Eğitim Bilgileri
2012 - 2018
2012 - 2018Doktora
Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim Abd, Türkiye
2012 - 2017
2012 - 2017Doktora
Sakarya Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Türkiye
2010 - 2012
2010 - 2012Yüksek Lisans
Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Doktora
Üç Boyutlu Sanal Ortamlar ve Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Öğrenme Başarısı Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim Abd
2017
2017Doktora
3 Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamında Probleme Dayalı Öğrenmenin, Kavramsal Anlama ve Problem Çözmeye Dayalı Öğrenme Performansı Üzerindeki Etkisi
Sakarya Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2012
2012Yüksek Lisans
Araştırmaya Dayalı Öğrenme Topluluğu Modeli ile Öğretmen Adaylarının Öğrenme Ortamı Olarak Facebook Kullanımı
Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2017 - 2019
2017 - 2019Araştırma Görevlisi Dr.
Necmettin Erbakan Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2011 - 2017
2011 - 2017Araştırma Görevlisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Comparison of the effects of PBL in 3D virtual environment and F2F on learning and spatial skills
KÜÇÜK AVCI Ş., AKGÜN Ö. E., Balkan - Kıyıcı F.
Education and Information Technologies
, cilt.29, sa.17, ss.23121-23154, 2024 (SSCI)
2022
2022The Effects of the Covid-19 Pandemic on Distance Education in Higher Education: A Bibliometric Analysis Study Učinci COVID-19 pandemije na obrazovanje na daljinu u visokom obrazovanju: bibliometrijsko istraživanje
KÜÇÜK AVCI Ş., Topal M., İstanbullu A.
Croatian Journal of Education
, cilt.24, sa.2, ss.457-488, 2022 (SSCI)
2019
2019The Effect of Three Dimensional Virtual Environments and Augmented Reality Applications on The Learning Achievement: A Meta-Analysis Study
Avci S. K., Coklar A. N., Istanbullu A.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.44, sa.198, ss.149-182, 2019 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Investigation of University Students’ Problematic Social Media Use in Terms of Various Variables Üniversite Öğrencilerinin Problemli Sosyal Medya Kullanımının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
TOPAL M., KÜÇÜK AVCI Ş., İSTANBULLU A.
Milli Egitim
, cilt.53, sa.244, ss.2013-2044, 2024 (Scopus)
2021
2021Covid-19 effects on distance education in higher education: A comparison withbibliometric analysis before Covid-19 pandemic and the Covid-19 pandemicperiods
Topal M., İstanbullu A., Küçük Avcı Ş.
Journal of Educational Technology and Online Learning , cilt.4, sa.4, ss.864-879, 2021 (Hakemli Dergi)
2017
2017Augmented Reality in Turkey with Researchers’ Comments for Educational Use: Problems, Solutions and Suggestions
AKGÜN Ö. E., İSTANBULLU A., KÜÇÜK Ş.
Journal of Education and Training Studies , cilt.5, sa.11, ss.201-218, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
20162009 2013 Yılları Arasında Uzaktan Eğitim Dergilerinde Yayınlanan Makalelerin Yöntemsel Açıdan İncelenmesi
BABUR A., KİPER A., ÇUKURBAŞI B., ALBAYRAK ÖZER E., TONBULOĞLU İ., KÜÇÜK Ş., et al.
Sakarya University Journal of Education , 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015Facebook Zorbalığı ve Mağduriyeti Ölçeklerinin Türkçeye Uyarlanması
KÜÇÜK Ş., ŞAHİN İ.
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.16, sa.1, ss.55-70, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014Sözel veya Görsel Baskın Öğrenme Stilini Belirleme Ölçeği Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
AKGÜN Ö. E., KÜÇÜK Ş., ÇUKURBAŞI B., TONBULOĞLU İ.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2014 (Hakemli Dergi)
2013
2013FROM THE PERSPECTIVE OF COMMUNITY OF INQUIRY FRAMEWORK AN EXAMINATION OF FACEBOOK USES BY PRE SERVICE TEACHERS AS A LEARNING ENVIRONMENT
KÜÇÜK Ş., ŞAHİN İ.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.12, sa.2, ss.142-156, 2013 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
2023Ciddi oyun değerlendirme: Bir rubrik geliştirme çalışması
Küçük Avcı Ş., İstanbullu A., Topal M.
EDU Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.294-295
2021
2021Covid-19 Effects on Distance Education in Higher Education: A Comparison with Bibliometric Analysis Before and After the Covid-19 Pandemic.
İstanbullu A., Topal M., Küçük Avcı Ş.
International Conference on Educational Technology and Online Learning , 22 - 24 Eylül 2021, ss.48
2019
2019Öğretmen Adaylarının Akademik Tükenmişlik Durumu ve Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
İstanbullu A., Topal M., KÜÇÜK AVCI Ş.
