 2015 Head of Department
Akdeniz University, Faculty of Communication, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2011 - 2015 Board Member
Akdeniz University, Faculty of Communication
-
2002 - 2011 Head of Department
Kocaeli University, Kandıra Myo, İktisadi Ve İdari Programlar
-
Doctorate
Örgütsel İletişim
Halkla İlişkiler Kuramları
-
Postgraduate
Halkla İlişkiler Kuramsal Yaklaşımlar
Kitle İletişim Araçları ve Siyaset
Kurum Kimliği
-
Undergraduate
SİYASAL İLETİŞİM
Örgütsel İletişim
Kamuoyu Araştırmaları
Halkla İlişkiler Yazarlığı
H.İ. ÖRNEK OLAY ÇÖZ.
REKLAM KAMPANYA TASARIMI
ARAŞTIRMA PROJESİ
H.İ.ORTAM VE ARAÇLAR
Araştırma Projesi II
H.İ. Kampanya Tasarımı
Lobicilik
-
Uluslararası bir halkla ilişkiler uygulaması olarak Türkiye'nin kamu diplomasisi sürecinde etnospor kullanımı: "Dünya Etnospor Konfederasyonu" vaka analizi
Ayhan A. (Advisor)
G.AKİMKANOVA(Student), Postgraduate, 2021 -
Tunus-Türkiye ilişkilerinde bir uluslararası halkla ilişkiler uygulaması olarak kamu diplomasisi (TİKA Tunus örneği)
Ayhan A. (Advisor)
H.GHARBI(Student), Postgraduate, 2021 -
Dijital Göçmenlerin Çevrimiçi Reklam Okuryazarlığına İlişkin Bir Araştırma
Ayhan A. (Advisor)
H.DİNLEMEK(Student), Postgraduate, 2021 -
Toplumsal cinsiyet bağlamında sivil toplum ve yeni medya: Kadın odaklı sivil toplum kuruluşlarının yeni medya kullanımı
Ayhan A. (Advisor)
G.ERKAN(Student), Doctorate, 2021 -
Instagram reklamlarının Z kuşağının satın alma davranışına etkileri
Ayhan A. (Advisor)
B.IRMAK(Student), Postgraduate, 2020 -
Küresel bağlamda ideolojilerin yeniden üretilmesinde çizgi filmlerin rolü: Family Guy, South Park ve Spongebob üzerine incelemeler
Ayhan A. (Advisor)
M.BİROL(Student), Doctorate, 2020 -
Kazakistan'da Latin alfabesine geçiş sürecinde kamusal iletişim politikası ve halkla ilişkiler
Ayhan A. (Advisor)
U.KOISHYMANOVA(Student), Postgraduate, 2020 -
Sosyal medya kullanımı, sosyal medya kullanım motivasyonları, yaşam doyumu ve boş zaman doyumu arasındaki ilişkinin incelenmesi: Akdeniz Üniversitesi örneği
Ayhan A. (Advisor)
A.HİMMETOĞLU(Student), Postgraduate, 2020 -
Küreselleşme ekseninde kitle iletişim araçları ve toplumsal olaylara etkisi
Ayhan A. (Advisor)
A.YILMAZ(Student), Postgraduate, 2020 -
Katılımcı kültür olgusu bağlamında sosyal medya ve çevrimiçi topluluklar: Netnografik bir analiz
Ayhan A. (Advisor)
Ş.EREN(Student), Doctorate, 2019 -
Arabulucuların kültürel özelliklerinin çatışmaları çözümleme yöntemleri üzerindeki etkisi: Türkiye'de hizmet veren arabulucular üzerine bir araştırma
Ayhan A. (Advisor)
B.BİRSEN(Student), Doctorate, 2019 -
2000 yılı sonrası Türkiye sinemasında ötekinin temsili: "Çoğunluk, Tepenin Ardı, Bulutları Beklerken" filmlerinin analizi
Ayhan A. (Advisor)
E.SULTAN(Student), Postgraduate, 2019 -
Yerel Yönetimlerde Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim Uygulamaları:Antalya Kepez ve Muratpaşa Belediyeleri Örnekleri
B.Kaya(Student), Postgraduate, 2019 -
Politik katılım bağlamında üniversite öğrencilerinin 2019 Yerel Seçimleri'ne bakış açısının tespiti: İstanbul ili örneği
Ayhan A. (Advisor)
H.İBRAHİM(Student), Postgraduate, 2019 -
Küresel Markaların Türkiye'deki Küyerel Nitelikli Reklamlarında Kullandıkları Kültürel Unsurlar Üzerine Bir İnceleme
G.Kurtuluş(Student), Postgraduate, 2018 -
21. YÜZYILDA TERÖR VE TERÖRÜN MEDYADA TEMSİLİ: ANKARA VE PARİS SALDIRILARININ TÜRK VE FRANSIZ BASININDA SUNUMU
F.ÇAKMAK(Student), Doctorate, 2017 -
Dijital Tabanlı Hizmetiçi İletişim Eğitimleri:İletişim Eğitimi Blog Tasarımı Üzerine Bir Model Önerisi
G.Topa(Student), Doctorate, 2017 -
Televizyon Dizilerindeki Karakterlerin Reklamlarda Kullanımının Reklam, Marka Tutumuna,Satın Alma Niyetine Etkisi Üzerine Deneysel Bir Araştırma
Ö.Kükrer(Student), Doctorate, 2017 -
Küreselleşmenin Reklamlara Yansıması ve Küreselleşme Bağlamında Reklam Stratejileri
H.Aydoğan(Student), Postgraduate, 2016 -
Sosyal medyanın suskunluk sarmalı kuramı açısından incelenmesi: Twitter üzerinden “Çözüm Süreci” ve “Nükleer Enerji” tartışmaları
AYHAN A. (Advisor)
-
Tüketici kanaatlerine bağlı olarak itibarın marka değeri üzerindeki rolü: THY örneği
AYHAN A. (Advisor)
-
Siyaset ve sosyal medya ilişkisi (Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Melih Gökçek örneği)
AYHAN A. (Advisor)
-
Türk televizyon dizilerinde tecavüzün sunumu: "İffet" örneği