Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Corporate Culture Management on Social Media

20th International Conference on Corporate and Marketing Communications, İzmir, Türkiye, 16 - 17 Nisan 2015, ss.387-404

Madde Bağımlılığında Kamuoyu Bilinçlendirme İletişim ve Kampanya Yönetimi

8.Ulusal Alkol ve Madde Bağımlılığı Kongresi, Türkiye, 29 Kasım 2013

Advertisement Usage To Prevent Violence Against Women: State, The Social Participation Of Women And Social Spots

International Multidisciplinary Conference Woman in the Cultural Mosaic: Dimensions of Live-Space and Active Cıtızenship, Crakow, Polonya, 14 - 15 Kasım 2013, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

Dikkat Çeken Bir Sosyal Sorumluluk Kampanyası Olarak Konuşan Kitaplar

Engelsiz İzmir 2013 Uluslararası Katılımlı Engellilerin Kentsel Sorunları ve Çözümleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2013, ss.1

The Importance of Web Sites in terms of Consumer Behaviour a Research on Turkish Automobile Manufacturers

ABSRC 2013 Rome Advances in Business- Related Scientific Research Conference, 2 - 04 Ekim 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

Social Responsibility Campaigns and Consumer Centric Marketing Are They in Cohesion The Practices of Top Ten Organizations in Turkey

International Conference on Marketing&Consume Behaviour (ICMC 2013), The Marketing School, Porto Portugal, May 16-17, 2013, 16 - 17 Mayıs 2013

Kurumsal İletişimde Bilgi İletişim Teknolojilerinin Kullanımı

Yeni İletişim Ortamları Ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, Marmara Üniversitesi, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010

Yeni Teknolojiler ve Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Alanında İnternet Kullanımı Üzerine Bir Araştırma

II. Ulusal Halkla İlişkiler Sempozyumu: 21. Yüzyılda Halkla ilişkilerde Yeni Yönelimler, Sorunlar ve Çözümler, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2006

Sosyal Sorumluluk Bilincinin Geliştirilmesi Sürecinde Çocuklarla İletişim TEMA Örneği

3. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi & 3. Uluslararası Çocuk Filmleri Festivali ve Kongresi: Geleceğin Çocuğuna Kimlik Biçmek, İstanbul Üniversitesi, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2006

Yeni Medya Ortamında E Pazarlama İletişimi GSM Operatörlerinde E Promosyon ve E Reklam Kullanımı

Yeni İletişim Ortamları Ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, Marmara Üniversitesi, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006

Strategic Mission of Public Relations Management in Information Society: Does PR Really Contribute to the “Freedom” of Stakeholders?

Annual International Conference on Communication, Mass Media and Culture: Freedom and Prejudice Conference, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2006, ss.1

Okullarda Çocukların Eğitiminde Sosyal Kültürel Aktivitelerin Rolü ve Önemi

2. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi & 2. Uluslararası Çocuk Filmleri Festivali ve Kongresi: İletişimin Çocuk Üzerindeki Etkisi, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2005

Kitap & Kitap Bölümleri

Sağlık Turizminde Hastane Web Sitelerinin Kurumsal Tanıtım Amaçlı Kullanımı: Antalya Üzerine Bir Araştırma

Turizm ve Destinasyon Araştırmaları-III, Onur Çelen, Aydın Ünal, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.93-114, 2023

TURİZMDE İLETİŞİM: PROJELER,STRATEJİLER VE UYGULAMALAR

TURİZM SEKTÖRÜNDE İLETİŞİM: Kavram, Uygulama ve Öneriler, Coşkun Değirmen, Gül, Editör, TURİZM SEKTÖRÜNDE İLETİŞİM: Kavram, Uygulama ve Öneriler, ss.33-67, 2022

Mükemmelik Teorisi

Halkla İlişkilerde Teori ve Yaklaşımlar, M. Umut Tuncer, Editör, Literatürk Academia Yayıncılık, Konya, ss.75-112, 2019

International Social Responsibility Campaigns from Public Relations Perspective

International Public Relations: Practices and Approaches, Tuncer, M.U., Editör, Peter Lang, Berlin, ss.53-70, 2018

Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi

Halkla İlişkilerde Uygulama Teknikleri, Müjde Ker Dincer, Editör, Atatürk Üniversitesi AÖF Yayınları, Erzurum, ss.2-21, 2016

Kurumsal Pazarlama Sürecinde Halkla İlişkilerin Önemi

Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar, Hale Bozkurt, Editör, Paradigma Yayınları, İstanbul, ss.18-38, 2014

Halkla İlişkilerde Mesaj ve Medya Stratejileri

Halkla İlişkilerde Uygulama Teknikleri, Müjde Ker Dincer, Editör, Atatürk Üniversitesi AÖF Yayınları, Erzurum, ss.2-21, 2014

Uluslararası İşletmelerde Kurum Kültürü ve İnsan Kaynağı

Küreselleşme Bağlamında İşletmeler İletişim Perspektifinden İncelemeler, Mine Saran, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.111-138, 2011

Halkla İlişkilerde Görsel Materyallerin Önemi: Dijital Fotoğrafçılığın Kullanımı

1. Farklılaşma Çağına Kurumsal Başarıyı Yakalamak Halkla İlişkiler Pazarlama İletişim, Nilay Başok Yurdakul, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.277-298, 2008

Metrikler

Yayın

57

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

50

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

6

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları