Doç. Dr. AYŞEN COŞKUN ÇELEN


Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü

Tüketici Davranışları


WoS Araştırma Alanları: Çevre Çalışmaları, Sosyal Bilimler (Soc), İşletme, Ekonomi Ve İş, Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

E-posta: aysencoskun@akdeniz.edu.tr
İş Telefonu: +90 242 227 4400 Dahili: 3520
Fax Telefonu: +90 242 310 2252
Web: https://avesis.akdeniz.edu.tr/aysencoskun
Ofis: 207
Posta Adresi: Uygulamalı Bilimler Fakültesi Pazarlama Bölümü 07070 Konyaaltı/ANTALYA

Metrikler

Yayın

37

Atıf (WoS)

219

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

202

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

635

Proje

3

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Duyurular & Dokümanlar

Başarılı bir sunum için öneriler
Sunum
6.03.2018
Adım adım araştırma süreci
Ders Notu
28.02.2018

Hem nitel hem de nicel araştırmalarda araştırma sürecini anlatan bir döküman


Eğitim Bilgileri

2013 - 2015

2013 - 2015

Doktora

Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

2011 - 2013

2011 - 2013

Doktora

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama, Türkiye

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

Nevşehir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

2007 - 2008

2007 - 2008

Lisans

Universidad de Oviedo Instituto Universitario de la Empresa, Empreseriales, İspanya

2004 - 2008

2004 - 2008

Lisans

Ege Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

Yeşil satın alma niyetini belirleyen psikografik faktörler: Düşük ilgilenimli ürün örneği

Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme

2011

2011

Yüksek Lisans

Üreticilerin tersine lojistik faaliyetlerini etkileyen faktörler: Beyaz eşya sektöründe bir uygulama

Nevşehir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İspanyolca

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Unvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü

2022 - 2023

2022 - 2023

Doç. Dr.

Central Queensland University

2016 - 2020

2016 - 2020

Dr. Öğr. Üyesi

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü

2009 - 2016

2009 - 2016

Araştırma Görevlisi

Nevşehir Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2014 - 2015

2014 - 2015

Diğer

Deakin University, Deakin Business School, Marketing

2010 - 2011

2010 - 2011

Diğer

Universidad de Oviedo Instituto Universitario de la Empresa, Facultad De Economía Y Empresa, Empreseriales

Yönetimsel Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü

2016 - 2021

2016 - 2021

Bölüm Başkan Yardımcısı

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Pazarlama Bölümü

2016 - 2019

2016 - 2019

Yönetim Kurulu Üyesi

Akdeniz Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi

2015 - 2016

2015 - 2016

Bologna Eşgüdüm Komisyonu Üyesi

Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi

2009 - 2010

2009 - 2010

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Nevşehir Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Stratejik Sosyal Pazarlama

İleri Pazarlama Araştırmaları

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Pazarlama Araştırmalarında Çok Değişkenli Veri Analizi

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik

Hizmet Pazarlaması Yönetimi

Pazarlamada Çok Değişkenli Veri Analizi

Hizmet Pazarlaması

Lisans

Lisans

Pazarlama Araştırması I

Tüketici Davranışları

Pazarlama Araştırmaları

Pazarlama Araştırmaları

Marka ve İmaj Yönetimi

Pazarlama Araştırmalarında Veri Analizi

Hizmet ve İlişkisel Pazarlama

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

Kentsel Tarım ile Nasıl Birlikte Değer Yaratılır? Sidney Şehrinden Kentsel Tarım Uygulamaları

Coşkun Çelen A., Çelen G.

Yerel Yönetimler, Gıda Güvencesi ve Kentsel Tarım: Küresel ve Ulusal Seçenekler, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023, ss.1

2023

2023

How sustainable is your menu? Designing and assessing an interactive artefact to support chefs’ sustainable recipe- planning practices

Coşkun A., Genç H. U., Coşkun A.

6th ACM SIGCAS/SIGCHI Conference on Computing and Sustainable Societies, Cape-Town, Güney Afrika, 16 - 19 Ağustos 2023, ss.90-98 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Who goes hungry in Australia? Profiling food insecure individuals during COVID-19

Coşkun A., Amarakoon U.

Australian and New Zealand Marketing Academy , Perth, Avustralya, 5 - 07 Aralık 2022, ss.609-612, (Özet Bildiri)

2019

2019

Elektronik Atık Geri Dönüşüm Davranışının Motivasyon-Yetenek-Fırsat Modeli ile İncelenmesi

Yavuz M., Coşkun A.

2. Business and Organization Conference, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, ss.304-305, (Özet Bildiri)

2017

2017

"Bir varmış bir yokmuş" - Dijital hikaye anlatımının pazarlama eğitiminde kullanışması

COŞKUN A.

22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.1-25

2017

2017

Muhasebe eğitiminde inovasyon: Dijital hikaye anlatımı

Coşkun-Arslan M., COŞKUN A.

36. Türkiye Muhasebe Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2017, ss.1-25

2016

2016

A tale of two goods, green verses non-green: The effects of apathy and myopia on purchase intentions

COŞKUN A., Polonsky M., Vocino A.

American Marketing Association Marketing & Public Policy Conference, California, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 25 Haziran 2016, ss.1

2015

2015

Integrating apathy and myopia into a green purchase intentions model for low involvement products

COŞKUN A., Polonsky M., Vocino A.

Australian and New Zealand Marketing Academy Conference, Sydney, Avustralya, 30 Kasım - 02 Aralık 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2014

2014

The role of psycographic variables on green purchase intentions for a low involvement product

COŞKUN A.

