Lect. MUSTAFA KİREMİTÇİOĞLU


Serik Gulsun-Suleyman Sural Vocational School, Department of Marketing and Advertising

Public Relations and Promotion Pr.


WoS Research Areas: Natural Sciences (Sci), Social Sciences General, Information Science & Library Science, Psychology Psychoanalysis, Psychology, Social Sciences (Soc)


Avesis Research Areas: Social Sciences and Humanities, Behavioural Sciences, Mass Communications and Mass Media, Journalism, Public Relations, Advertising and Acquaint, Communication Sciences

Education

2010 - 2012

2010 - 2012

Postgraduate

Selcuk University, Instıtute Of Socıal Scıences, Radyo Televizyon Ve Sinema Ana Bilim Dalı İletişim Bilimleri Bilim Dalı, Turkey

1990 - 1994

1990 - 1994

Undergraduate

Istanbul University, Communication Faculty, Gazetecilik, Turkey

Dissertations

2012

2012

Postgraduate

Teknolojik İçerikli Televizyon Reklamlarının Tüketici Davranışı Üzerine etkisi:Akdaeniz Üniversitesi Örneği Sustainable Development

Selcuk University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri Bilim Dalı

Research Areas

Social Sciences and Humanities

Behavioural Sciences

Mass Communications and Mass Media

Journalism

Public Relations

Advertising and Acquaint

Communication Sciences

Managerial Experience

2009 - 2011

2009 - 2011

Director Of Junior College

Akdeniz University, Serik Gülsün Süleyman Süral Meslek Yüksekokulu

Courses

Associate Degree

Associate Degree

YEREL BASIN VE HABER AJANSLARI

HABER TOPLAMA VE YAZMA TEKNİKLERİ

DAVRANIŞ BİLİMLERİ

Sağlık Kurumlarında İletişim ve Halkla İlişkiler

İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI

PAZARLAMA İLKELERİ

PROTOKOL VE SOSYAL DAVRANIŞ KURALLARI

Halkla İlişkiler

HALKLA İLİŞKİLER VE İNTERNET

İLETİŞİM HUKUKU

SAĞLIK KURUMLARINDA İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

PAZARLAMA İLETİŞİMİ

MEDYA PLANLAMASI

GENEL İLETİŞİM

GİRİŞİMCİLİK

SPONSORLUK

FOTOĞRAFÇILIK

ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

KAMU YÖNETİMİ

FOTOĞRAFLA BELGELEME

REKLAMCILIĞA GİRİŞ

SİYASAL İLETİŞİM

HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ

GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI

GENEL VE TEKNİK İLETİŞİM

YENİ PAZARLAMA TEKNİKLERİ

REKLAM KAMPANYALARI

MARKET PAZARLAMACILIĞI

PAZARLAMADA İLETİŞİM

KONUŞMA EĞİTİMİ