SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Dark Tourism and Its Potential in Turkey
ALTERNATIVE TOURISM IN TURKEY: ROLE, POTENTIAL DEVELOPMENT AND SUSTAINABILITY
, cilt.121, ss.173-187, 2016 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Turizm 4.0 – Turist 5.0: İnsan Devriminin Neden Endüstri Devrimlerinden Bir Numara Önde Olduğuna İlişkin Bakış
JOURNAL OF TOURISM INTELLIGENCE AND SMARTNESS
, cilt.1, sa.2, ss.1-11, 2018 (Hakemli Dergi)
Küçük ve Orta Boy Turizm İşletmelerinde (KOBTİ)İnovasyon: Kaleiçi, Antalya Örneği
e-Turkish Studies (elektronik)
, cilt.13, sa.3, ss.737-752, 2018 (Hakemli Dergi)
İç girişimcilik ve yenilik; Karamanda bir uygulama
Journal of Human Sciences
, cilt.14, sa.4, ss.3188-3198, 2017 (Hakemli Dergi)
SOSYAL İNOVASYON KAVRAMSAL MODEL ÖNERİSİ
ULUSLARARASI YÖNETİM İKTİSAT VE İŞLETME DERGİSİ
, cilt.14, sa.3, ss.565-576, 2017 (Hakemli Dergi)
SOSYAL İNOVASYON KAVRAMSAL MODEL ÖNERİSİ
ULUSLARARASI YÖNETİM İKTİSAT VE İŞLETME DERGİSİ
, cilt.13, sa.3, ss.1, 2017 (Hakemli Dergi)
Destination Promotion and Marketing with Social Media: Case of Home Turkey
Journal of Human Sciences
, cilt.14, sa.2, ss.1070-1081, 2017 (Hakemli Dergi)
Destinasyon Tanıtımı ve Pazarlamasında Sosyal Medya: Home Turkey Örneği
Journal of Human Sciences
, cilt.14, sa.2, ss.1070-1081, 2017 (Hakemli Dergi)
Destinasyon tanıtımı ve pazarlamasında sosyal medya: Home Turkey örneği
Journal of Human Sciences
, cilt.14, sa.2, ss.1070-1081, 2017 (Hakemli Dergi)
Relationship between Knowledge Transfer and Innovation in Tourism Industry
Journal of Business and Management
, cilt.18, sa.11, ss.70-76, 2016 (Hakemli Dergi)
Relationship between Knowledge Transfer and Innovation in Tourism Industry
IOSR Journal of Business and Management
, cilt.18, sa.11, ss.70-76, 2016 (Hakemli Dergi)
OPERASYONEL YAKLAŞIM İLE MİSYON ANALİZİ: TÜRKİYE’DE FAALİYET GÖSTEREN DÖRT ULUSLARARASI ZİNCİR OTEL ÖRNEĞİ
GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ELEKTRONİK DERGİSİ
, cilt.7, sa.18, ss.30-45, 2016 (Hakemli Dergi)
Operasyonel Yaklaşim İle Misyon Analizi Türkiye de Faaliyet Gösteren Dört Uluslararasi Zincir Otel Örneği
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.7, sa.18, ss.30-45, 2016 (Hakemli Dergi)
Uluslararası Konaklama İşletmelerinin Misyon İfadesi Bileşenlerinin İçerik Analizi ile İncelenmesi
GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.9, sa.3, ss.199-214, 2016 (Hakemli Dergi)
Medikal Turizm İşletmelerinde Misyon İfadeleri Sağlık Kuruluşlarına Yönelik Bir Araştırma
Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.27-37, 2016 (Hakemli Dergi)
ULUSLARARASI KONAKLAMA İŞLETMELERİNİN MİSYON İFADESİ BİLEŞENLERİNİN İNCELENMESİ İÇERİK ANALİZİ
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.199-214, 2016 (Hakemli Dergi)
TURİZM KÜMELENMESİ UŞAK İLİ TURİZM KÜMELENME POTANSİYELİ
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.187-200, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkiye, Dünya Turizm Sektörü İçerisinde Bir Belirleyici mi, Yoksa Bir Taşıyıcı mı?
