Akademik Unvanlar
-
2022 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2018 - 2022 Dr. Öğr. Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2006 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaö.Fen ve Mat.Alan.Eğt.Böl.
-
1995 - 2006 Araştırma Görevlisi
Akdeniz Üniversitesi, Fen Fakültesi, Biyoloji Bölümü
-
1994 - 1995 Araştırma Görevlisi
Akdeniz Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoteknoloji Anabilim Dalı
Verdiği Dersler
-
Lisans Biyoloji 1
-
Yüksek Lisans Proje yazımı ve süreci
-
Lisans Biyoloji 3
-
Lisans Genel Biyoloji 2 Lab
-
Lisans Biyokimya
-
Lisans Öğretmenlik uygulaması
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans Biyoloji 2
-
Lisans Biyoloji 3
-
Yüksek Lisans Fen Eğitiminde Biyoloji
-
Lisans Genetik ve Biyoteknoloji
-
Lisans Biyokimya
-
Lisans Okul deneyimi
-
Lisans Biyoloji 1
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Genel Biyoloji Laboratuvarı 2
-
Yüksek Lisans Fen Eğitiminde Biyoloji
-
Lisans Biyoloji 2
-
Lisans Çevre Bilimi
-
Yüksek Lisans Proje Yazımı ve Süreci
-
Lisans Genel Biyoloji laboratuvarı 1
-
Yüksek Lisans Fen ve Biyoloji Eğitiminde Araştırma Yöntemleri 2
-
Yüksek Lisans İleri Moleküler Genetik ve Uygulamaları
-
Lisans Biyokimya
-
Lisans Genel Biyoloji Laboratuvarı II
-
Lisans Genetik ve Biyoteknoloji
-
Yüksek Lisans Genetik
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans Genel Biyoloji Laboratuvarı 1
Yönetilen Tezler
-
Pandemi dönemi fen bilimleri öğretmenlerinin uzaktan eğitime karşı tutumlarının belirlenmesi
Nasırcılar A. G. (Danışman)
F.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Fen bilimleri dersi 6. sınıf 'Vücudumuzdaki Sistemler ve Sağlığı' ünitesinde yaratıcı drama yönteminin kullanılmasına yönelik örnek ders planları
Nasırcılar A. G. (Danışman)
A.NAGEHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Fen Bilimleri Dersinde Argümantasyon Yöntemi Kullanılmasının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Öğrenme Becerisi ve Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisinin İncelenmesi
S.Tatlısu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Ekoloji Temelli Eğitimlerin Ortaokul Öğrencilerinin Ekolojik Ayak İzi Farkındalığına Etkisi
A.Kurtuldu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Çoklu Modsal Betimlemelerin Kullanımının 5,6,7,8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitapları Fizik ve Biyoloji Konuları İçin İncelenmesi
H.Kübra(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Fen ve teknoloji derslerinde farklı deney tüpleri kullanmanın ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına, laboratuvara yönelik tutumlarına ve fen kaygı düzeylerine etkileri
NASIRCILAR A. G. (Danışman)