Eğitim Bilgileri
2017 - 2024
2017 - 2024Doktora
Selçuk Üniversitesi, Türkiye
2014 - 2017
2014 - 2017Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Türkiye
2010 - 2014
2010 - 2014Lisans
Selçuk Üniversitesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2024
2024Doktora
X, Y, Z kuşağı tüketicilerinin değer algıları ve ahlaki olgunluk dereceleri ekseninde pazarlama etiğinin değerlendirilmesi
Selçuk Üniversitesi
2017
2017Yüksek Lisans
Politik pazarlamada tutundurma faaliyetlerinin orta sınıfta yer alan seçmenlerin karar verme noktasındaki düşünmeleri üzerine etkisi: Ankara ilinde bir araştırma
Gazi Üniversitesi
Akademik Unvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Akdeniz Üniversitesi, Manavgat Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2019
20191. Tüketiciden Tüketiciye E-Ticaret Olanağı Sağlayan Web Sitelerinin Deneyimsel Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketicilerin Plansız Satın Alma Davranışlarına ve Tatminlerine Etkisi: Konya İli Örneği
ŞAHİN E., KAYA F.
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.41, ss.255-280, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20192. RETRO PAZARLAMA KAPSAMINDA TÜKETİCİLERİN RETRO MARKA EĞİLİMLERİNİN RETRO MARKA FARKINDALIĞINA VE RETRO MARKA GÜVENİNE ETKİSİ: KONYA İLİNDE BİR ARAŞTIRMA
ŞAHİN E., KAYA F.
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.29, sa.1, ss.227-248, 2019 (Hakemli Dergi)
2017
20173. POLİTİK PAZARLAMADA TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN ORTA SINIFTA YER ALAN SEÇMENİN KARAR VERME NOKTASINDAKİ DÜŞÜNME SÜRESİ ÜZERİNE ETKİSİ: ANKARA İLİNDE BİR ARAŞTIRMA
YILMAZ K. G., KAYA F.
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , sa.45, ss.452-469, 2017 (Hakemli Dergi)
Kitaplar
2022
20221. GÜNCEL TUTUNDURMA KARMASI FAALİYETLERİNDE ETİK İHLALLER
KAYA F.
İktisadi ve İdari Bilimlerde Güncel Çalışmalar, Uslu, Fatih, Boz, Hüseyin, Editör, Palet Yayınları, ss.77-100, 2022
2019
2019