Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

AMBALAJ TASARIMLARINDA GÖRSEL İLETİŞİM ÖĞELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞINDAKİ ROLÜ MEYVE SUYU ÜRÜNLERİ ÖRNEĞİ

1. Uluslararası İletişim, Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi, 24 - 25 Mart 2016

AMBALAJ TASARIMLARINDA GÖRSEL İLETİŞİM ÖĞELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞINDAKİ ROLÜ: MEYVE SUYU ÜRÜNLERİ ÖRNEĞİ

1. Uluslararası İletişim, Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2016, ss.1

Ambalaj Tasarımında Görsel İletişim Öğelerinin Satın Alma Davranışındaki Rolü: Meyve Suyu Ürünleri Örneği

1. Uluslararası İletişim, Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2016, ss.1

Meyve Suyu Tüketimi Konusunda Toplumsal Bilinç Düzeyi ve Optimum Ürün Tasarımının Analizi:Antalya İli Örneği

1. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2015, ss.1

Meyve Suyu Tüketimi Konusunda Toplumsal Bilinç Düzeyi ve Optimum Ürün Tasarımının Analizi:Antalya İli Örneği

1. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2015, cilt.1, sa.1, ss.49-52

Meyve Suyu Tüketimi Konusunda Toplumsal Bilinç Düzeyi ve Optimum Ürün Tasarımının Analizi:Antalya İli Örneği

1. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2015, cilt.1, sa.1, ss.1

Food Security Conscience Level Of Consumers And its Factors Affecting Fish Consumption In Turkey: The Case Of Antalya

24th International Scientific-Expert Conference of Agriculture and Food Industry, Sarajevo, Bosna-Hersek, 25 - 28 Eylül 2013, cilt.1, sa.2, ss.101-103 Sürdürülebilir Kalkınma

An Investigation on The Place and Importance of Total Quality in Sports Management

Global Business and Technology Association (GBATA) 11. International Conference, Business Strategies and Technological Innovations For Sustainable Development: Creating Global Prosperity For Humanity, Prague, Çek Cumhuriyeti, 7 - 11 Temmuz 2009, ss.1247-1253

The Place and Importance of Wholesale Markets in Fishery Products Marketing

Aquaculture Europe 2008, Resource Management Natural, Human and Material Resources for the Sustainable Development of Aquaculture, Krakow, Polonya, 15 - 18 Eylül 2008, sa.37, ss.700-701 Sürdürülebilir Kalkınma

AB'ye Uyum Sürecinde Su Ürünleri Sektörünün Ekonomideki Yeri ve Pazarlaması

VIII. Tarım Ekonomisi Kongresi, Bursa, Türkiye, 25 - 28 Haziran 2008, ss.359-371

Kitap & Kitap Bölümleri

Avrupa Birliği’nde Tarım Sektörü ve Politikaları

21.Yüzyılda AVRUPA: Riskler, Fırsatlar, Yeni Politik Tartışmalar, İZOL,R.,ATVUR,S.,ÖZTÜRK,T., Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.217-237, 2016

İşletmenin Pazarlama Fonksiyonu

İşletme Yönetimi, EKİCİ K. M., Editör, Yargı Yayınevi, Ankara, ss.159-191, 2013

Doğrudan Pazarlama

Pazarlama İlkeleri, YILMAZ S., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.232-242, 2009

Milli Gelir

Makro İktisat, İLERİ H., TÜRKOĞLU M., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.17-44, 2008

Avrupa Birliği ve Türkiye'de Çevre Yardımları

AVRUPA BİRLİĞİ MÜKTESEBATINDA DEVLET YARDIMLARI ve TÜRKİYE'NİN UYUMU, ERDEM M. Ş., Editör, Orkun&Ozan Medya Hizmetleri, Antalya, ss.457-464, 2004

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

34

Proje

7

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları