SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
How are ad scepticism levels of young consumers shaped? Testing with simultaneous quantile regression analysis
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.11, sa.1, ss.66-80, 2023 (Hakemli Dergi)
A SYSTEMATIC REVIEW OF FLOW THEORY: THE STATE OF THE ART IN MARKETING
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.13, sa.26, ss.1238-1273, 2022 (ESCI)
Türkiye’deki Pazarlama Yazınına Dair Bir İnceleme
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.161-172, 2021 (Hakemli Dergi)

Ad Skepticism: How Does Its Interaction with Ad-Related Factors Affect Persuasion? Role of Celebrity Endorser and Argument Quality
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.97-132, 2021 (Hakemli Dergi)
Müşteri Odaklılık ile Müşterilerin Bilgi ve Farkındalık Düzeyi Bazında Ülkelerin İnovasyon Yetenekleri ve İhracat Performansları Arasındaki İlişki
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.22, ss.187-204, 2018 (Hakemli Dergi)
Ayrıntılandırma Olasılığı Modeli ve Uygulama Alanları
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
, cilt.29, sa.2, ss.167-203, 2014 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, ss.83-104, 2011 (Hakemli Dergi)
A Content Analysis of Factors Affecting New Product Development Process
İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.87-100, 2010 (Hakemli Dergi)
Pazarlama literatüründe hizmet kalitesi kavraminin dünü ve bugünü
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.61-82, 2009 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
A Research on Cause and Brand Fit
6. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES AND INNOVATION CONGRESS, 25 - 26 Şubat 2023, ss.89
Covid-19 Salgını Döneminde Panik Satın Alma Davranışının Belirleyicileri
25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2021, ss.53-61

Müşteri Odaklılık ile Müşterilerin Bilgi ve Farkındalık Düzeyi Bazında Ülkelerin İnovasyon Yetenekleri ve İhracat Performansları Arasındaki İlişki
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.103-119
Customer Satisfaction in Airport Retailing
International Research Conference on Business and Economics, Semarang, Endonezya, 28 - 30 Haziran 2013, ss.44-54
Üniversite Öğrencilerinin Cep Telefonu Operatörü Değiştirme Niyeti
16. Ulusal Pazarlama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2011, ss.120-125
Attitudes of Consumers towards Private Label Products
20th Annual World Business Congress, Poznan, Polonya, 3 - 07 Temmuz 2011, ss.140-145
Türkiye’de Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Düşünce Okullarına Göre Sınıflandırılması
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, ss.95-109
A Descriptive Study of Determinants Concerning Physician Preference of Pharmaceutical Marketing
Ankara University International Conference on Marketing and Entrepreneurship, Antalya, Türkiye, 6 - 09 Nisan 2009, ss.828-836
Corporate Social Responsibility: Cases in Turkey
Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2007, ss.906-914

Kitaplar
Pazarlamada Yeni Bir Değer Yaratma Aracı: Açık İnovasyon
Gazi Kitabevi, 2023
To Believe or Not to Believe: A Review of Ad Skepticism
Social Sciences Researches in the Globalizing World, Recep Efe, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.813-821, 2018
Uluslararası Pazarlarda Ürün
Uluslararası Pazarlama, Aksoy, Ş., Barış, G., Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınevi, Eskişehir, ss.92-108, 2013