SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
3
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
19
Çocuğa yönelik anne-baba ilgisi ölçeğinin geliştirme çalışması
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.15, ss.242-263, 2015 (Hakemli Dergi)
RELATIONSHIPS BETWEEN TEACHERS’ CREATIVITY FOSTERING BEHAVIORS AND THEIR SELF-EFFICACY BELIEFS
Educational Research and Reviews
, cilt.9, sa.18, ss.724-733, 2014 (Hakemli Dergi)
ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİNİN DESTEKLENMESİNİN GEREKLİLİĞİNE VE SERGİLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
E-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.9, sa.3, ss.293-310, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğrenen Özerkliğinin Desteklenmesinin Gerekliliğine ve Sergilenmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri
New World Science Academy
, cilt.9, sa.3, ss.293-310, 2014 (Hakemli Dergi)
The Relationship Between the Achievement Goal Orientation and the Self Efficacy Beliefs of the Candidate Teachers
Mevlana International Journal of Education
, cilt.4, sa.1, ss.212-227, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Olumlu Tutumların Özyeterlik İnançlarına Göre Yordanması
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.9, ss.399-408, 2013 (Hakemli Dergi)
Sosyal bilgiler dersine yönelik tutum ve sosyal bilgiler öğrenme stratejileri
Yaşadıkça Eğitim
, sa.94-95, ss.39-41, 2007 (Hakemsiz Dergi)
Akademik başarı, cinsiyet, tutum ve öğrenme stratejilerinin kullanımı
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, sa.12, ss.259-275, 2006 (Hakemli Dergi)
Cinsiyet, sınıf düzeyi ve başarı durumlarına göre ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin sosysl bilgiler dersine yönelik tutumları
ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ
, sa.327, ss.22-28, 2006 (Hakemli Dergi)
Sosyal bilgiler dersinde kullanılan öğrenme stratejileri ve başarı güdüsü arasındaki ilişkiler
Journal of Qafqaz University
, ss.91-100, 2005 (Hakemli Dergi)
Sosyal bilgiler dersine ilişkin öğretmen görüşleri ve öğrencilerin bu derse yönelik tutumları
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.10, sa.40, ss.600-615, 2005 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Eğitim Alan Çocuklardan Sınıf Öğretmenlerinin Beklentisi
ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.29, sa.315, ss.26-32, 2004 (Hakemli Dergi)

Okul öncesi eğitimi alan ve almayan 7-8 yaş grubu çocuklarda yaratıcı potansiyelin değerlendirilmesi
Eğitim Araştırmaları
, sa.13, ss.129-137, 2003 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının sınıf atmosferine ilişkin algıları,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.25, ss.1-7, 2003 (Hakemli Dergi)
Öğrenci adlarının öğretmen beklentisi ve öğrencilerin akademik başarıları üzerindeki etkileri
Eğitim Araştırmaları
, sa.2, ss.157-165, 2002 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler tutum ölçeğinin geliştirilmesi,
Eğitim ve Bilim
, cilt.27, sa.124, ss.52-56, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
3
İşbirlikli öğrenmenin Sosyal Bilgilere ilişkin benlik kavramı ve tutumlar üzerindeki etkileri
X. Ulusal Eğitim bilimleri Kongresi, Bolu, Türkiye, cilt.I. cilt, ss.346, (Tam Metin Bildiri)
Learning strategies used by unsuccessful students according to their attitudes towards social studies courses
World Conference on Educational Sciences, Kıbrıs (Kktc), ss.1905, (Tam Metin Bildiri)
Diğer Yayınlar
1
Aktif Öğrenme ve olumlu benlik kavramı
Diğer, ss.31-32, 2003