Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

How to Teach English to Young Learners

İLTERG Conference, Antalya, Türkiye, 8 - 10 Nisan 2019, ss.89

Akdeniz Üniversitesinde Eğitim Gören Uluslararası Öğrencilerin Antalya İline Katkıları

1.Uluslararası Antalya Kent Ekonomisi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2018, ss.25

Akdeniz Üniversitesinde Eğitim Gören Uluslararası Öğrencilerin Antalya İline Katkıları

1.Uluslararası Antalya Kent Ekonomisi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2018, ss.25

Akdeniz Üniversitesinde eğitim gören uluslararası öğrencilerin Antalya iline katkıları

1.Uluslararası Antalya Kent Ekonomisi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2018, ss.25

EFL instructors' perspectives and implementations based on vocabulary teaching strategies

Türk Akademik Araştırmalar Kongresi Uluslararası Multidisipliner Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2018, ss.2

Effects of feedback for language teacher candidates

2nd International Black Sea Conference on Language and Education, Sinop, Türkiye, 21 - 22 Eylül 2018, ss.9

The effect of computer-based tests on students' writing performance

V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER2018), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.24

It is not difficult to motivate young language learners in class

WASET: ICERI ( 19th International Conference on Education, Research and Innovation, Prag, Çek Cumhuriyeti, 23 - 24 Mart 2017, ss.30

What is the influence of culture on young language learners?

The 2nd LITU CULI International Conference ELT unlimited, Bangkok, Tayland, 6 - 07 Ekim 2016, ss.12

How do mobility programs increase foreign university students’ intercultural awareness?

GLOBELT 2016 (An International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Nisan 2016, ss.569-574

Reflections of English teachers in terms of teacher development

International Conference on the use of the European Portfolio for Student Teachers of Language, Antalya, Türkiye, 11 - 15 Nisan 2016, ss.34

How do Mobility Programs Increase Foreign University Students' Intercultural Awareness?

International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language (GlobELT), Antalya, Türkiye, 14 - 17 Nisan 2016, cilt.232, ss.569-574 identifier

Language teacher candidates self-reflection on child language learning

Classroom Oriented Research, Konin, Polonya, 14 - 16 Ekim 2015, ss.47

The effect of authentic materials on 12th grade students attitudes om motivation in EFL classes

3rd ULEAD Congress (International Conference on Applied Linguistic), Çanakkale, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.5

How does technology affect language learning process at an early age?

GLOBELT 2015 (An International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language), Antalya, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, cilt.199, ss.311-316

Okul öncesi eğitimde çift dilli eğitim uygulamaları ve anadilin önemi

BAKEŞ( Batı Trakya Azınlığı Kültür ve Eğitim Şubesi), Gümülcine, Yunanistan, 28 - 30 Mart 2015, ss.2

How does technology affect language learning process at an early age?

Proceedings of the 1st GlobELT Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, Antalya, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, cilt.199, ss.311-316 identifier

Language teacher candidates’ point of view on language awareness through technology

V.European Conference on Social and Behavioral Sciences, Saint Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.32

The needs of young learners in EFL classes

ICERI 2013 International Conference, Sevila, İspanya, 17 - 20 Kasım 2013, ss.16

2013 İngilizce öğretmenlerinin ve öğretiminin sorunları

2. Ulusal Yabancı Dil Çalıştayı, Samsun, Türkiye, 8 - 09 Kasım 2013, ss.11-13

Polisiye İngilizce: Antalya polisinin mobil öğrenme deneyimleri

Akademik Bilişim, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Şubat 2013, ss.267

İngilizce öğretmenliği bölümü öğrencilerinin eğitim kavramına ilişkin görüşleri

WCCI Turkish Chapter 1st International Conference on Education, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2012, ss.42

Öğretmen yorumlarıyla İngilizce öğretim teknikleri

Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (Marmara Üniversitesi), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.40

Are you ready for teaching English to young learners?

2nd International Conference on Sharing Issiues in ELT, Eskişehir, Türkiye, 8 - 09 Nisan 2011, ss.30

Effective methods for children’s foreign language awareness

Awareness Matters. Language Culture Literacy, Kassel, Almanya, 25 - 28 Temmuz 2010, ss.22

Foreign second language learners and cultural awareness

Second Biennial World Conference on ‘Creating Global Cultural Peace-Strategies for Curriculum Development and Implementation, Antalya, Türkiye, 2 - 06 Eylül 2008, ss.7

Kız ve erkek öğrencilerin yabancı dil eğitimindeki dil becerilerindeki başarı düzeylerinin karşılaştırılması

Bir Bilim Katagorisi Olarak Kadın, Eskişehir, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2008, ss.5

İngilizce öğretmenliği bölümündeki öğrencilerin bölümlerine yönelik düşünceleri

Gazi Üniversitesi Ulusal Dil Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 24 Kasım 2007, ss.10-14

Mühendislik fakültesi öğrencilerinin özel amaçlı yabancı dil öğretimine yönelik düşünceleri

UMES. (Ulusal Teknik Eğitim Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu.), Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.12-14

The role of native speakers in EFL classrooms

8th International Conference on Education ( Athens Institute for Education and Research), Atina, Yunanistan, 25 - 28 Mayıs 2006, ss.9

Öğretmen yetiştirmede kalite sorunları/yabancı dil öğretim elemanı yetiştirme sorunları

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Çalıştayı, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Mart 2005, ss.8

How Much Peace Education Through ELT Course Books? (Ingilizce Kitaplarında Barıs Egitimine Ne Kadar Yer Veriliyor?)

11th Trennial World Conference on ‘Educating for a World View: Focus on Globalizing Curriculum and Instruction, Wollongong, Avustralya, 5 - 09 Temmuz 2004, sa.1845629, ss.86-87

How much peace education through ELT course books

11th Trennial World Conference on ‘Educating for a World View: Focus on Globalizing Curriculum and Instruction’ WCCI, Wollongong, Avusturya, 5 - 07 Temmuz 2004, ss.12

Reflections of Preparatory Class Curricula in Some Turkish Universities. (Bazı Türk Üniversitelerindeki Hazırlık Programlarının Yansımaları)

International Symposium on “The Common European Framework for Languages and Turkish Foreign Language Education, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2003, ss.42-43

Reflections of preparatory class curricula in some Turkish universities

International Symposium on “The Common European Framework for Languages and Turkish Foreign Language Education, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2003, ss.10

Why do we test writing skill in EFL classrooms?

1st International Symposium on Modern Approaches, Methods and ELT Problems, Isparta, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2002, ss.7 Sürdürülebilir Kalkınma

Contributions of pictures to the teaching of English as a foreign language

1st International Troy-Çanakkale Language Teaching and School Development. Foreign Language Teaching and Development on the Way to Europe, Çanakkale, Türkiye, 22 - 25 Temmuz 2002, ss.5

Kitap & Kitap Bölümleri

Constructivism and Language Learning

Contemporary Issues in ELT, Demirel, Ö, Editör, Pegem, Ankara, ss.30-37, 2019

Teaching Writing

Basics of ELT, İsmail Yaman, Emrah Ekmekçi, Müfit Şenel, Editör, Balckswan Publishing House, ss.281-293, 2019

Nonverbal Communication

Contemporary Issues in ELT, Özcan Demirel, Editör, Pegem Akademi, ss.23-35, 2019

Metrikler

Yayın

61

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

6

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

9

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları