Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kültür Turizmi Bağlamında Geleneksel Türk El Sanatları Ürünlerinin Coğrafi İşaretlerle Korunması
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.12, sa.62, ss.1536-1549, 2019 (Hakemli Dergi)
Finansal Durum, Mutluluk ve Umut(suzluk): Üniversite Öğrencilerinde Bir Uygulama
Social Sciences Studies Journal (SSSJournal)
, cilt.4, sa.23, ss.4731-4741, 2018 (Hakemli Dergi)
FİNANSAL DURUM, MUTLULUK VE UMUT(SUZLUK): ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE BİR UYGULAMA
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal)
, cilt.4, sa.23, ss.4731-4741, 2018 (Hakemli Dergi)
Müşteri Odaklılık ile Müşterilerin Bilgi ve Farkındalık Düzeyi Bazında Ülkelerin İnovasyon Yetenekleri ve İhracat Performansları Arasındaki İlişki
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.22, ss.187-204, 2018 (Hakemli Dergi)
Müşteri Odaklılık ile Müşterilerin Bilgi ve Farkındalık Düzeyi Bazında Ülkelerin İnovasyon Yetenekleri ve İhracat Performansları Arasındaki İlişki
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.22, ss.187-204, 2018 (Hakemli Dergi)
Antalya Uluslararası Havalimanı Simülasyon Modeli İle Bir Kuyruk Problemi
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Fen ve Mühendislik Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.50-62, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkiye’deki Kamu Spotlarının İçerik Analizi Yöntemi ile İncelenmesi
BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL
, cilt.8, sa.3, ss.575-589, 2017 (Hakemli Dergi)
Analyzing Efficiencies and Total Factor Productivities of Star Alliance Member Airlines
The Online Journal of Science and Technology
, cilt.6, sa.1, ss.5-12, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Doğrudan Yabancı Yatırımcıların Yer Seçimi: Güncel Yabancı Çalışmalarda Ele Alınan Faktörler ve Analizlerde Kullanılan Yöntemler Üzerine Keşifsel Bir Araştırma
7th International Conference on Business Administration (ICBA), Çanakkale, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.1-13
Müşteri Odaklılık ile Müşterilerin Bilgi ve Farkındalık Düzeyi Bazında Ülkelerin İnovasyon Yetenekleri ve İhracat Performansları Arasındaki İlişki
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.103-119
Müşteri Odaklılık ile Müşterilerin Bilgi ve Farkındalık Düzeyi Bazında Ülkelerin İnovasyon Yetenekleri ve İhracat Performansları Arasındaki İlişki
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.103-119
Consumer Clusters Based on Health and Price Consciousness
International Academic Research Conference on Marketing &Tourism, Paris, Fransa, 1 - 03 Temmuz 2016