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
, cilt.52, sa.609, ss.45-62, 2015 (Hakemli Dergi)
Organizational Communication in Five Star Hotels and Experienced Problems
International Journal of Science Culture and Sport (IntJSCS)
, cilt.3, sa.4, ss.126-139, 2015 (Hakemli Dergi)
Medikal Turizm Sektöründe Küresel İşbirliği, Yenilikçilik ve Büyüme: Antalya Örneği
Journal of Business Research - Turk
, cilt.7, sa.3, ss.173-192, 2015 (Hakemli Dergi)
The Role of Strategic Communication in Hospitality Industry “The Case of Antalya”
Journal of Social Science Studies
, cilt.2, sa.2, ss.16-35, 2015 (Hakemli Dergi)
A Research on Innovation in Small and Medium-sized Enterprises in Tourism Industry: Case of Travel Agencies Operating in Antalya
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.150, ss.735-743, 2014 (Hakemsiz Dergi)
A Research on Innovation in Small and Medium-sized Enterprises in Tourism Industry: Case of Travel Agencies Operating in Antalya
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.150, ss.735-743, 2014 (Hakemsiz Dergi)
Roles of Tourism Enterprises on Destination Sustainability: Case of Antalya, Turkey
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.150, ss.968-975, 2014 (Hakemsiz Dergi)
Roles of tourism enterprises on destination sustainability case of Antalya
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.150, ss.968-976, 2014 (Hakemli Dergi)
A Research On Innovation In Small And Medium Sized Enterprises In Tourism Industry Case Of Travel Agencies Operating In Antalya
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.150, ss.735-743, 2014 (Hakemli Dergi)
Analysis of Antalya Tourism Cluster Perceived Performance with Structural Equation Model
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.99, ss.682-690, 2013 (Hakemli Dergi)
Analysis Of Antalya Tourism Cluster Perceived Performance With Structural Equation Model
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.99, ss.682-690, 2013 (Hakemli Dergi)
Antalya Region Tourism Cluster: To Measure The Impact Of Tourism Cluster On Regional Development
Middle East Economy and Finance
, cilt.1, ss.1-10, 2011 (Hakemli Dergi)
Cultures Effect On Brand And Store Loyalty: A Research In Turkey
European Journal of Social Sciences
, cilt.20, sa.1, ss.81-91, 2011 (Hakemli Dergi)
Examining the Superiority of Comprehensive Income to Net Income as a Measure of Firm Performance
European Journal of Social Sciences
, cilt.29, ss.1-10, 2011 (Hakemli Dergi)
A Sample Of Determination Of Product Combination With Linear Programing In Risk Environment
European Journal of Economic and Finance Sciences
, sa.50, ss.59-69, 2011 (Hakemli Dergi)
Entrepreneur Managers Leadership Approaches In Small Businesses: A Research In Antalya, Turkey
International Bulletin of Business Administration
, cilt.10, ss.1-20, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Akıllı Turizm: Akıllı Çözümler Üretemeyen Turizm İşletmeleri rekabet Edemeyecek Mi?
