Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
How are ad scepticism levels of young consumers shaped? Testing with simultaneous quantile regression analysis
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.11, sa.1, ss.66-80, 2023 (Hakemli Dergi)
A SYSTEMATIC REVIEW OF FLOW THEORY: THE STATE OF THE ART IN MARKETING
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.13, sa.26, ss.1238-1273, 2022 (Hakemli Dergi)
Türkiye’deki Pazarlama Yazınına Dair Bir İnceleme
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.161-172, 2021 (Hakemli Dergi)
Ad Skepticism: How Does Its Interaction with Ad-Related Factors Affect Persuasion? Role of Celebrity Endorser and Argument Quality
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.97-132, 2021 (Hakemli Dergi)
”Miraculous Formula”: Revealing Deep-Seated Feelings of Vulnerable Consumers Raised by Infant Formula Commercials
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.219-264, 2018 (Hakemli Dergi)
Müşteri Odaklılık ile Müşterilerin Bilgi ve Farkındalık Düzeyi Bazında Ülkelerin İnovasyon Yetenekleri ve İhracat Performansları Arasındaki İlişki
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.22, ss.187-204, 2018 (Hakemli Dergi)
Ayrıntılandırma Olasılığı Modeli ve Uygulama Alanları
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
, cilt.29, sa.2, ss.167-203, 2014 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, ss.83-104, 2011 (Hakemli Dergi)
A Content Analysis of Factors Affecting New Product Development Process
İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.87-100, 2010 (Hakemli Dergi)
Pazarlama literatüründe hizmet kalitesi kavraminin dünü ve bugünü
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.61-82, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
A Research on Cause and Brand Fit
6. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES AND INNOVATION CONGRESS, 25 - 26 Şubat 2023, ss.89
Covid-19 Salgını Döneminde Panik Satın Alma Davranışının Belirleyicileri
25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2021, ss.53-61
Müşteri Odaklılık ile Müşterilerin Bilgi ve Farkındalık Düzeyi Bazında Ülkelerin İnovasyon Yetenekleri ve İhracat Performansları Arasındaki İlişki
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.103-119
Customer Satisfaction in Airport Retailing
International Research Conference on Business and Economics, Semarang, Endonezya, 28 - 30 Haziran 2013, ss.44-54
Üniversite Öğrencilerinin Cep Telefonu Operatörü Değiştirme Niyeti
16. Ulusal Pazarlama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2011, ss.120-125
Attitudes of Consumers towards Private Label Products
20th Annual World Business Congress, Poznan, Polonya, 3 - 07 Temmuz 2011, ss.140-145
Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, ss.95-109
A Descriptive Study of Determinants Concerning Physician Preference of Pharmaceutical Marketing
Ankara University International Conference on Marketing and Entrepreneurship, Antalya, Türkiye, 6 - 09 Nisan 2009, ss.828-836
Corporate Social Responsibility: Cases in Turkey
Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2007, ss.906-914
Kitap & Kitap Bölümleri
Pazarlamada Yeni Bir Değer Yaratma Aracı: Açık İnovasyon
Gazi Kitabevi, 2023
To Believe or Not to Believe: A Review of Ad Skepticism
Social Sciences Researches in the Globalizing World, Recep Efe, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.813-821, 2018
Uluslararası Pazarlarda Ürün
Uluslararası Pazarlama, Aksoy, Ş., Barış, G., Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınevi, Eskişehir, ss.92-108, 2013