Partick Slattery'nin Curriculum Development in the Postmodern Era Başlıklı Kitabını Şiir ve Görsellerle Okumak


ARIKAN A.

ETHOS: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar, cilt.7, sa.2, ss.27-42, 2014 (Hakemli Dergi)

Özet

Çalışmamın amacı postmodern öğretim programları (postmodern curriculum) kavramını Patrick Slattery’nin yazmış olduğu Curriculum Development in the Postmodern Era başlıklı kitap çerçevesinde irdelemektir. Çalışmada Slattery’nin adı geçen kitabından alıntılar yaparak postmodern öğretim programları kavramını onun sözcükleriyle hem düzyazı hem de şiir yoluyla özetleyeceğim. Bunu yaparken de postmodern öğretim programı kavramını, kitabın ruhuna uygun olarak, görseller yoluyla somutlaştırmaya çalışacağım.

The aim of my study is to interrogate the notion of postmodern curriculum.The major force that brought this study into being is my experience of reading Patrick Slattery’s book titled Curriculum Development in the Postmodern Era. In this particular paper you are reading, first, I will try to explain some important themes that I gathered from the book both in author’s words as well as in forms of my (personal) poems that made use of Slattery’s words. I will also share some visual materials that match with the soul of the book so as to concretize thewords in printa esthetic ally as well as visually.