9th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (9th ICoSReSSE), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, ss.259-272
Algılanan Destinasyon İmajının Memnuniyet ve Davranışsal Niyet ile İlişkisi: Kuyucak Köyü Örneği
19. UlusalTurizm Kongresi, Afyon, Türkiye, 17 - 21 Ekim 2018, ss.887-898
Yeni Nesil Turist Kartları: Antalya Destinasyonu Turist Kartı Önerisi
Uluslararası Antalya Kongresi, 1 - 03 Mart 2018, ss.1321-1333
The Impact of Tourists' Perceptions on Revisit Intention
ITC’17 – IX International Tourism Congres, Peniche, Portekiz, 29 - 30 Kasım 2017, ss.133
Turizm Endüstrisinde Mobil Uygulamalar: Seyahat Uygulamaları
Innovation and Global Issues in Social Sciences, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.52-59
Dünya Seyahat Turizm Rekabetçilik Raporuna Göre Akdeniz Ülkelerinin Turizm Rekabetçiliğinin İncelenmesi
II. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.160
Social Changes Generation Capacity of Social Innovation: Proposals for the Tourism Industry
Innovation and Global Issues in Social Science, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1
Mobile Applications in the Tourism Industry: Travel Applications
Innovation and Global Issues in Social Science, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.244-249
Terör, Politik İstikrarsızlık ve Güvenliğin Türk Turizmine Etkilerinin Değerlendirilmesi
17. Ulusal Turizm Kongresi, Muğla, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2016, ss.529-536
Antalya Destinasyonunun Turizm Rekabetçiliğinin Belirlenmesine Yönelik Ampirik Bir Çalışma
VIII.Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2016, ss.172-183
Roles of Tourism Enterprises on Destination Sustainability: Case of Antalya, Turke
10th International Strategic Management Conference, Roma, İtalya, 16 Haziran - 19 Eylül 2014, cilt.2, ss.1201-1207
A Research on Innovation in Small and Medium-Sized Enterprises in Tourism Industry: Case of Travel Agencies Operating in Antalya
10th International Strategic Management Conference, Roma, İtalya, 16 - 20 Haziran 2014, cilt.1, ss.743-750
Roles of Organic Structures of Organizations in Shaping the Strategy
International Strategic Management Conference, Çanakkale, Türkiye, 10 - 13 Temmuz 2006, cilt.1, ss.11-21
Importance of Decision Support and Information Systems in Strategic Management Process: Case in Small and Medium Sized Enterprises
International Strategic Management Conference, Çanakkale, Türkiye, 10 - 13 Temmuz 2006, cilt.1, ss.1-10
Succes and Failure Prediction of Small and Medium Sized Businesses Through the Altman’s Z score model
Girişimcilik Kongresi, Bişkek, Kırgızistan, 5 - 09 Haziran 2006, cilt.1, ss.1-10
Inter Firm Network And Local Economic Development In Turkey Two Case Study Areas (Karaman and Konya)
18 Mart University and Silesian University Fourth International Joint Symposium on Business Administration, Çanakkale, Türkiye, 7 - 10 Haziran 2004, cilt.1, ss.595-605
Barriers To Change In Small Business In The Era For The Integrations Of Turkey To Ec: Some Cases From Konya / Turkey
18 Mart University and Silesian University Fourth International Joint Symposium on Business Administration, Çanakkale, Türkiye, 7 - 10 Haziran 2004, cilt.1, ss.787-792
An Emprical Analysis of Non-Financial Indicators of Success and Failure in Small and Medium Size Tourism Enterprises in Turkey
ERC/METU Int. Conference in Economic IV, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Eylül 2000, cilt.1, ss.1-10
Analysis of Environmental Factors that Affects the Success and Failure of the Small and Medium Sized Tourism Enterprises (SMETE) and Implication of a Rational Strategic Management Model
18 Mart University and Silesian University First International Joint Symposium on Business Administration, Çanakkale, Türkiye, 5 - 10 Haziran 2000, cilt.1, ss.1-10
Predicting the Success Potential of Small and Medium Sized Enterprises in Turkey, using a non- financial model
International EUROCHIRE Conferences of Sheffield Hallam University, Londra, Birleşik Krallık, 4 - 07 Haziran 1997, cilt.1, ss.259-269
Kitap & Kitap Bölümleri
Helal Turizm
Eğitim Yayınevi, Konya, 2019
Yeni Nesil Turist Kartları: Antalya Destinasyonu Turist Kartı Önerisi
Antalya Kitabı Selçukludan Cumhuriyet'e Sosyal Bilimlerde Antalya, Koçakoğlu B., Karslı B., Sustam D., Sula Z., Demir A., Editör, Palet Yayınları, Antalya, ss.1329-1341, 2018
2000'li Yıllarda Strateji ve Planlama
Çizgi Kitabevi, Ankara, 2004