Öğr. Gör. MUSTAFA KİREMİTÇİOĞLU


Serik Gülsün-Süleyman Süral Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Böl.

Halkla İlişkiler ve Tanıtım


WoS Araştırma Alanları: Temel Bilimler (Sci), Sosyal Bilimler Genel, Bilgi Bilimi Ve Kütüphane Bilimi, Psikoloji Psikoloji, Psikoloji, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Davranış Bilimleri, Kitle İletişimi ve Araçları, Gazetecilik, Halkla İlişkiler, Reklamcılık ve Tanıtım, İletişim Bilimleri

Eğitim Bilgileri

2010 - 2012

2010 - 2012

Yüksek Lisans

Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Radyo Televizyon Ve Sinema Ana Bilim Dalı İletişim Bilimleri Bilim Dalı, Türkiye

1990 - 1994

1990 - 1994

Lisans

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik, Türkiye

Yaptığı Tezler

2012

2012

Yüksek Lisans

Teknolojik İçerikli Televizyon Reklamlarının Tüketici Davranışı Üzerine etkisi:Akdaeniz Üniversitesi Örneği Sürdürülebilir Kalkınma

Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri Bilim Dalı

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Davranış Bilimleri

Kitle İletişimi ve Araçları

Gazetecilik

Halkla İlişkiler

Reklamcılık ve Tanıtım

İletişim Bilimleri

Yönetimsel Görevler

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksekokul Müdürü

Akdeniz Üniversitesi, Serik Gülsün Süleyman Süral Meslek Yüksekokulu

Verdiği Dersler

Ön Lisans

Ön Lisans

YEREL BASIN VE HABER AJANSLARI

HABER TOPLAMA VE YAZMA TEKNİKLERİ

DAVRANIŞ BİLİMLERİ

Sağlık Kurumlarında İletişim ve Halkla İlişkiler

İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI

PAZARLAMA İLKELERİ

PROTOKOL VE SOSYAL DAVRANIŞ KURALLARI

Halkla İlişkiler

HALKLA İLİŞKİLER VE İNTERNET

İLETİŞİM HUKUKU

SAĞLIK KURUMLARINDA İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

PAZARLAMA İLETİŞİMİ

MEDYA PLANLAMASI

GENEL İLETİŞİM

GİRİŞİMCİLİK

SPONSORLUK

FOTOĞRAFÇILIK

ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

KAMU YÖNETİMİ

FOTOĞRAFLA BELGELEME

REKLAMCILIĞA GİRİŞ

SİYASAL İLETİŞİM

HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ

GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI

GENEL VE TEKNİK İLETİŞİM

YENİ PAZARLAMA TEKNİKLERİ

REKLAM KAMPANYALARI

MARKET PAZARLAMACILIĞI

PAZARLAMADA İLETİŞİM

KONUŞMA EĞİTİMİ