Akademik Unvanlar
-
2019 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2017 - 2019 Doç. Dr.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2008 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2014 - 2015 Araştırmacı
University of California, Santa Barbara, Faculty Of Education, Department Of Counseling, Clinical And School Psychology
-
2010 - 2010 Araştırmacı
Sigmund Freud Üniversitesi, Psychology, Psychotherapy Science
Yönetimsel Görevler
-
2020 - Devam Ediyor Merkez Müdürü
Akdeniz Üniversitesi, PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
-
2016 - 2018 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2015 - 2017 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2006 - 2016 Ankara Merkezi Başkanı
Mesleki Dernek, Dünya Pozitif Psikoterapi Derneği, Merkezler
-
2000 - 2008 Psikolojik Danışman
Üniversite, Başkent Üniversitesi, Psikolojik Danışma ve Rehberlik Merkezi
Verdiği Dersler
-
Lisans Aile Danışmanlığı
-
Lisans Pozitif Psikoloji
-
Lisans Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması 2
-
Doktora Pozitif Psikoloji ve Psikoterapi Uygulamaları
-
Lisans Psikolojik Danışma Becerileri
-
Lisans Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması 1
-
Lisans Psikolojik Danışma İlke ve Teknikleri
-
Yüksek Lisans Psikolojik Danışma Kuramları
Yönetilen Tezler
-
Üniversite Öğrencilerinin Siber Flört Şiddetine Maruz Kalma ve Uygulama Durumlarının Duygu Düzenleme Güçlüğü ve Bilgece Farkındalık ile İlişkisinin İncelenmesi
Sarı T. (Danışman)
D.GENÇASLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Üniversite öğrencilerinin romantik ilişkilerinde psikolojik saldırganlığa uğrama ve başvurmalarının öz şefkat, suçluluk ve utanç ile ilişkisinin incelenmesi
Sarı T. (Danışman)
Ö.ÇIPLAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Covid-19 salgın döneminde okul psikolojik danışmanlarında travma sonrası büyüme: Bilinçli farkındalık ve acının dönüştürücü gücünün rolü
Sarı T. (Danışman)
A.UĞUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
İlkokul öğrencilerinin annelerine yönelik hazırlanan cinsel gelişim eğitimi programının etkililiğinin sınanması
Sarı T. (Danışman)
E.KAYABAŞI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Ergenlerde karakter güçleri ile zorbalık arasındaki ilişkinin incelenmesi
Sarı T. (Danışman)
E.GÜLBAHAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Okul psikolojik danışmanlarında öz duyarlılık ile tükenmişlik arasındaki ilişkide umudun aracı rolünün incelenmesi
Sarı T. (Danışman)
K.DÖNMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Risk grubu altındaki ergenlere yönelik psikolojik sağlamlık psikoeğitim programının etkililiğinin incelenmesi
Sarı T. (Danışman)
P.TOPCUOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Ergenlere yönelik öz-şefkat geliştirme programının öz-şefkat, kendine şefkat vermekten korkma ve öznel iyi oluş üzerindeki etkililiğinin incelenmesi
Sarı T. (Danışman)
M.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Ergenlerde anne baba tutumu ile öznel iyi oluş arasındaki ilişkinin incelenmesi
Sarı T. (Danışman)
İ.ÖZKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Üniversite öğrencilerinin ihtiyaç doyumu ve öznel iyi oluş düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
Sarı T. (Danışman)
U.KERMEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Üniversite öğrencilerinin yaşam doyum düzeyi ve öz duyarlık düzeyinin bazı demografik değişkenler açısından incelenmesi
Sarı T. (Danışman)
F.DİLEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011