D. ÖZİLHAN ÖZBEY And B. HACI HALİL, "KENT MARKA İMAJI OLUŞUMUNDA ETKİLİ UNSURLARIN ÖNEM VE YETERLİLİK DERECELERİNİN KONYA AÇISINDAN İNCELENMESİ," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.8, no.39, pp.923-932, 2015
ÖZİLHAN ÖZBEY, D. And HACI HALİL, B. 2015. KENT MARKA İMAJI OLUŞUMUNDA ETKİLİ UNSURLARIN ÖNEM VE YETERLİLİK DERECELERİNİN KONYA AÇISINDAN İNCELENMESİ. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.8, no.39 , 923-932.
ÖZİLHAN ÖZBEY, D., & HACI HALİL, B., (2015). KENT MARKA İMAJI OLUŞUMUNDA ETKİLİ UNSURLARIN ÖNEM VE YETERLİLİK DERECELERİNİN KONYA AÇISINDAN İNCELENMESİ. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.8, no.39, 923-932.
ÖZİLHAN ÖZBEY, DERYA, And BAŞER HACI HALİL. "KENT MARKA İMAJI OLUŞUMUNDA ETKİLİ UNSURLARIN ÖNEM VE YETERLİLİK DERECELERİNİN KONYA AÇISINDAN İNCELENMESİ," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.8, no.39, 923-932, 2015
ÖZİLHAN ÖZBEY, DERYA Ö. And HACI HALİL, BAŞER H. . "KENT MARKA İMAJI OLUŞUMUNDA ETKİLİ UNSURLARIN ÖNEM VE YETERLİLİK DERECELERİNİN KONYA AÇISINDAN İNCELENMESİ." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.8, no.39, pp.923-932, 2015
ÖZİLHAN ÖZBEY, D. And HACI HALİL, B. (2015) . "KENT MARKA İMAJI OLUŞUMUNDA ETKİLİ UNSURLARIN ÖNEM VE YETERLİLİK DERECELERİNİN KONYA AÇISINDAN İNCELENMESİ." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.8, no.39, pp.923-932.
@article{article, author={DERYA ÖZİLHAN ÖZBEY And author={BAŞER HACI HALİL}, title={KENT MARKA İMAJI OLUŞUMUNDA ETKİLİ UNSURLARIN ÖNEM VE YETERLİLİK DERECELERİNİN KONYA AÇISINDAN İNCELENMESİ}, journal={THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH}, year=2015, pages={923-932} }