SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Lüks Marka İletişiminde Web Sitesi ve Sosyal Ağ Kullanımı: Karşılaştırmalı İçerik Analizi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.11, sa.57, ss.519-534, 2018 (Hakemli Dergi)
ÇEVRİMİÇİ MEDYA İLİŞKİLERİ: KURUMSAL WEB SAYFALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
INTERNATIONAL PEER-REVIEWED JOURNAL OF COMMUNICATION AND HUMANITIES RESEARCHES
, cilt.0, sa.14, ss.32-60, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
KURUMSAL SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE KURUM KÜLTÜRÜ İLİŞKİSİ
6. Alâeddin Asna Mesleki Gelişim Sempozyumu, 09 Aralık 2022
The Role of Social Media in Brand Recognition Case Studies From Turkey
International Congress on Political, Economic and Social Studies, Türkiye, 24 - 26 Ağustos 2016
Lüks Marka letişiminde Websitesi ve Sosyal Ağ Kullanımı
Internationala Congress on Media Studies, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2016
Corporate Culture Management on Social Media
20th International Conference on Corporate and Marketing Communications, İzmir, Türkiye, 16 - 17 Nisan 2015, ss.387-404
Madde Bağımlılığında Kamuoyu Bilinçlendirme İletişim ve Kampanya Yönetimi
8.Ulusal Alkol ve Madde Bağımlılığı Kongresi, Türkiye, 29 Kasım 2013
Advertisement Usage To Prevent Violence Against Women: State, The Social Participation Of Women And Social Spots
International Multidisciplinary Conference Woman in the Cultural Mosaic: Dimensions of Live-Space and Active Cıtızenship, Crakow, Polonya, 14 - 15 Kasım 2013, ss.1
Dikkat Çeken Bir Sosyal Sorumluluk Kampanyası Olarak Konuşan Kitaplar
Engelsiz İzmir 2013 Uluslararası Katılımlı Engellilerin Kentsel Sorunları ve Çözümleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2013, ss.1
The Importance of Web Sites in terms of Consumer Behaviour a Research on Turkish Automobile Manufacturers
ABSRC 2013 Rome Advances in Business- Related Scientific Research Conference, 2 - 04 Ekim 2013
Social Responsibility Campaigns and Consumer Centric Marketing Are They in Cohesion The Practices of Top Ten Organizations in Turkey
International Conference on Marketing&Consume Behaviour (ICMC 2013), The Marketing School, Porto Portugal, May 16-17, 2013, 16 - 17 Mayıs 2013
Kurumsal İletişimde Bilgi İletişim Teknolojilerinin Kullanımı
Yeni İletişim Ortamları Ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, Marmara Üniversitesi, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010
Yeni Teknolojiler ve Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Alanında İnternet Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
II. Ulusal Halkla İlişkiler Sempozyumu: 21. Yüzyılda Halkla ilişkilerde Yeni Yönelimler, Sorunlar ve Çözümler, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2006
Kurumsal Duygusal Zeka Gelişiminde Kurumsal İtibar Çalışmalarının Rolü Profesyonel Yaşamda Mükemmellik Vizyonu
Uluslararası Duygusal Zeka ve İletişim Sempozyumu, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2007
Sosyal Sorumluluk Bilincinin Geliştirilmesi Sürecinde Çocuklarla İletişim TEMA Örneği
3. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi & 3. Uluslararası Çocuk Filmleri Festivali ve Kongresi: Geleceğin Çocuğuna Kimlik Biçmek, İstanbul Üniversitesi, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2006
Çocuk Aile Okul İletişimindeki Etkinliğin Arttırılmasında Rehberlik Psikolojik Danışmanlık ve Halkla İlişkilerin Rolü İzmir Özel Okullar Evreninde Rehberlik Psikolojik Danışmanlık ve Halkla İlişkiler Birimlerinin İşbirliği ve Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma
3rd Int. Children & Communication Congress -3rd Int. Children Films Festival & Congress-, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2006
Yeni Medya Ortamında E Pazarlama İletişimi GSM Operatörlerinde E Promosyon ve E Reklam Kullanımı
Yeni İletişim Ortamları Ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, Marmara Üniversitesi, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006
Strategic Mission of Public Relations Management in Information Society: Does PR Really Contribute to the “Freedom” of Stakeholders?
Annual International Conference on Communication, Mass Media and Culture: Freedom and Prejudice Conference, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2006, ss.1
Okullarda Çocukların Eğitiminde Sosyal Kültürel Aktivitelerin Rolü ve Önemi
2. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi & 2. Uluslararası Çocuk Filmleri Festivali ve Kongresi: İletişimin Çocuk Üzerindeki Etkisi, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2005
Kitap & Kitap Bölümleri
KURUMSAL SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK: KURUM KÜLTÜRÜ OLMADAN ASLA!
Nobel Yayın, Ankara, 2023
Sağlık Turizminde Hastane Web Sitelerinin Kurumsal Tanıtım Amaçlı Kullanımı: Antalya Üzerine Bir Araştırma
Turizm ve Destinasyon Araştırmaları-III, Onur Çelen, Aydın Ünal, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.93-114, 2023
TURİZMDE İLETİŞİM: PROJELER,STRATEJİLER VE UYGULAMALAR
TURİZM SEKTÖRÜNDE İLETİŞİM: Kavram, Uygulama ve Öneriler, Coşkun Değirmen, Gül, Editör, TURİZM SEKTÖRÜNDE İLETİŞİM: Kavram, Uygulama ve Öneriler, ss.33-67, 2022
Teoriden Pratiğe Halkla İlişkiler Projeleri Ödüllü Örnek Uygulamalar
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2020
Örgüt Kültürü İletişim Liderlik Motivasyon Bağlılık Performans Açısından Bir Değerlendirme
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2020
Mükemmelik Teorisi
Halkla İlişkilerde Teori ve Yaklaşımlar, M. Umut Tuncer, Editör, Literatürk Academia Yayıncılık, Konya, ss.75-112, 2019
International Social Responsibility Campaigns from Public Relations Perspective
International Public Relations: Practices and Approaches, Tuncer, M.U., Editör, Peter Lang, Berlin, ss.53-70, 2018
Kurumsal Pazarlama ve Sosyal Sorumluluk
Nobel Yayın Dağıtım, 2016
Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi
Halkla İlişkilerde Uygulama Teknikleri, Müjde Ker Dincer, Editör, Atatürk Üniversitesi AÖF Yayınları, Erzurum, ss.2-21, 2016
Proje Yönetimi Halkla İlişkilerde Tutarlı Özgün Sürdürülebilir Uygulamalar
Nobel Yayınları, 2014
Kurumsal Pazarlama Sürecinde Halkla İlişkilerin Önemi
Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar, Hale Bozkurt, Editör, Paradigma Yayınları, İstanbul, ss.18-38, 2014
Halkla İlişkilerde Mesaj ve Medya Stratejileri
Halkla İlişkilerde Uygulama Teknikleri, Müjde Ker Dincer, Editör, Atatürk Üniversitesi AÖF Yayınları, Erzurum, ss.2-21, 2014
Uluslararası İşletmelerde Kurum Kültürü ve İnsan Kaynağı
Küreselleşme Bağlamında İşletmeler İletişim Perspektifinden İncelemeler, Mine Saran, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.111-138, 2011
Halkla İlişkilerde Görsel Materyallerin Önemi: Dijital Fotoğrafçılığın Kullanımı
1. Farklılaşma Çağına Kurumsal Başarıyı Yakalamak Halkla İlişkiler Pazarlama İletişim, Nilay Başok Yurdakul, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.277-298, 2008