KENT MARKA İMAJI OLUŞUMUNDA ETKİLİ UNSURLARIN ÖNEM VE YETERLİLİK DERECELERİNİN KONYA AÇISINDAN İNCELENMESİ


ÖZİLHAN ÖZBEY D., HACI HALİL B.

THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH, cilt.8, sa.39, ss.923-932, 2015 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 8 Sayı: 39
  • Basım Tarihi: 2015
  • Dergi Adı: THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
  • Derginin Tarandığı İndeksler: ERIC (Education Resources Information Center), Index Islamicus, Linguistic Bibliography, Linguistics & Language Behavior Abstracts, MLA - Modern Language Association Database, Political Science Complete, Sociological abstracts, Worldwide Political Science Abstracts
  • Sayfa Sayıları: ss.923-932
  • Akdeniz Üniversitesi Adresli: Hayır