Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
14
-
01 Nisan 2015 - 01 Nisan 2015 Öğrenmeye ve edime yönelik özyeterlik inançlarinin matematik dersine katilimi yordama gücü
Katılımcı
Antalya, Türkiye
-
01 Nisan 2015 - 01 Nisan 2015 Etkileşimli beyaz tahta kullanımının Matematik başarısı, katılm, tutum ve kaygı üzerindeki etkileri,
Katılımcı
Antalya, Türkiye
-
01 Kasım 2014 - 01 Kasım 2014 ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK ÖZYETERLİK İNANÇLARININ MATEMATİK BAŞARISINI YORDAMA GÜCÜ
Katılımcı
Antalya , Türkiye
-
01 Ekim 2014 - 01 Ekim 2014 Öğretmen güdüsel desteğinin etkin katılım üzerindeki etkileri
Katılımcı
Edirne, Türkiye
-
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014 Ortaokul öğrencilerinin matematik öğretmenlerinin güdüsel desteklerine ilişkin algıları ile güdülenme düzeyleri arasındaki ilişkiler
Katılımcı
İstanbul , Türkiye
-
01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014 Öğretmen özerklik desteklerinin öğrencilerin özdüzenleme stratejileri kullanımlarına etkisi: Sosyal Bilgiler örneği
Katılımcı
Gaziantep , Türkiye
-
01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014 Pedagojik farmosyon sertifika programına devam eden öğrencilerin programa ve derslere yönelik beklentileri
Katılımcı
Gaziantep, Türkiye
-
01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013 Öğretmen adaylarının başarı amaç yönelimleri ve özyeterlik inançları arasındaki ilişkiler
Katılımcı
Eskişehir, Türkiye
-
01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013 Başarı başarısızlık yüklemeleri ve özdüzenleme stratejileri arasındaki ilişkiler
Katılımcı
Eskişehir, Türkiye
-
01 Temmuz 2004 - 01 Temmuz 2004 Sosyal Bilgiler dersine ilişkin öğretmen görüşleri ve öğrencilerin bu derse yönelik tutumları
Katılımcı
Malatya, Türkiye
-
01 Ekim 2002 - 01 Ekim 2002 Öğretmen adaylarının sınıf atmosferine ilişkin algıarı
Katılımcı
İstanbul , Türkiye
-
01 Mart 2002 - 01 Mart 2002 7-8 yaş grubu çocuklarda yaratıcı potansiyelin değerlendirilmesi
Katılımcı
İstanbul , Türkiye
-
01 Ocak 2002 - 01 Ocak 2002 İşbirlikli öğrenmenin ve geleneksel öğretim yöntemlerinin İngilizce okuma stratejileri üzerindeki etkileri
Katılımcı
İstanbul , Türkiye
-
01 Eylül 1997 - 01 Eylül 1997 İlkokul öğretmenlerinin stres kaynaklarına ilişkin algıları ve güdü düzeyleri arasındaki ilişkiler
Katılımcı
Eskişehir, Türkiye