Australian and New Zealand Marketing Academy Conference, Brisbane, Avustralya, 29 - 30 Kasım 2014, ss.10, (Özet Bildiri)

2011

2011

Barriers to Reverse Logistics Activities in SMEs: The Case of Nevşehir

COŞKUN A.

International Entrepreneurship Congress, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.13-23

2009

2009

Kültür Turizmi Açısından Kapadokya Destinasyonunun Algılanan İmajı

Çoban S., Güllü K., COŞKUN A., Dalkılıç F.

14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.405-416, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2019

2019

Sürdürülebilir Pazarlama

Coşkun A.

Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları - Vaka Analizleri İle -, Aysun Kahraman,Esra Güven, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1, 2019

2019

2019

Turkey's Antalya International Airport: Obtaining Green Organization Certification

COŞKUN A., AKAR N.

Green Behavior and Corporate Social Responsibility in Asia, Quoquab, F. & Mohammed, J., Editör, Emerald Publishing Limited, West Yorkshire, ss.81-88, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

WWF Turkey's Green Office Initiatives

COŞKUN A., AKAR N.

Green Behavior and Corporate Social Responsibility in Asia, Quoquab, F. & Mohammed, J., Editör, Emerald Publishing Limited, West Yorkshire, ss.47-55, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

Yeşil Tüketici Davranışı ve Sosyoloji

COŞKUN A.

Pazarlama ve Sosyoloji: İşletme ve Toplum İlişkisi, Ünsalan, M., Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, Ankara, ss.1, 2019

2018

2018

A Review of Factors Affecting Turkish Consumer Behaviour

DÖRTYOL İ. T., COŞKUN A., KİTAPCI O.

Marketing Management in Turkey (Marketing in Emerging Markets), Selcen Ozturkcan , Elif Yolbulan Okan, Editör, Emerald Publishing Limited, West Yorkshire, ss.105-139, 2018

2018

2018

A fuzzy multi-criteria evaluation based analysis of servicescape quality in hotel industry

Yalçın N., COŞKUN A., Bora B.

Academic Research In Social, Human and Administrative Sciences, Tanrıtanır, Bülent, Cercis; Özer, Sevilay, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.93-112, 2018

2017

2017

Understanding green attitudes

COŞKUN A.

Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing, Quoquab, F., Thurasamy, R. & Mohammad, J., Editör, Igı Global Publications, Hersey, ss.1-16, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar

Yayın Kurul Üyesi

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2016 - 2017

2016 - 2017

Academy of Marketing Science

Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Eylül 2018

Eylül 2018

Thinking

Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitap

Mart 2018

Mart 2018

3. Lisansüstü İşletme Öğrencileri Sempozyumu

Diğer Dergiler

Mart 2018

Mart 2018

AMA Summer Academic Conference

Diğer Dergiler

Şubat 2018

Şubat 2018

EMAC Annual Conference.

Diğer Dergiler

Aralık 2017

Aralık 2017

Business and Management: An International Journal

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2017

Mayıs 2017

Journal of Retailing and Consumer Services

SSCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2016

Şubat 2016

Academy of Marketing Conference

Diğer Dergiler

Aralık 2015

Aralık 2015

World Social Marketing Conference

Diğer Dergiler

Ağustos 2014

Ağustos 2014

Tourism Management

SSCI Kapsamındaki Dergi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Eylül 2019 - 01 Eylül 2019

01 Eylül 2019 - 01 Eylül 2019

BOR conference

Katılımcı

İzmir-Türkiye

01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018

01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018

8. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu

Katılımcı

İstanbul-Türkiye

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

23. Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Kocaeli-Türkiye

01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017

01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017

22. Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Trabzon-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

36. Muhasebe Eğitimi Sempozyumu

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

21. Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Kütahya-Türkiye

01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016

01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016

AMA Marketing&Public Policy Conference

Katılımcı

California-Amerika Birleşik Devletleri

01 Nisan 2016 - 01 Nisan 2016

01 Nisan 2016 - 01 Nisan 2016

GIKA

Katılımcı

Valencia-İspanya

01 Aralık 2014 - 01 Aralık 2014

01 Aralık 2014 - 01 Aralık 2014

Australia and New Zealand Marketing Academy Conference

Katılımcı

Brisbane-Avustralya

01 Haziran 2012 - 01 Haziran 2012

01 Haziran 2012 - 01 Haziran 2012

8th International Strategic Management Conference

Katılımcı

Barcelona-İspanya

01 Mart 2011 - 01 Mart 2011

01 Mart 2011 - 01 Mart 2011

International Entrepreneurship Congress

Katılımcı

İzmir-Türkiye

01 Ekim 2009 - 01 Ekim 2009

01 Ekim 2009 - 01 Ekim 2009

13. Pazarlama Kongresi

Katılımcı

Yozgat-Türkiye

Burslar

2022 - 2023

2022 - 2023

2219 Yurtdışı doktora sonrası araştırma bursu

TÜBİTAK

2017 - 2017

2017 - 2017

Erasmus

Diğer Resmi Kurumlar

2014 - 2015

2014 - 2015

2214-A Yurtdışı doktora sırası araştırma bursu

TÜBİTAK

2010 - 2010

2010 - 2010

Lisansüstü araştırma bursu

YÖK

2007 - 2008

2007 - 2008

Erasmus

Diğer Resmi Kurumlar

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 132

h-indeksi (WOS): 4

Jüri Üyelikleri

Aralık-2019

Aralık 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Akdeniz Üniversitesi

Mayıs-2019

Mayıs 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi

Haziran-2018

Haziran 2018

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Akdeniz Üniversitesi