Academic Titles
-
2000 - Continues Professor
Akdeniz University, Faculty of Economics and Administrative Sciences, İşletme
Advising Theses
-
Antayla’da spor turizmi : mevcut durumun tespiti
AKSOY Ş. (Advisor)
-
The effect of corporate social responsibility on brand image -A comarison between Europe and Turkey
AKSOY Ş. (Co-Advisor), Schmucker S.(Co-Advisor)
-
Otel işletmelerinde dolaylı dağıtım kanalı kullanma oranının işletme performansına etkisi: Antalya örneği
AKSOY Ş. (Advisor)
-
Çift kültürlülerde kültürleşme, kültürel açıdan simgesel markalar ve marka tutumu arasındaki ilişkinin incelenmesinde reklam dilinin rolü
AKSOY Ş. (Co-Advisor), Swaminathan V.(Co-Advisor)
-
Müşteri yönlü konaklama işletmelerinde pazarlama departmanı örgütlenme yapısı
AKSOY Ş. (Advisor)
-
İhracat pazarlamasında hedef pazara yönelik bilgi kullanımı ve gereksinim düzeyinin ihracat performansına etkisi : Türkiye genelinde bir uygulama
AKSOY Ş. (Advisor)
-
Marka değeri belirleyicilerinin uluslararası analizi
AKSOY Ş. (Advisor)
-
Niş pazarlama : Türkiye'de ortopedik destek ürünleri pazarının incelenmesi
AKSOY Ş. (Advisor)
-
Türkiye'de dondurulmuş gıda sektörü : Yapı, davranış, performans analizi
AKSOY Ş. (Advisor)
-
Beş yıldızlı otel ve tatil köylerinde gıda ve gıda maddeleri satın alma davranışını etkileyen faktörler
AKSOY Ş. (Advisor)
-
Turizm işletmelerinde gıda güvenliği ve HACCP : kavramlar ve bir uygulama
AKSOY Ş. (Advisor)
-
Kalite fonksiyonunun Türkiye'de baklagil dış satımına etkileri
AKSOY Ş. (Advisor)
-
Türkiye'de gıda sanayiinde kalite ve güvenlik standartları : Kavramlar, mevzuat ve uygulamalar
AKSOY Ş. (Advisor)
-
Elektronik ticarette pazarlama stratejileri ve bir uygulama
AKSOY Ş. (Advisor)