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.169, (Özet Bildiri)
2019
2019Halk Eğitim Merkezinde Eğitim Alan Kursiyerlerin Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
KÜÇÜK AVCI Ş., İstanbullu A., Topal M.
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.485
2018
2018Dijital Bağımlılıkta Aile Tutumu Faktörü
KÜÇÜK AVCI Ş., İstanbullu A.
Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1654-1656, (Özet Bildiri)
2018
2018Bağımlılık Üzerine Farkındalık: Dijital Teknoloji Bağımlılığı
İstanbullu A., KÜÇÜK AVCI Ş.
Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1652-1653, (Özet Bildiri)
2017
2017Developing the digital technology addiction scale and its validity and its reliability study
KÜÇÜK Ş., İstanbullu A.
Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, 8 - 10 Aralık 2017, ss.159
2017
2017Mobil Öğrenmenin K-12 Eğitiminde Kullanım Durumu
İstanbullu A., KÜÇÜK Ş.
II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (INES-2017), 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Analyzing The Effect Of 3d Virtual Worlds On Academic Achievement: A Meta-Analysis Study
KÜÇÜK Ş., COKLAR A. N.
II. International Academic Research Congress, 18 - 21 Ekim 2017, ss.73, (Özet Bildiri)
2016
2016Problem Tabanlı Öğrenme Yaklaşımlı 3 Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamının Geliştirilmesi ve Pilot Uygulama Sonuçları
KÜÇÜK AVCI Ş., Akgün Ö. E., Balkan Kıyıcı F.
1. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.489, (Özet Bildiri)
2015
2015The Effect of Mobile Technology Use in Education A Meta Analysis Study World Academy of Science
KÜÇÜK Ş., KÖK A., ŞAHİN İ.
International Journal of Educational and Pedagogical Sciences, 23 - 24 Ocak 2015, (Özet Bildiri)
2014
2014Akademik Araştırmacıların Arttırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Eğitimde Kullanılmasına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
BABUR A., Akgün Ö. E., KÜÇÜK AVCI Ş.
8th. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014
2014
2014Çevrimiçi ve Karma Öğrenmenin Sosyal, Bilişsel ve Öğretimsel Bulunuşluğa Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması.
KÜÇÜK AVCI Ş., Akgün Ö. E., BABUR A.
8th. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2013
2013Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Eğitsel Web Sayfası Standartları Hakkındaki Görüşleri
İşman A., KÜÇÜK Ş., ŞAHİN İ.
International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2013, ss.146-157, (Tam Metin Bildiri)
2013
2013Using 5E or 7E Teaching Model as an Instructional Design Model
İşman A., KÜÇÜK AVCI Ş., ŞAHİN İ.
13th International Educational Technology Conference, Kuala Lumpur, Malezya, 13 - 15 Mayıs 2013, ss.1376-1381
2011
2011Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının fatih projesi hakkındaki görüşlerinin değerlendirilmesi
DEMİRER V., SABAN A., KÜÇÜK Ş., ŞAHİN i.
11th International Technology Education Conference, 25 - 27 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
2011Pre-Service Elementary Mathematics and Social Studies Teachers’ Attitudes, Experiences and Self-Efficacy Towards Computer
KÜÇÜK Ş., KIYICI M., İşman A.
11th International Technology Education Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.826-831
Kitaplar
2022
2022Çevrimiçi Öğrenme Araçları
KÜÇÜK AVCI Ş., İSTANBULLU A.
Öğretim Teknolojilerinde Web Araçları Uygulamalar, Araştırmalar ve Eğilimler, Barış Çukurbaşı, Emre Çam, Mübin Kıyıcı, Editör, Pegem Akademi, ss.1-638, 2022
2020
2020Üç Boyutlu Sanal Ortamlarda Probleme Dayalı Öğrenme
KÜÇÜK AVCI Ş., Akgün Ö. E., Balkan Kıyıcı F.
Öğretimde Yaklaşımlar ve Eğitime Yansımaları, Saracaloğlu S., Akkoyunlu, B., Gökdaş, İ., Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.469-488, 2020
Desteklenen Projeler
2025 - 2028
2025 - 2028Sınıf öğretmenlerinin dijital dayanıklılık ve dijital dayanıklılık özyeterliklerini güçlendirmek: Risk temelli destek sistemi geliştirilmesi ve değerlendirilmesi
TÜBİTAK Projesi
Küçük Avcı Ş.
2015 - 2017
2015 - 2017Problem Tabanlı Öğrenme Yaklaşımlı 3 Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamının Geliştirilmesi Uygulanması ve Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Akgün Ö. E.(Yürütücü), Küçük Avcı Ş.
2013 - 2014
2013 - 2014