Öğr. Gör. Dr. OKAN SARIGÖZ


Serik Gülsün-Süleyman Süral Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü

Çocuk Gelişimi Pr.


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitim Programları ve Öğretim, Öğretmen Eğitimi

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Görüş ve Farkındalıklarının Değerlendirilmesi

Yakın Doğu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim

2008

2008

Yüksek Lisans

Yapılandırmacılık Kuramının Fen Bilgisi Öğretimine Uygulanması

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim

Öğretmen Eğitimi

Akademik Unvanlar / Görevler

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi Dr.

Akdeniz Üniversitesi, Myo, Çocuk Gelişimi

2010 - 2014

2010 - 2014

Öğretim Görevlisi

Hakkari Üniversitesi, Myo, Sağlık Hizmetleri Myo

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2016

2016

Üniversite Öğrencilerinin İnternette Bilgi Arama Davranışlarının Nitel Olarak İncelenmesi

Demiralay R., SARIGÖZ O.

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.8, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

Sınıf Öğretmenlerinin Yaşam Boyu Öğrenme Hakkındaki Tutumlarına Yönelik Analitik Bir Çalışma

SARIGÖZ O.

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.13, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

İlköğretimde Yabancı Dil Öğretiminin Öneminin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

SARIGÖZ O.

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.13, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

Üniversite Öğrencilerinin İnternet Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Demiralay R., SARIGÖZ O.

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.7, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

The investigation of Class Students’ Perspectives on Lifelong Learning Approach

SARIGÖZ O., DÖNGER A.

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.10, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

Sınıf Öğretmenlerinin Okul Öncesi Dönemde Verilen Yabancı Dil Eğitimi Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi

DÖNGER A., SARIGÖZ O.

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.12, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

An Analytical Study on the Motivation Competencies in Lifelong Learning

SARIGÖZ O.

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.9, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

The Evaluation of Teachers’ Perspectives on Lifelong Learning Approach

SARIGÖZ O.

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.8, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

An Analytical Study on the Importance of Values Education in Early Childhood Education

SARIGÖZ O.

International Early Childhood Education Congress, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.16-26, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

An Assessment of the Views of Primary School Teachers on Preschool Period and Its Effects

SARIGÖZ O.

International Early Childhood Education Congress, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.5-15, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

The Students of the Faculty of Education About Adult Education the Evaluation of Perception

SARIGÖZ O., CENGİZ M. Ş., DÖNGER A., KOCA M., CAM F.

The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.891, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

Vocational College Students’ Evaluation of Comments and Thoughts on the Applied Learning

SARIGÖZ O., DÖNGER A., CAM F., KOCA M.

The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.892, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

Vocational College Students’ Evaluation of Comments and Thoughts on the Applied Learning

SARIGÖZ O., Dönger A., Cam F., Koca M.

The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.6, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

The Students Lifelong Learning Competencies About His Thoughts Some of the Variables Examined in Terms

SARIGÖZ O., ÖZKARTAL Z., DÖNGER A., CAM F., KOCA M.

The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.120-130, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

A Study Towards the Attitudes of the Students on Lifelong Learning

SARIGÖZ O., CENGİZ M. Ş., DÖNGER A., KOCA M., CAM F.

The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.951, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

The Students Lifelong Learning Competencies About His Thoughts Some of the Variables Examined in Terms

SARIGÖZ O., CENGİZ M. Ş., DÖNGER A., CAM F., KOCA M.

The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.898, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

The Students Lifelong Learning Competencies About His Thoughts Some of the Variables Examined in Terms

SARIGÖZ O., Cengiz M. Ş., Dönger A., Koca M., Cam F.

The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.7, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

A Study Towards the Attitudes of the Students on Lifelong Learning

SARIGÖZ O., Cengiz M. Ş., Dönger A., Koca M., Cam F.

The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.8, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

The Students of the Faculty of Education About Adult Education the Evaluation of Perception

SARIGÖZ O., Cengiz M. Ş., Dönger A., Koca M., Cam F.

The Third International Congress on Curriculum and Intruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.5, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

Maslow’un Tükenmişlik Ölçeği ile MYO Öğrencilerinin Tükenmişlik Düzeylerinin Belirlenerek Değerlendirilmesi

SARIGÖZ O., ÇERMİK Y.

3. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.5-6, (Özet Bildiri)

2012

2012

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Fen Kültürüne İlişkin Düşüncelerinin Değerlendirilmesi

SARIGÖZ O.

International Participated Science and Culture Symposium, Batman, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2012, ss.5, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

Yüksekokulu Öğrencilerinin Mesleki Uygulama Dersi ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi

GÖKDOĞAN O., SARIGÖZ O.

Uluslararası Katılımlı Bilim ve Kültür Sempozyumu, Batman, Türkiye, 17 - 20 Nisan 2012, ss.5-6, (Özet Bildiri)

2012

2012

Assessment of the high school students' critical thinking skills

Sarigoz O.

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5315-5319 identifier

2011

2011

An Evaluation of University Students’ Opinion About Environmental Pollution and Environmental Education

SARIGÖZ O.

World Universities Congress, Çanakkale, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2011, ss.5, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2011

2011

Hakkari Fen Lisesi 9. Sınıf Öğrencilerinin Kanıt Temelli Öğrenme Modeline Göre Öğrenme Durumları

SARIGÖZ O., Durdukoca Ş. F.

The First International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.5, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

İlköğretim Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitim Faaliyetleri ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi

SARIGÖZ O.

2. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.1021-1030, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

Ortaöğretim Bilgi Kuramı Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi

SARIGÖZ O.

2. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.1696-1706, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

Yapılandırmacılık Kuramına Göre Oluşturulan Fen ve Teknoloji Dersinin Bilişsel Alanda Öğrenci Başarısına Etkisi

SARIGÖZ O.

Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.5

2009

2009

The Effect of the Science and Technology Course Designed According to Theory of Structuralism on Student Achievement in the Psychomotor Domain

SARIGÖZ O.

The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2009, ss.1-16

2009

2009

An Analysis of Cooperation Levels of Employees in Departments at BESYO and SKSD

Hacıcaferoğlu S., Çoban B., SARIGÖZ O., Hacıcaferoğlu B.

The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2009, ss.5

Ödüller

Nisan 2016

Nisan 2016

Teşekkür Belgesi

Kadirli Milli Eğitim Müdürlüğü

Aralık 2015

Aralık 2015

TEŞEKKÜR BELGESİ

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 8

h-indeksi (WOS): 2