Başarılar & Tanınırlık

Yayın

26

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Proje

2
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri 14
  • 01 Nisan 2015 - 01 Nisan 2015 Öğrenmeye ve edime yönelik özyeterlik inançlarinin matematik dersine katilimi yordama gücü

    Katılımcı

    Antalya, Türkiye

  • 01 Nisan 2015 - 01 Nisan 2015 Etkileşimli beyaz tahta kullanımının Matematik başarısı, katılm, tutum ve kaygı üzerindeki etkileri,

    Katılımcı

    Antalya, Türkiye

  • 01 Kasım 2014 - 01 Kasım 2014 ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK ÖZYETERLİK İNANÇLARININ MATEMATİK BAŞARISINI YORDAMA GÜCÜ

    Katılımcı

    Antalya , Türkiye

  • 01 Ekim 2014 - 01 Ekim 2014 Öğretmen güdüsel desteğinin etkin katılım üzerindeki etkileri

    Katılımcı

    Edirne, Türkiye

  • 01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014 Ortaokul öğrencilerinin matematik öğretmenlerinin güdüsel desteklerine ilişkin algıları ile güdülenme düzeyleri arasındaki ilişkiler

    Katılımcı

    İstanbul , Türkiye

  • 01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014 Öğretmen özerklik desteklerinin öğrencilerin özdüzenleme stratejileri kullanımlarına etkisi: Sosyal Bilgiler örneği

    Katılımcı

    Gaziantep , Türkiye

  • 01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014 Pedagojik farmosyon sertifika programına devam eden öğrencilerin programa ve derslere yönelik beklentileri

    Katılımcı

    Gaziantep, Türkiye

  • 01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013 Öğretmen adaylarının başarı amaç yönelimleri ve özyeterlik inançları arasındaki ilişkiler

    Katılımcı

    Eskişehir, Türkiye

  • 01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013 Başarı başarısızlık yüklemeleri ve özdüzenleme stratejileri arasındaki ilişkiler

    Katılımcı

    Eskişehir, Türkiye

  • 01 Temmuz 2004 - 01 Temmuz 2004 Sosyal Bilgiler dersine ilişkin öğretmen görüşleri ve öğrencilerin bu derse yönelik tutumları

    Katılımcı

    Malatya, Türkiye

  • 01 Ekim 2002 - 01 Ekim 2002 Öğretmen adaylarının sınıf atmosferine ilişkin algıarı

    Katılımcı

    İstanbul , Türkiye

  • 01 Mart 2002 - 01 Mart 2002 7-8 yaş grubu çocuklarda yaratıcı potansiyelin değerlendirilmesi

    Katılımcı

    İstanbul , Türkiye

  • 01 Ocak 2002 - 01 Ocak 2002 İşbirlikli öğrenmenin ve geleneksel öğretim yöntemlerinin İngilizce okuma stratejileri üzerindeki etkileri

    Katılımcı

    İstanbul , Türkiye

  • 01 Eylül 1997 - 01 Eylül 1997 İlkokul öğretmenlerinin stres kaynaklarına ilişkin algıları ve güdü düzeyleri arasındaki ilişkiler

    Katılımcı

    Eskişehir, Türkiye