SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Akademik Örgütlerde İtibar Algısı: Akdeniz Üniversitesi’nin İç ve Dış Paydaşları Üzerine Bir Araştırma
Akdeniz iletişim
, sa.30, ss.191-217, 2018 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Üzerinden Kriz Yönetimi: Krize Yanıt Verme Stratejileri Üzerine Bir Araştırma
Akdeniz iletişim
, sa.30, ss.410-428, 2018 (Hakemli Dergi)
An Evaluation on Public Relations Profession through Online Job Advertisements
Akdeniz iletişim
, sa.29, ss.104-118, 2018 (Hakemli Dergi)
Halkla İlişkilerin Stratejik Bir İşlevi Olarak Konu Yönetimi: Bir Havayolu Şirketinde Konu Yönetimi Analizi
ODÜ SOBİAD
, cilt.3, sa.8, ss.665-676, 2018 (Hakemli Dergi)
KAMULARIN DURUMSAL KURAMI BAĞLAMINDA STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLERDE KAMU SEGMENTLERİ: TÜRKİYE’DEKİ AKTİF, UYANMIŞ VE GİZLİ KAMULARIN PROFİLİ
e-gifder
, cilt.6, sa.2, ss.1073-1105, 2018 (Hakemli Dergi)
Kamuların Durumsal Kuramı Bağlamında Stratejik Halkla İlişkilerde Kamu Segmentleri: Türkiye’deki Aktif, Uyanmış ve Gizli Kamuların Profili
Egifder
, cilt.2, sa.6, ss.1073-1105, 2018 (Hakemli Dergi)
The Effect Of Image Repair Strategies On Corporate Reputation, Trust And Behavioral Intentions
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.519-527, 2017 (Hakemli Dergi)
the effect of image repair strategies on corporate reputation, trust and behavioral intentions
SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.7, sa.3, ss.519-527, 2017 (Hakemli Dergi)
the effect of image repair strategies on corporate reputation, trust and behavioral intentions
SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.7, sa.3, ss.519-527, 2017 (Hakemli Dergi)
STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLERDE UYGULAYICI ROLLERİ: DERS PROGRAMLARI ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME
SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, sa.15, ss.184-197, 2016 (Hakemli Dergi)
Farklı Paydaş Algılarının Eşzamanlı Ölçümü: Kolektif İtibar "Akademik Örgütlerin İç Paydaşları Üzerine Bir Araştırma"
Akdeniz İletişim
, sa.19, ss.45-59, 2013 (Hakemli Dergi)
An Analysis of Turkish Public Relations Textbooks from 1960 to 2010
GMJ: Mediterranean Edition
, sa.6, ss.15-22, 2011 (Hakemli Dergi)
An Analysis of Turkish Public Relations Textbooks from 1960 to 2010
Global Media Journal: Mediterranean Edition
, cilt.6, sa.2, ss.15-22, 2011 (Hakemli Dergi)
An Analysis of Turkish Public Relations Textbooks from 1960 to 2010
Global Media Journal: Mediterranean Edition
, cilt.6, sa.2, ss.15-22, 2011 (Hakemli Dergi)
Reaktif Halkla İlişkiler Stratejisi Olarak Örgütsel Söylemler Üzerinden Kirizde İmaj Düzeltme Stratejileri: Burger King
Akdeniz İletişim
, cilt.14, ss.1-22, 2010 (Hakemli Dergi)
Reaktif Halkla İlişkiler Stratejisi Olarak Örgütsel Söylemler Üzerinden Krizde İmaj Düzeltme Stratejileri: Burger King
Akdeniz İletişim
, sa.14, ss.1-22, 2010 (Hakemli Dergi)
Kurum İtibarının Bileşenleri Üzerine Bir Araştırma: Sağlık Hizmeti Üreten Bir Kamu Kurumunda İç Paydaşlar İtibarı Nasıl Algılıyor
Selçuk İletişim
, cilt.5, sa.2, ss.15-25, 2008 (Hakemli Dergi)
Corporate Reputation:Its Nature And the Measurement on the Corporate Components of Reputation
Corporate Communications: International Journal
, cilt.11, sa.1, ss.56-63, 2006 (Hakemli Dergi)
Sosyal Sorumluluk ve Etik
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.2, ss.143-152, 2005 (Hakemli Dergi)
Üniversite ve sivil toplum örgütleri arasında işbirliğine ilk adım: Kimliğimiz nasıl algılanıyor
Akdeniz İletişim Fak. Dergisi
, cilt.1, sa.2, 2004 (Hakemli Dergi)
Features of organizational culture in manufacturing organizations: A metaphorical analysis
Work Study
, cilt.52, sa.3, 2003 (Hakemli Dergi)
kurumsal imaj ve sembolik form olarak metaforlar
akdeniz iletişim
, sa.1, ss.252-255, 2003 (Hakemli Dergi)
İletişim Sistemi Olarak Örgüt Kültürü ve Metaforlarla Analizi
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.1, ss.371-394, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
HALKLA İLİŞKİLER MESLEĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME: ONLİNE İŞ İLANLARI NE DİYOR?
