Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Görüş ve Farkındalıklarının Değerlendirilmesi
Yakın Doğu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim
2008
2008Yüksek Lisans
Yapılandırmacılık Kuramının Fen Bilgisi Öğretimine Uygulanması
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Öğretmen Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Myo, Çocuk Gelişimi
2010 - 2014
2010 - 2014Öğretim Görevlisi
Hakkari Üniversitesi, Myo, Sağlık Hizmetleri Myo
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2016
2016Anthropological Attitudes and Views of the Teachers Towards Lifelong Learning
SARIGÖZ O.
ANTHROPOLOGIST
, cilt.24, sa.2, ss.598-610, 2016 (SSCI)
2015
2015The Evaluation of Anthropological Attitudes Towards Social Professional and Lifelong Learning in Terms of Some Veriables
Uzunboylu H., Sarigoz O.
ANTHROPOLOGIST
, cilt.21, sa.3, ss.439-449, 2015 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2016
2016An Analytical Study towards Students Awareness of Lifelong Learning All Through Their Lives
SARIGÖZ O.
IIB INTERNATİONAL REFEREED ACADEMİC SOCİAL SCİENCES JOURNAL
, sa.23, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Evaluation of Teacher’s Opinions about Constructivist Approach Environment
SARIGÖZ O., DELİBAŞ M.
International Refereed Journal of Humanities and Academic Science
, sa.15, ss.37-60, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016An Examination of Preservice Teachers’ Views Onimplicit Learning in Terms of Some Variables
SARIGÖZ O., ÖZKARTAL Z.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.9, sa.44, ss.952-959, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016A Study on the Views of Secondary School Students Toward Professional Practice
SARIGÖZ O.
Academic Sight International Refereed Online Journal of Social Sciences
, sa.53, ss.210-221, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015Öğrencilerin Sanat Eğitimi ve Sanatın Gerekliliğine İlişkin Görüşlerinin değerlendirilmesi
SARIGÖZ O., SAĞ M., CAM F.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.8, sa.40, ss.572-579, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Evaluation of Students' Art Education of Art and Opinions Related to Requirements
SARIGÖZ O., SAĞ M., CAM F.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.8, sa.40, ss.572-579, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Neither Employee Harassment Some Variables Levels Investigation Terms
SARIGÖZ O., HACICAFEROGLU S., DÖNGER A., CAM F., KOCA M.
The Journal of Academic Social Science
, cilt.3, sa.14, ss.360-373, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015The Evaluation of Attitudes and Views of Preservice Teachers on Quantum-based Learning
SARIGÖZ O., CENGİZ M. Ş., KOCA M.
International Refereed Journal of Humanities and Academic Sciences
, cilt.4, sa.12, ss.114-128, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015ÇALIŞANLARIN MOBBİNGE UĞRAMA DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ NEITHER EMPLOYEE HARASSMENT SOME VARIABLES LEVELS INVESTIGATION TERMS
SARIGÖZ O., HACICAFEROĞLU S., DÖNGER A., CAM F., KOCA M.
The Journal of Academic Social Science,.
, cilt.3, sa.14, ss.360-373, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014Öğretmen Adaylarının Beyin Temelli Öğrenme ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
SARIGÖZ O., ÖZDİNÇ S.
Uluslararası Beşeri ve Hakemli Akademik Bilimler Dergisi
, sa.9, ss.10-21, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerileri Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
SARIGÖZ O.
Akademik Bakış Dergisi
, sa.41, ss.1-15, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014The Evaluation of the Teachers’ Views About Renewed Secondary School Education Curriculum
SARIGÖZ O., CENGİZ M. Ş., ÖZKARA Y.
IIB INTERNATİONAL REFEREED ACADEMİC SOCİAL SCİENCES JOURNAL
, cilt.15, sa.5, ss.1-16, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
2013Sınıfla ve Grupla Tartışma Yöntemlerinin Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
SARIGÖZ O.
Electronic Journal of Vocational Colleges
, cilt.3, sa.2, ss.100-106, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013Öğretim Teknolojilerinin Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
SARIGÖZ O.
Uluslararası Beşeri ve Hakemli Akademik Bilimler Dergisi
, cilt.10, ss.100-116, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013Ortaöğretim Öğrencilerinin Çevre ile İlgili Davranış ve Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
SARIGÖZ O.
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.10, sa.1, ss.87-105, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
2012Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Elektromanyetik Kirlilik İle İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
SARIGÖZ O., Karakuş A., İrak K.
Electronic Journal of Vocational Colleges
, cilt.2, sa.2, ss.1-8, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012Bilgi Toplumunun Eleştirisi ve Türkiye’de Modern Eğitimin Gerçekleştiremedikleri
SARIGÖZ O.
Electronic Journal of Vocational Colleges
, cilt.2, sa.2, ss.1-8, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Mesleki Uygulama Dersi ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Gökdoğan O., SARIGÖZ O.
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1092-1100, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Fen Kültürüne İlişkin Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
SARIGÖZ O.
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1071-1079, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
2011Maslow’un Tükenmişlik Ölçeği ile MYO Öğrencilerinin Tükenmişlik Düzeylerinin Belirlenerek Değerlendirilmesi
SARIGÖZ O., Çermik Y.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.116-122, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Ortaöğretim Öğrencilerinin Kimya Derslerinde Verilen Ev Ödevleri Hakkındaki Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
SARIGÖZ O.
Electronic Journal of Vocational Colleges
, cilt.1, sa.1, ss.80-87, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2016
2016Üniversite Öğrencilerinin İnternette Bilgi Arama Davranışlarının Nitel Olarak İncelenmesi
Demiralay R., SARIGÖZ O.
