A. ARIKAN, "Partick Slattery'nin Curriculum Development in the Postmodern Era Başlıklı Kitabını Şiir ve Görsellerle Okumak," ETHOS: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar , vol.7, no.2, pp.27-42, 2014
ARIKAN, A. 2014. Partick Slattery'nin Curriculum Development in the Postmodern Era Başlıklı Kitabını Şiir ve Görsellerle Okumak. ETHOS: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar , vol.7, no.2 , 27-42.
ARIKAN, A., (2014). Partick Slattery'nin Curriculum Development in the Postmodern Era Başlıklı Kitabını Şiir ve Görsellerle Okumak. ETHOS: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar , vol.7, no.2, 27-42.
ARIKAN, ARDA. "Partick Slattery'nin Curriculum Development in the Postmodern Era Başlıklı Kitabını Şiir ve Görsellerle Okumak," ETHOS: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar , vol.7, no.2, 27-42, 2014
ARIKAN, ARDA. "Partick Slattery'nin Curriculum Development in the Postmodern Era Başlıklı Kitabını Şiir ve Görsellerle Okumak." ETHOS: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar , vol.7, no.2, pp.27-42, 2014
ARIKAN, A. (2014) . "Partick Slattery'nin Curriculum Development in the Postmodern Era Başlıklı Kitabını Şiir ve Görsellerle Okumak." ETHOS: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar , vol.7, no.2, pp.27-42.
@article{article, author={ARDA ARIKAN}, title={Partick Slattery'nin Curriculum Development in the Postmodern Era Başlıklı Kitabını Şiir ve Görsellerle Okumak}, journal={ETHOS: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar}, year=2014, pages={27-42} }