3rd International Media Studies Symposium, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018
HALKLA İLİŞKİLER ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
I. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.1
HALKLA İLİŞKİLER ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
I. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, ss.1
critisizing strategic public relations in teh context of practitioners roles, models and strategy levels
XIV european conference on social and behavioral sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, ss.117
An Evaluation on New and Changing Responsibilities of Strategic Public Relations in the Context of Organisational Strategy Levels
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Saraybosna, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.94
reflection of public relations practitioners role typologies into curriculum
VII. EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, Bükreş, Romanya, 11 - 13 Haziran 2015, ss.112
Stratejik Halkla İlişkiler Yaklaşımlarının Literatüre Yansımaları
1. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Kasım 2013, ss.343-348
THE POWER OF PUBLICS IN STRATEGIC PUBLIC RELATIONS: THE EFFECT OF SOCIAL MEDIA ON FORMATION OF PUBLICS
EUPRERA Congress, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012
Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Örgütsel Rolleri
Uluslararası Halkla ilişkiler Sempozyumu, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, ss.240-251
Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Örgütsel Rolleri
Uluslararası Halkla ilişkiler Sempozyumu, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, ss.240-251
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının İlköğretim Birinci Sınıf Aşamasındaki Öğrencilerin Sosyal İletişim Becerileri Üzerindeki Etkisine Yönelik Öğretmen Algılamaları
Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2007, ss.373-382
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının İlköğretim Birinci Sınıf Aşamasındaki Öğrencilerin Sosyal İletişim Becerileri Üzerindeki Etkisine Yönelik Öğretmen Algılamaları
Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2007, ss.373-382
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının İlköğretim Birinci Sınıf Aşamasındaki Öğrencilerin Sosyal İletişim Becerileri Üzerindeki Etkisine Yönelik Öğretmen Algılamaları
Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2007, ss.373-382
İlköğretim Aşamasındaki Çocukların Oyun İçinde Gelişen Sosyal İletişim Becerilerine Yönelik Ebeveyn Algılamaları
III. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2006, ss.177-187
İlköğretim Aşamasındaki Çocukların Oyun İçinde Gelişen Sosyal İletişim Becerilerine Yönelik Ebeveyn Algılamaları
III. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2006, ss.177-187
İlköğretim Aşamasındaki Çocukların Oyun İçinde Gelişen Sosyal İletişim Becerilerine Yönelik Ebeveyn Algılamaları
III. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2006, ss.177-187
Halkla ilişkiler Etiği Açısından Sosyal Sorumluluk
International Conferance in Communication and Media Studies: Ethics in Communication: Culture, Community, İdentity, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Mayıs 2004, ss.1
toplumsal misyonları açısından işbirliğine gitmesi beklenen örgütler için ilk adım: kimliğimiz nasıl algılanıyor
11. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2003, ss.623-624
Farklı Örgütlerde Kültürel Yapının Metaforlarla Analizi
8. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2000, ss.1
Metaforlarla Örgüt Kültürü Analizi, Otel İşletmelerinde Uygulamalı Bir Çalışma
6. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 1998, ss.1
Metaforlarla Örgüt Kültürü Analizi, Otel İşletmelerinde Uygulamalı Bir Çalışma
6. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Eskişehir, Türkiye
Servis Alanında Turizm Sektörü İnsan Gücü Talebi ile Turizm Meslek Yüksek Okullarının Karşılaştırılması
Uludağ Üniversitesi Örgün Turizm Eğitimi Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 1991, ss.1-10
Kitap & Kitap Bölümleri
halkla ilişkilerden stratejik halkla ilişkilere
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2019
stratejik halkla ilişkiler ve uygulamaları
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2019
stratejik halkla ilişkiler ve uygulamaları
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2017
Stratejik Halkla İlişkiler ve Uygulamaları
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2017
The Role of corporate reputation on trust and behavioral intentions: A study on a private health institution in Turkey
Trust in Communication Management, Okay A., Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.131-156, 2016
The Role of Corporate Reputation on Trust and Behavioral Intentions: A Study on a Private Health Institution in Turkey
Trust in Communication Management, Okay, Aydemir, Editör, Peter Lang, Frankfurt am Main, ss.131-156, 2016
Stratejik Halkla İlişkiler ve Uygulamaları
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2015
Stratejik Halkla İlişkilerde Planlama ve Programlama
Halkla İlişkilerde Strateji ve Planlama, Becerikli, s. , Editör, Atatürk Üniversitesi, Aöf Yayınları, Erzurum, ss.1-22, 2013
The Power of Publics in Strategic Public Relations.
Researcinhg the Changing Proffession of Public Relations, Okay, A., Carayol, V., Tench, R., Editör, P.I.E. Peter Lang Publishing, Inc., Brussels, ss.239-2254, 2013
The Power of Publics in Strategic Public Relations The Effect of Social Media on Formation of Publics
Researching the Changing Profession of Public Relations, Okay Aydemir, Carayol Valerie, Tench Ralph, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.239-254, 2013
Kurumsal İletişim ve Marka
Kurumsal İletişim Yönetimi Kitabı, Becerikli, S. , Editör, Atatürk Üniversitesi Aöf Yayınları, Erzurum, ss.1-20, 2012
Sosyal (Enterprise) Düzey Bir stratejinin Gerekçeleri ve Halkla İlişkilerin Stratejik Halkla İlişkilere Dönüşümü
Halkla İlişkilerden Stratejik Halkla İlişkilere, Karakaya Ç., Editör, Nobel, Ankara, ss.37-59, 2011
Özerklik Perspektifinden Stratejik Halkla İlişkiler
Halkla İlişkilerden Stratejik Halkla İlişkilere, Karakaya Ç., Editör, Nobel, Ankara, ss.107-118, 2011
Antalya’daki 4-5 Yıldızlı Otel ve Tatil Köylerinde Halkla İlişkiler Uygulamacılarının Profili
İstanbul Üniversitesi Halkla İlişkiler Kitabı, Okay, A. , Editör, İstanbul Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.106-119, 2003