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.8, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Sınıf Öğretmenlerinin Yaşam Boyu Öğrenme Hakkındaki Tutumlarına Yönelik Analitik Bir Çalışma
SARIGÖZ O.
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.13, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016İlköğretimde Yabancı Dil Öğretiminin Öneminin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
SARIGÖZ O.
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.13, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Üniversite Öğrencilerinin İnternet Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Demiralay R., SARIGÖZ O.
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.7, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016The investigation of Class Students’ Perspectives on Lifelong Learning Approach
SARIGÖZ O., DÖNGER A.
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.10, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Sınıf Öğretmenlerinin Okul Öncesi Dönemde Verilen Yabancı Dil Eğitimi Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
DÖNGER A., SARIGÖZ O.
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.12, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016An Analytical Study on the Motivation Competencies in Lifelong Learning
SARIGÖZ O.
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.9, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016The Evaluation of Teachers’ Perspectives on Lifelong Learning Approach
SARIGÖZ O.
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.8, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016An Analytical Study on the Importance of Values Education in Early Childhood Education
SARIGÖZ O.
International Early Childhood Education Congress, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.16-26, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016An Assessment of the Views of Primary School Teachers on Preschool Period and Its Effects
SARIGÖZ O.
International Early Childhood Education Congress, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.5-15, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015The Students of the Faculty of Education About Adult Education the Evaluation of Perception
SARIGÖZ O., CENGİZ M. Ş., DÖNGER A., KOCA M., CAM F.
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.891, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Vocational College Students’ Evaluation of Comments and Thoughts on the Applied Learning
SARIGÖZ O., DÖNGER A., CAM F., KOCA M.
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.892, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Vocational College Students’ Evaluation of Comments and Thoughts on the Applied Learning
SARIGÖZ O., Dönger A., Cam F., Koca M.
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.6, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015The Students Lifelong Learning Competencies About His Thoughts Some of the Variables Examined in Terms
SARIGÖZ O., ÖZKARTAL Z., DÖNGER A., CAM F., KOCA M.
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.120-130, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015A Study Towards the Attitudes of the Students on Lifelong Learning
SARIGÖZ O., CENGİZ M. Ş., DÖNGER A., KOCA M., CAM F.
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.951, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015The Students Lifelong Learning Competencies About His Thoughts Some of the Variables Examined in Terms
SARIGÖZ O., CENGİZ M. Ş., DÖNGER A., CAM F., KOCA M.
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.898, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015The Students Lifelong Learning Competencies About His Thoughts Some of the Variables Examined in Terms
SARIGÖZ O., Cengiz M. Ş., Dönger A., Koca M., Cam F.
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.7, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015A Study Towards the Attitudes of the Students on Lifelong Learning
SARIGÖZ O., Cengiz M. Ş., Dönger A., Koca M., Cam F.
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.8, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015The Students of the Faculty of Education About Adult Education the Evaluation of Perception
SARIGÖZ O., Cengiz M. Ş., Dönger A., Koca M., Cam F.
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.5, (Tam Metin Bildiri)
2012
2012Maslow’un Tükenmişlik Ölçeği ile MYO Öğrencilerinin Tükenmişlik Düzeylerinin Belirlenerek Değerlendirilmesi
SARIGÖZ O., ÇERMİK Y.
3. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.5-6, (Özet Bildiri)
2012
2012Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Fen Kültürüne İlişkin Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
SARIGÖZ O.
International Participated Science and Culture Symposium, Batman, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2012, ss.5, (Tam Metin Bildiri)
2012
2012Yüksekokulu Öğrencilerinin Mesleki Uygulama Dersi ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
GÖKDOĞAN O., SARIGÖZ O.
Uluslararası Katılımlı Bilim ve Kültür Sempozyumu, Batman, Türkiye, 17 - 20 Nisan 2012, ss.5-6, (Özet Bildiri)
2012
2012Assessment of the high school students' critical thinking skills
Sarigoz O.
4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5315-5319
2011
2011An Evaluation of University Students’ Opinion About Environmental Pollution and Environmental Education
SARIGÖZ O.
World Universities Congress, Çanakkale, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2011, ss.5, (Tam Metin Bildiri)
2011
2011Hakkari Fen Lisesi 9. Sınıf Öğrencilerinin Kanıt Temelli Öğrenme Modeline Göre Öğrenme Durumları
SARIGÖZ O., Durdukoca Ş. F.
The First International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.5, (Tam Metin Bildiri)
2011
2011İlköğretim Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitim Faaliyetleri ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
SARIGÖZ O.
2. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.1021-1030, (Tam Metin Bildiri)
2011
2011Ortaöğretim Bilgi Kuramı Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi
SARIGÖZ O.
2. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.1696-1706, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009Yapılandırmacılık Kuramına Göre Oluşturulan Fen ve Teknoloji Dersinin Bilişsel Alanda Öğrenci Başarısına Etkisi
SARIGÖZ O.
Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.5
2009
2009The Effect of the Science and Technology Course Designed According to Theory of Structuralism on Student Achievement in the Psychomotor Domain
SARIGÖZ O.
The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2009, ss.1-16
2009
2009An Analysis of Cooperation Levels of Employees in Departments at BESYO and SKSD
Hacıcaferoğlu S., Çoban B., SARIGÖZ O., Hacıcaferoğlu B.
The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2009, ss.5
Ödüller
Nisan 2016
Nisan 2016Teşekkür Belgesi
Kadirli Milli Eğitim Müdürlüğü
Aralık 2015
Aralık 2015