SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
“Evaluation of Problem Based Learning Including Anatomy, Physical Medicine and Rehabilitation and Neurology Learning Goals by Students,”
4 th Asian-Pasific Iİntenational Congress of Anatomists, Aydın, Türkiye, 01 Eylül 2005, ss.247
13. Sindel M, Senol Y, Dora B, Cubukcu S, Gurpinar E, “Evaluation of Problem Based Learning Including Anatomy, Physical Medicine and Rehabilitation and Neurology Learning Goals by Students,” Kuşadası, Turkey, 247, 2005
4 th Asian-Pasific Iİntenational Congress of Anatomists, Aydın, Türkiye, 01 Eylül 2005, ss.247
“Evaluation of Problem Based Learning Including Anatomy, Physical Medicine and Rehabilitation and Neurology Learning Goals by Students,” Kuşadası, Turkey, 247, 2005
4 th Asian-Pasific Iİntenational Congress of Anatomists, Aydın, Türkiye, 01 Eylül 2005, ss.247
13. Sindel M, Senol Y, Dora B, Cubukcu S, Gurpinar E, “Evaluation of Problem Based Learning Including Anatomy, Physical Medicine and Rehabilitation and Neurology Learning Goals by Students,” Kuşadası, Turkey, 247, 2005
4 th Asian-Pasific Iİntenational Congress of Anatomists, Aydın, Türkiye, 01 Eylül 2005, ss.247
Ropivacaine bağlı tosik Nöropati: olgu sunumu
TARK 2004, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Aralık 2004, cilt.1, ss.29
Anatomic Approach To Soft Tissue Injection Applications of The Upper Limb
Sixth International Symposium of Clinical Anatomy, Varna-Bulgaria, 8 - 10 Ekim 2004
Alt ekstremitede yumuşak doku enjeksiyon uygulamalarına anatomik yaklaşım
VIII. Ulusal Anatomi Kongresi, Konya, Türkiye, 26 - 30 Ağustos 2004
Meralgia Parestetika: Kardiak Kateterizasyonun Nadir Bir Komplikasyonu(Olgu sunumu)
7.Ulusal Ağrı Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2004, ss.100
Yeni Öğrenci Değerlendirme Teknikleri Hakkında Verilen Bir Kursun Etkinliği
III. ULUSAL TIP EĞİTİMİ KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, ss.176
Yeni Öğrenci Değerlendirme Teknikleri Hakkında Verilen Bir Kursun Etkinliği
III. ULUSAL TIP EĞİTİMİ KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, ss.176
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem I Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenim Uygulamaları Konusundaki Memnuniyetleri
III. ULUSAL TIP EĞİTİMİ KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, ss.124
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem I Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenim Uygulamaları Konusundaki Memnuniyetleri
III. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi,, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, ss.124
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Probleme Dayalı Öğrenim Uygulamaları
III. ULUSAL TIP EĞİTİMİ KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, ss.93
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem I Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenim Uygulamaları Konusundaki Memnuniyetleri
III. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi,, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, ss.124
Yeni Öğrenci Değerlendirme Teknikleri Hakkında Verilen Bir Kursun Etkinliği
III. ULUSAL TIP EĞİTİMİ KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, ss.176
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Probleme Dayalı Öğrenim Uygulamaları
III. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi,, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2004, ss.93
Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesinde Probleme Dayalı Öğrenim Uygulamaları
III. ULUSAL TIP EĞİTİMİ KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 16 Nisan 2004, ss.93